4 תשובות
לא אסור פשוט לא מומלץ
עדיף לחכות עד שיתייבש ואז
או שתייבשי קצת עם מגבת ואז תסרקי בעדינות
זה לא שזה אסור פשוט עדיף שלא, זה יכול לפגוע בשיער ואם כבר עושים את זה אז עדיף לעשות את זה ממש בעדינות ומלמטה למעלה.
זה לא עניין של אסור לא אסור פשוט אומרים שלא כדאי כי כשמסרקים את השיער כשהוא רטוב הוא הרבה יותר חלש משהו יבש אז הוא נתלש ועם הזמן נהיה דליל.
זה לא שאסור, זה שפשוט כשהשיער רטוב הוא חלש אז עדיף שלא