12 תשובות
פלא
יומנו של חנון
קומיקס - עוצר נשימה
ספר - עיניים שחורות
אמא קסומה או ג'ינג'י הם היו באותו זמן
המעון לילדים משונים של מיס פרגרין
יומני החנונית, ואחרי שנתיים שלא קראתי "אלף נשיקות"
כמה טוב להיות פרח קיר
תאמת קראתי ממש מגיל קטן
מהגן.
הייתי אוהבת ספרים תמיד חחח
יומני החנונית
אני תמיד אהבתי לקרוא אבל הפסקתי לפני שלוש שנים אבל אני הבנתי שפשוט קראתי דברים שאני לא מתחברת אליהם אז התחלתי לקרוא ספרים מחדש בערך לפני איזה שנה וחצי אבל אני חושבת שהספר שממש החזיר אותי לקרוא ספרים זה הספר אדום לבן וכחול מלכותי

ואם השאלה מתייחסת לדברים כשקראתי שהייתי קטנה יותר אז : יומני החנונית והסדרת קומיקסים של ריינה טלגימייר (חיוך,אחיות וכו')
אנונימית
אהבה שלי עליה
מאז ומעולם קראתי ספרים, יומנו של חנון\חנונית, הדוד אריה, זאבים וכו', התחלתי לקרוא בוואטפד ספרים יותר רומנטיים-ארוטיים, בסופו של דבר הספר הראשון הארוטי שהוא לא בוואטפד שקראתי- הלביאה הלוחמת