108 תשובות
כן
לא, אנשים שהם מלאכים.
כן. טרוריסטים לכל דבר
לא כולם אבל יש כאלה שכן
טרוריסטים? לא
עבריינים ? חדמש
עבריינים ? חדמש
שואל השאלה:
אוקיי
ולמה?
אוקיי
ולמה?
אנונימי
כי הם מתנחלים
הם מתנחלים בשטחים הפלסטינים ומבצעים פוגרמים בכפרים ערביים
מי שרואה את המעשים האלה בתור "אהבה למדינה" הוא לא מבין כלום
מי שרואה את המעשים האלה בתור "אהבה למדינה" הוא לא מבין כלום
בכל אוכלוסיה יש קיצונים
אי אפשר להכליל
אי אפשר להכליל
בגדול מה שהם עושים הוא מדהים לדעתי אבל ברור שיש כאלה שמתנהגים בצורה מטומטמת אבל זה קיים אצל כל בני האדם הפשוט אצלכם יותר שמים לב לזה כי הם שונים
^^ מה מדהים לדעתך במה שהם עושים?
כן, הם מסכנים חיילים עם כל הפרובוקציות שהם מעוררים.
הם משתמשים בשטחים שאף אחד לא נוגע בהם כדי שיהיה אפשר לעבור ליד בכבישים
כן הם טרוריסטים
הם היהודים היחידים שרצו לעזור ליהודים ברמלה ולוד בשומר החומות
מבחינתי זה גם נחשב טרור
הם היהודים היחידים שרצו לעזור ליהודים ברמלה ולוד בשומר החומות
מבחינתי זה גם נחשב טרור
אנונימי
נגיד את זה ככה
כל תנועה שמשמשמת להעביר מסר כלשהו שהוא לא 100 אחוז טוב היא לא משהו..
גם הם
מאמינים יותר מידי בציונות ופחות בשלום
לא הייתי אומר טרוריסטים, אבל בתכלס לא רחוקים מזה כל כך
טרוריסט זה לעשות פעולות כבר, פחות להטיף או לנסות לשנות
כל תנועה שמשמשמת להעביר מסר כלשהו שהוא לא 100 אחוז טוב היא לא משהו..
גם הם
מאמינים יותר מידי בציונות ופחות בשלום
לא הייתי אומר טרוריסטים, אבל בתכלס לא רחוקים מזה כל כך
טרוריסט זה לעשות פעולות כבר, פחות להטיף או לנסות לשנות
^ טרוריסטים עושים פעולות טרור בשביל לשנות
הם פשיסטים, מיעוט דל וקיצוני של המתנחלים
הם חבורה של תותחים
אם הם טרוריסטים מבחינתכם גם צה''ל טרוריסטים
נוער הגבעות וצה''ל שניהם ארגונים של גיבורי ישראל שמגנים עליכם ואתם יורקים להם בפרצוף,הקטע הוא שיש כאלה שלא שמים לב לצביעות כשהם קוראים לצה''ל גיבורים ולנוער הגבעות טרוריסטים.
נוער הגבעות וצה''ל שניהם ארגונים של גיבורי ישראל שמגנים עליכם ואתם יורקים להם בפרצוף,הקטע הוא שיש כאלה שלא שמים לב לצביעות כשהם קוראים לצה''ל גיבורים ולנוער הגבעות טרוריסטים.
נראה שמי שעונה פה תשובות מעולם לא דיבר עם נוער גבעות..
טרוריסטים? התבלבלתם לגמריי. טרוריסטים הם האנשים בצד השני שהחלום שלהם זה לראות את כולנו קבורים. רק צריך לחיות לידם קצת כדי להבין את זה תאמינו לי..
טרוריסטים? התבלבלתם לגמריי. טרוריסטים הם האנשים בצד השני שהחלום שלהם זה לראות את כולנו קבורים. רק צריך לחיות לידם קצת כדי להבין את זה תאמינו לי..
תזכיר לי כמה מנערי הגבעות מתגייסים לצהל?
לא כולם, אבל הכינוי נוער גבעות לרוב מתכוון לאנשים המסוימים האלימים, והם כן. הם עונים על ההגדרה של טרוריסט "טקטיקה של מאבק אלים, המופנה כלפי אזרחים, לשם השגת מטרות פוליטיות."
לדעתי לא
לא הם אנשים טובים ששומרים על האדמןת של ישראל. אם לא הם הערבים היו מסביב לכל עיר מקיפים אותני בכפרים שלהם
" כי הם מתנחלים" איזה טמטום יש לדור שם היום..כאילו מתנחל זה דבר רע..אין דבר כזה יהודי מתנחל על אדמת ישראל.
חג משמעית לא !
^^צודק אבל אין שום דבר רע במונח ''מתנחל''
אנחנו מתנחלים(אנחנו כעם,אני עצמי לא ''מתנחל'') בארץ אבותינו
בארץ שה' הנחיל לנו.
אנחנו מתנחלים(אנחנו כעם,אני עצמי לא ''מתנחל'') בארץ אבותינו
בארץ שה' הנחיל לנו.
טֵרוֹרִיסְט
שֵׁם עֶצֶם - זָכָר
אֵימְתָן, בִּרְיוֹן, אָדָם הַחוֹתֵר לְהַגְשָׁמַת מַטְּרוֹתָיו עַל יְדֵי הֲטָלַת אֵימָה בְּדֶרֶךְ שֶׁל רֶצַח הַמִּתְנַגְּדִים וּבְדַרְכֵי אַלִּימוּת אֲחֵרוֹת.
אני לא חושב שהם עונים על ההגדרה הזאת
שֵׁם עֶצֶם - זָכָר
אֵימְתָן, בִּרְיוֹן, אָדָם הַחוֹתֵר לְהַגְשָׁמַת מַטְּרוֹתָיו עַל יְדֵי הֲטָלַת אֵימָה בְּדֶרֶךְ שֶׁל רֶצַח הַמִּתְנַגְּדִים וּבְדַרְכֵי אַלִּימוּת אֲחֵרוֹת.
אני לא חושב שהם עונים על ההגדרה הזאת
ממש לא. הם גיבורים ששומרים על המדינה. התל אביבים חייבים להם את חייהם
אם הם לא היו חוטפים אבנים בשבילכם, לאן בדיוק הם (המחבלים) היו הולכים?
הם אפילו טובים יותר מחיילים, כי חייל הוא גיבור עם נשק. הם גיבורים בלי.
אם הם לא היו חוטפים אבנים בשבילכם, לאן בדיוק הם (המחבלים) היו הולכים?
הם אפילו טובים יותר מחיילים, כי חייל הוא גיבור עם נשק. הם גיבורים בלי.
הם לא מתנחלים, הם מתיישבים, עושים עבודת קודש ושומרים לנו על השטחים.
שלום אנשים יקרים,
רציתי לספר לכם שאנחנו ה"מתנחלים" לא מתנחלים בשום מקום,
יהודה ושומרון הם חלק ממדינת ישראל כל עוד כבשנו את האזור הזה,
לא ניתן לאף אחד לפנות אותנו מכאן גם אם ינסו כי אנחנו יודעים טוב טוב שאחרי זה כולנו נאכל את הלב על מסירת השטחים האלו ולא ניתן לאף אחד לחזור על מקרה גוש קטיף - שיהודי מגרש יהודי.
זה היה דבר ראשון,
דבר שני, כל נוער הגבעות עושים מצווה גדולה מאוד ומיישבים את ארץ ישראל ועוזרים בתהליך גאולת אדמת ארץ ישראל, ובזמן שכולם יוצאים נגדם ויושבים בבית בלי לעשות כלום למען המדינה שלהם הם גם מעיזים להעיר להם ולקרוא להם טרוריסטים,
הם לא נמצאים על שום "שטח פלסטיני" כי זאת לא מדינה של פלסטינים, רגע מה זה פלסטינים בכלל? אין דבר כזה!
זאת מדינה יהודית!
מדינת ישראל!
שהחיילים שלנו ואבות אבותינו קרעו את עצמם בשביל שלנו יהיה איפה לגור ושהאדמה הקדושה שלנו תחזור לידיים שלנו כדי שנוכל לעבוד את הקב"ה על האדמה הקדושה שהוא נתן לנו,
דבר שלישי, ממתי הם נכנסים לכפרים ערביים ועושים שם בלגן?!
ככה אתם חושבים שהם מתיישבים?!
ממש לא!
הם לא יסכנו ככה את החיים שלהם, הם רק הולכים ומיישבים את המקומות שפנויים בינתיים כדי להתחיל להקים עוד יישוב חדש, הם ממש לא מנסים להרוג את עצמם ולעשות פיגועים בכפרים ערביים!!!
ועוד דבר,
איפה אתם שומעים את כל הדברים האלה?
בערוצים השמאלניים?
אני לא אתפלא, כי כל הערוצים האלה - ערוץ 12, ערוץ 13, ערוץ כאן 11 וכל השאר חוץ מערוץ 14,
הם *שמאלניים* משמע הם נגדנו!
נגד האחים שלהם שמתיישבים בארץ הקדושה כדי לקיים מצווה גדולה ולקרב את הגאולה!
אני לא יודעת מה אתם יודעים, אבל הערוצים האלו מפרסמים כל כך הרבה שקרים!
אני אספר לכם משהו מהחיים שלי ואתן לכם דוגמה על השקרים מהערוצים האלו,
עד לפני כמה חודשים, אבא שלי היה צופה בחדשות של ערוץ 12, ואז שאלתי אותו:
"אבא אם אנחנו דתיים וימניים משום מה, אז למה אתה צופה בחדשות של שמאלניים?
איפה שעושים לך שטיפות מוח בעזרת שקרים, סדרות לא קשורות להסחת הדעת, ושמאלניות קיצונית שמגישים לך ברכות כדי שלא תשים לב...
למה?"
והוא ענה לי: "את ממש צודקת, אז נעבור לערוץ 14"
וכשעברנו לערוץ 14 פתאום קלטתי כמה שקרים ודברים לא חשובים מכניסים לי לראש במקום להגיד לי מה באמת הולך עם המצב הפוליטי של המדינה, עם בג"ץ ועם כל העניינים החשובים באמת,
ואז פעם אחת אבא שלי החליט לבדוק עד כמה משקרים לנו, פתחנו את הטלוויזיה על ערוץ 14 כשהייתה הפגנה של הימין ודיברו עליה בערוץ 14 הם אמרו שיש המון אנשים שם ושהכל באווירה מדהימה של הימין ובלי טרור וכולם שם מכבדים את כולם,
ואז, פתחנו את ערוץ 12, והם אמרו שההפגנה הימנית הזאת היא בכלל של השמאלנים ושיש שם הרבה יותר אנשים ממה שבאמת היו שם כשהמראיין מצולם בכלל מאזור שהוא מחוץ להפגנה ומאחוריו כל המפגינים עומדים עם גב אליו ובכלל לא שמים לב אליו - כך שלא ראו את השלטים שלהם, לא שמעו מה הם צועקים והכתב משקר ואומר שתקפו אותו (כשזאת הפגנה שמאלנית כמו הערוץ!) אז הוא יצא מהאזור של ההפגנה!!
תבינו איזה שקרים עוברים שם,
וזאת רק דוגמה לשקרים של הערוצים הללו,
אז תבינו כמה שקרים דחפו לכם למוח על נוער הגבעות,
יש לי עוד כל כך הרבה דברים להגיד וזה גם ככה ארוך,
ולא יודעת מי באמת יקרא את כל האורך הזה, אבל אם עדיין לא הצלחתי לשנות את דעתכם ואתם רוצים עובדה משכנעת יותר מהדבר הזה שאני כותבת כבר יותר מ20 דק אז נסו רק כמה ימים לצפות *רק* בערוץ 14 ואז תבינו על מה אני מדברת.
תודה למי שקרא :)
רציתי לספר לכם שאנחנו ה"מתנחלים" לא מתנחלים בשום מקום,
יהודה ושומרון הם חלק ממדינת ישראל כל עוד כבשנו את האזור הזה,
לא ניתן לאף אחד לפנות אותנו מכאן גם אם ינסו כי אנחנו יודעים טוב טוב שאחרי זה כולנו נאכל את הלב על מסירת השטחים האלו ולא ניתן לאף אחד לחזור על מקרה גוש קטיף - שיהודי מגרש יהודי.
