7 תשובות
להשאר מי שאת , להתגאות בכך, ולהגיד שאת יפה
להדביק לך את הפנים שלי(:
אנונימי
את יפה כמו שאת ואם משהו אומר לך שלא תתעלמי ממנו
את יפה כמו שאת ואת לא צריכה להשתנות
ככה גם אנשים יתייחסו אליך, אם תאמיני בעצמך יהיו כאלה בצד שלך , ואם לא, אז כולם יהיו נגדך .....
אם משהו יגיד לך שאת לא יפה זה כנראה שאו שהוא/היא מקנאים בך, או רוצים בכוונה להוריד אותך
ואם את תעלבי או תשתני בגללם אז זה נחשב שהם נצחו , אם את רוצה לנצח אז את צריכה להאמין בעצמך שאת יפה לא משנה מה