10 תשובות
תלוי כמה טיפשה היפה וכמה שמנה החכמה
חכמה ושמנה-כי את זה אפשר לתקן תמיד.
חכמה ושמנה!
כי השמנה יכולה להרזות ולהישאר חכמה.
והטיפשה לא יכולה לשנות את הטיפשות שלה (אלא אם כן היא תלמד המוןן)
כי השמנה יכולה להרזות ולהישאר חכמה.
והטיפשה לא יכולה לשנות את הטיפשות שלה (אלא אם כן היא תלמד המוןן)
אם השמנה יפה אז בה (:
ואם לא אז ביפה וטיפשה (:
ואם לא אז ביפה וטיפשה (:
יפה וטיפשה.. אפשר ללמוד ולהיות יותר חכם.. אבל מי שבאמת באמת מכוערת.. אין לה תקווה:- ( (
אנונימיתת
אתה מזלזל בשתיהם, אז תחפש את השלישית - המיוחדת, המקסימה והשנונה:)
היפה והחכמה! (-:
יולה צפצ'ולה (-:
חכמה ושמנה..
שואל השאלה:
היפה כולכך יפה שזה הורס אותי אבל היא כזו נעל, החכמה כול כך כיף לדבר איתה אבל איכס ממש איכס מה לעשות?
היפה כולכך יפה שזה הורס אותי אבל היא כזו נעל, החכמה כול כך כיף לדבר איתה אבל איכס ממש איכס מה לעשות?
אנונימי
את מי שאתה באמת אוהב מבין שתיהן
אל תחשוב על מי יותר יפה מהן או מי יותר חכמה
אלא על הרגשות שלך, על מה שאתה מרגיש לכל אחת מהן -
עם מי יותר כייף לך להיות? עם מי אתה מרגיש יותר חופשי? על מי אתה חושב יותר? למי מהן אתה מתגעגע? למי מהן אתה מתרגש לפני שאתה פוגש?
תחשוב עם עצמך, תבלה יום אחד שלם עם ה"יפה והטיפשה", ויום אחד אחר עם ה"חכמה והשמנה" ותחשוב בסוף היום הזה עם מי יותר נהנת, אל מי הרגשות שלך יותר חזקים.
או - יום שלם תתנתק משתי הבנות הללו, אל תדבר איתן, אל תפגוש אותן, ממש כלום ליום שלם
בסוף היום הזה תחשוב את מי הכי בא לך לראות, עם מי הכי בא לך לדבר, למי הכי התגעגעת וכו'
ככה תוכל לגבש עמדה ודעה ותוכל להחליט את מי מהן לבחור.
ואז הבחירה תיהיה אמיתית, מתוך הלב, והרגש, ולא בגלל החיצוניות או בגלל מי שיותר "יפה".
ובכלליות -
שמנה יכולה תמיד להרזות, יפה יכולה תמיד להתכער, טיפשות יכולה להפוך לחוכמה,
וכמובן שלהפך. ככה שמה שבסוף נשאר איתך זה הפנימיות והאופי שלהן ולכן מה שאתה מרגיש לכל אחת מהן מאוד חשוב פה.
בהצלחה בכל אופן:)
אל תחשוב על מי יותר יפה מהן או מי יותר חכמה
אלא על הרגשות שלך, על מה שאתה מרגיש לכל אחת מהן -
עם מי יותר כייף לך להיות? עם מי אתה מרגיש יותר חופשי? על מי אתה חושב יותר? למי מהן אתה מתגעגע? למי מהן אתה מתרגש לפני שאתה פוגש?
תחשוב עם עצמך, תבלה יום אחד שלם עם ה"יפה והטיפשה", ויום אחד אחר עם ה"חכמה והשמנה" ותחשוב בסוף היום הזה עם מי יותר נהנת, אל מי הרגשות שלך יותר חזקים.
או - יום שלם תתנתק משתי הבנות הללו, אל תדבר איתן, אל תפגוש אותן, ממש כלום ליום שלם
בסוף היום הזה תחשוב את מי הכי בא לך לראות, עם מי הכי בא לך לדבר, למי הכי התגעגעת וכו'
ככה תוכל לגבש עמדה ודעה ותוכל להחליט את מי מהן לבחור.
ואז הבחירה תיהיה אמיתית, מתוך הלב, והרגש, ולא בגלל החיצוניות או בגלל מי שיותר "יפה".
ובכלליות -
שמנה יכולה תמיד להרזות, יפה יכולה תמיד להתכער, טיפשות יכולה להפוך לחוכמה,
וכמובן שלהפך. ככה שמה שבסוף נשאר איתך זה הפנימיות והאופי שלהן ולכן מה שאתה מרגיש לכל אחת מהן מאוד חשוב פה.
בהצלחה בכל אופן:)
באותו הנושא: