5 תשובות
לימון
לא צריך להקיא בכח
תשתי מעט מים ואם הגוף ירגיש שיש צורך להקיא הריפלקס יגיע ואל תעצרי אותו, להקיא זה טוב זה מנקה את הקיבה
אל תשכבי עדיין אלה תשבי תנוחי
תשתי מעט מים ואם הגוף ירגיש שיש צורך להקיא הריפלקס יגיע ואל תעצרי אותו, להקיא זה טוב זה מנקה את הקיבה
אל תשכבי עדיין אלה תשבי תנוחי
אפשר לדחוף אצבעות לפה אבל לי אישית זה קשה, אז פשוט תחכי שיבוא הריפלקס הקאה, שימי דלי ליד המיטה.
שואל השאלה:
איך מקיאים?? אני לא מקיאה בחיים כי אני מפחדת מזה אז אני לא יודעת
איך מקיאים?? אני לא מקיאה בחיים כי אני מפחדת מזה אז אני לא יודעת
אנונימית
תשתי הרבה מים, ואין מה לעשות תצטרכי להקיא את זה כנראה בסופו של דבר
באותו הנושא: