30 תשובות
טוב
ממ לא יקרה
לא ניראלי פשוט נלמד לחיות איתם ביחד
לא יהיה כי עוד 20 שנה המשיח יבוא
סתם זה לא אומר שהעולם לא יתקדם אבל לא יהיה רע
סתם זה לא אומר שהעולם לא יתקדם אבל לא יהיה רע
קראתי שמומחים אמרו שזה רק 40 אחוז שזה יקרה
להרגיע כולם
להרגיע כולם
שואל השאלה:
יהיה פה שיגעון
יהיה פה שיגעון
שואל השאלה:
אז לא יהיה כיף רובוטי
אז לא יהיה כיף רובוטי
כן , נחייה במחתרת
אמרו את זה גם לפני 100 שנה
לא קרה פעם לא יקרה גם היום
כאילו רוב הסיכויים שהממשל יעשה את זה לפני הרובוטים
לא קרה פעם לא יקרה גם היום
כאילו רוב הסיכויים שהממשל יעשה את זה לפני הרובוטים
רובוטים הם כלי נשק של הממשלה, לא פועלים על דעת עצמם.
לצורך הדוגמא מערכות הבינה מלאכותית בסין עם כל הדירוג החברתי, ותוסיפי לזה עוד דברים שונים..
זה הכל משמש כנשק נגד האזרחים להשגת שליטה ובקרה וכו'..
לצורך הדוגמא מערכות הבינה מלאכותית בסין עם כל הדירוג החברתי, ותוסיפי לזה עוד דברים שונים..
זה הכל משמש כנשק נגד האזרחים להשגת שליטה ובקרה וכו'..
שואל השאלה:
ומה אם יכינו רובוטים למלחמת הארץ הלא יודעת מה לא הקשבתי בשיעור
ומה אם יכינו רובוטים למלחמת הארץ הלא יודעת מה לא הקשבתי בשיעור
שואל השאלה:
השלישית נראלי
השלישית נראלי
כבר יש, מזלטים, ומי יודע מתי יהיו גם טנקים שפועלים כמלטים
שואל השאלה:
וואלה
וואלה
שואל השאלה:
אתם חושבים שהשאלה שלי תגיע לחמות
אתם חושבים שהשאלה שלי תגיע לחמות
לא
בשביל חמות את צריכה שהרבה אנשים ינעצו את השאלה שלך
הרעיון הוא שתשלב למזלטים האלה בינה מלאכותית שיודעת לפעול לבד לפי הבנת
קיבלת שליטה של רובוטים על העולם
ישש!!
קיבלת שליטה של רובוטים על העולם
ישש!!
שואל השאלה:
העולם הוא מעצבן
העולם הוא מעצבן
סורי שאני שוברת שמחות אבל זה קורה כבר עכשיו
שואל השאלה:
אני יודעת העולם משתגע
אני יודעת העולם משתגע
דמיון מפותח יש לך
ומי שאומר שזה יקרה לא יודע כלום על בינה מלאכותית, תלמדו לפני שאתם אומרים משהו
את גם לא הקשבת בשיעור איך את מסיקה מסקנות
שואל השאלה:
נכון אבל מה אם כולנו נמות
נכון אבל מה אם כולנו נמות
^^
סורי אבל אתה לא מבין בבינה מלאכותית
יש סיכוי שזה יקרה בכל מיני צורות תלמד קצת על העניין ותחזור לפה עם מסקנות רציניות
אני לא אומר שזה הדבר הסביר שיקרה, אבל זה עלול לקרות
סורי אבל אתה לא מבין בבינה מלאכותית
יש סיכוי שזה יקרה בכל מיני צורות תלמד קצת על העניין ותחזור לפה עם מסקנות רציניות
אני לא אומר שזה הדבר הסביר שיקרה, אבל זה עלול לקרות
אני יודע על העניין ילד מפגר
איך בינה תשתלט על העולם, אין לה חשיבה, אתה בכלל חןשב בהגיון?
הסנריו הכי סביר זה חברות high tech שישאירו אותנו במרוץ עכברים או איזה משהו בלי אפשרות לצאת ממנו
איך בינה תשתלט על העולם, אין לה חשיבה, אתה בכלל חןשב בהגיון?
הסנריו הכי סביר זה חברות high tech שישאירו אותנו במרוץ עכברים או איזה משהו בלי אפשרות לצאת ממנו
מגניב נכון?
שואל השאלה:
משעמם לי
משעמם לי
אני חושב שהכוח הוא ביד האדם
כלומר, לא משנה כמה נתפתח מבחינה טכנולוגית האדם יוכל תמיד לעצור השתלטות רובוטית
כלומר, לא משנה כמה נתפתח מבחינה טכנולוגית האדם יוכל תמיד לעצור השתלטות רובוטית
באותו הנושא: