8 תשובות
שואל השאלה:
^^בבית שלי
^^בבית שלי
אנונימית
לשאול אותם רגועה, להתנהג בבגרות ואחריות כדי שיסמכו עלייך, אולי ללכת עם חבר/ה נוספת.
תגידי להם מקסימום אם אומרים לא לכי בכל מקרה
תאמרי שאת ממש רוצה להיפגש עם מישהו מהאינטרנט ותספרי עליו בקטנה
פשןט תגידי להם שאת מדברת עם מישהו תקופה ואת רוצה להיפגש איתו
אל תפגשי איתו. זה מסוכן והורים שלך צודקים
תגידי להם אמא ואבא אפשר להיפגש עם מישהו שהכרתי מהאינטרנט ותספרי עליו קצת
זה מאוד מסוכן ואת לא יודעת איך זה יגמר. תקשיבי להורייך
באותו הנושא: