9 תשובות
שואל השאלה:
^אבל אם זו את בתמונת פרופיל שלך, זה לא שאת פחות נראית אתיופית ולכן יכול להיות שזה לא מדד?
^אבל אם זו את בתמונת פרופיל שלך, זה לא שאת פחות נראית אתיופית ולכן יכול להיות שזה לא מדד?
אנונימי
לא חושבת שזה קשור לעדה
איתי מתחילים די הרבה גם אתיופים ולבנים,יש כאלה שרואים אותנו כפטיש שזה די מוזר
איתי מתחילים די הרבה גם אתיופים ולבנים,יש כאלה שרואים אותנו כפטיש שזה די מוזר
אני אישית פחות מתחבר. גם כי בחורות עם צבע עור שחור פחות הטעם שלי ובתור גרמני ודרום אפריקאי אני לא עף על העדה
שואל השאלה:
שאת יחסית פחות נראית אתיופית
שאת יחסית פחות נראית אתיופית
אנונימי
שואל השאלה:
התכוונתי בשאלה אם צבע עור כהה מאוד מנקודת מבטן של הכהות, אם זה מעלה או מוריד.
אם את סצפיציפית לא כהה כמו רוב האתיופיות, באמת יכול להיות שאת פחות מדד
התכוונתי בשאלה אם צבע עור כהה מאוד מנקודת מבטן של הכהות, אם זה מעלה או מוריד.
אם את סצפיציפית לא כהה כמו רוב האתיופיות, באמת יכול להיות שאת פחות מדד
אנונימי
אני לבנה ואוהבת אתיופים כאלו זה לא מפריע לי אבל יש איזה אחד חתיך
אנונימית
לא הבנתי אתה אומר שאני נראית אתיופית או לא?
אז בדיוק מה שאמרתי,משיכה לא מודדים לפי עדה
חושבת שזה מוזר שיש כאלה שאומרים שהם לא נמשכים לעדות מסוימות כי בדיעבד זה לא נכון.
חושבת שזה מוזר שיש כאלה שאומרים שהם לא נמשכים לעדות מסוימות כי בדיעבד זה לא נכון.
שואל השאלה:
התכוונתי בשאלה אם צבע עור כהה מאוד מנקודת מבטן של הכהות, אם זה מעלה או מוריד.
אם את סצפיציפית לא כהה כמו רוב האתיופיות, באמת יכול להיות שאת פחות מדד
התכוונתי בשאלה אם צבע עור כהה מאוד מנקודת מבטן של הכהות, אם זה מעלה או מוריד.
אם את סצפיציפית לא כהה כמו רוב האתיופיות, באמת יכול להיות שאת פחות מדד
אנונימי
באותו הנושא: