24 תשובות
עם כוונה:)
שואל השאלה:
מה אני עושה אני מיתבייש מעצמי שאשכרה אני מחלל שבת בגלל איזה דחף דפוק
אנונימי
אל תתבייש. תעשה מה שטוב לך ,רציני
הכל בסדר אני חייבת להגיד לך שזה הגיוני ואין לך ממה להתבייש
וחוץ מזה אני אישית מאמינה ולא שומרת שבת אלא שומרת דברים מסוימים ותאמין לי שאני עדיין מרגישה את ההשגחה אז הכל טוב
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא טוב לי לחלל דווקא אהבתי לישמור שבצ הבעיה שמאז מישהו קרוב אלי ניפטר אז עלו לי שאלות באמונה ועם זאת יצר עם דחף לחלל שבת ואני עכשיו מרגיש סתם צבוע
אנונימי
אתה יכול תמיד לחזור לנסות לשמור ואם זה לא עושה לך את זה אז תישאר איפה שהיית
דבר ראשון משתתפת בצערך
דבר שני אני לא יודעת ממה אותו אדם נפטר אבל תזכור שהוא במקום יותר טוב עכשיו (ואם הוא היה חולה ממש אז הוא כבר לא סובל)
ודבר שלישי באמת שהכל בסדר וטבעי שעולות לך שאלות באמונה וזה לגמרי בסדר לנסות לבדוק את עניין האמונה ולעשות מה שמתאים לך
אנונימית
שואל השאלה:
הלוואי שיכולתי בלילה יותר קשה כי אני לבד ער כולם ישנים אז אין לי תעסוקה ואז הדחף הזה שולט בי
אנונימי
שואל השאלה:
ובוקר צהריים יש חברים אז אין לי זמן להיתעסק עם הדחף וגם אמא שלי לא יודעת את זה כאילו היא גילתה את זה אתמול אבל עדיין אני מבויש מיזה
אנונימי
תקרא ספר ,תצא החוצה,תלמד
תקשיב זה באמת טבעי וזה יכול לקרות אחרי מקרה שקורה בחיים וזה בסדר לא לשמור לתקופה ולראות אם זה מה שמתאים לך ואם לא לחזור לשמור הכל ממש בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי ספר פה ולצאת כרגע החוצה זה לא אפשרי
אנונימי
הי אתה יכול לכתוב לי באונסטגרם אני יכולה לנסות לעזור romee.ll12
האמת שכבר די מאוחר אז אולי שווה לך לנסות לישון?
אנונימית
שואל השאלה:
שיחה אני לא יכל
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא עייף
אנונימי
שואל השאלה:
לישלוח לך הודעה?
אנונימי
מוזמן
שואל השאלה:
פה או באינסטגרם
אנונימי
מה שבא לך
גם אני בסרט הזה וזה קשוח ויסורי מצפון
אנונימי
שואל השאלה:
אל תגיד מי שיש לו דחף עם אתה לא יודע מה עבר עליו
אנונימי
אם יש דחף ומקשיבים לו זה נקרא כן בכוונה - מזיד. וזה נורא ביותר.

מי שלא חוזר בתשובה על כך קשה לקרוא לו דתי