זה היה דבר ראשון,
דבר שני, כל נוער הגבעות עושים מצווה גדולה מאוד ומיישבים את ארץ ישראל ועוזרים בתהליך גאולת אדמת ארץ ישראל, ובזמן שכולם יוצאים נגדם ויושבים בבית בלי לעשות כלום למען המדינה שלהם הם גם מעיזים להעיר להם ולקרוא להם טרוריסטים,
הם לא נמצאים על שום "שטח פלסטיני" כי זאת לא מדינה של פלסטינים, רגע מה זה פלסטינים בכלל? אין דבר כזה!
זאת מדינה יהודית!
מדינת ישראל!
שהחיילים שלנו ואבות אבותינו קרעו את עצמם בשביל שלנו יהיה איפה לגור ושהאדמה הקדושה שלנו תחזור לידיים שלנו כדי שנוכל לעבוד את הקב"ה על האדמה הקדושה שהוא נתן לנו,
דבר שלישי, ממתי הם נכנסים לכפרים ערביים ועושים שם בלגן?!
ככה אתם חושבים שהם מתיישבים?!
ממש לא!
הם לא יסכנו ככה את החיים שלהם, הם רק הולכים ומיישבים את המקומות שפנויים בינתיים כדי להתחיל להקים עוד יישוב חדש, הם ממש לא מנסים להרוג את עצמם ולעשות פיגועים בכפרים ערביים!!!
ועוד דבר,
איפה אתם שומעים את כל הדברים האלה?
בערוצים השמאלניים?
אני לא אתפלא, כי כל הערוצים האלה - ערוץ 12, ערוץ 13, ערוץ כאן 11 וכל השאר חוץ מערוץ 14,
הם *שמאלניים* משמע הם נגדנו!
נגד האחים שלהם שמתיישבים בארץ הקדושה כדי לקיים מצווה גדולה ולקרב את הגאולה!
אני לא יודעת מה אתם יודעים, אבל הערוצים האלו מפרסמים כל כך הרבה שקרים!
אני אספר לכם משהו מהחיים שלי ואתן לכם דוגמה על השקרים מהערוצים האלו,
עד לפני כמה חודשים, אבא שלי היה צופה בחדשות של ערוץ 12, ואז שאלתי אותו:
"אבא אם אנחנו דתיים וימניים משום מה, אז למה אתה צופה בחדשות של שמאלניים?
איפה שעושים לך שטיפות מוח בעזרת שקרים, סדרות לא קשורות להסחת הדעת, ושמאלניות קיצונית שמגישים לך ברכות כדי שלא תשים לב...
למה?"
והוא ענה לי: "את ממש צודקת, אז נעבור לערוץ 14"
וכשעברנו לערוץ 14 פתאום קלטתי כמה שקרים ודברים לא חשובים מכניסים לי לראש במקום להגיד לי מה באמת הולך עם המצב הפוליטי של המדינה, עם בג"ץ ועם כל העניינים החשובים באמת,
ואז פעם אחת אבא שלי החליט לבדוק עד כמה משקרים לנו, פתחנו את הטלוויזיה על ערוץ 14 כשהייתה הפגנה של הימין ודיברו עליה בערוץ 14 הם אמרו שיש המון אנשים שם ושהכל באווירה מדהימה של הימין ובלי טרור וכולם שם מכבדים את כולם,
ואז, פתחנו את ערוץ 12, והם אמרו שההפגנה הימנית הזאת היא בכלל של השמאלנים ושיש שם הרבה יותר אנשים ממה שבאמת היו שם כשהמראיין מצולם בכלל מאזור שהוא מחוץ להפגנה ומאחוריו כל המפגינים עומדים עם גב אליו ובכלל לא שמים לב אליו - כך שלא ראו את השלטים שלהם, לא שמעו מה הם צועקים והכתב משקר ואומר שתקפו אותו (כשזאת הפגנה שמאלנית כמו הערוץ!) אז הוא יצא מהאזור של ההפגנה!!
תבינו איזה שקרים עוברים שם,
וזאת רק דוגמה לשקרים של הערוצים הללו,
אז תבינו כמה שקרים דחפו לכם למוח על נוער הגבעות,
יש לי עוד כל כך הרבה דברים להגיד וזה גם ככה ארוך,
ולא יודעת מי באמת יקרא את כל האורך הזה, אבל אם עדיין לא הצלחתי לשנות את דעתכם ואתם רוצים עובדה משכנעת יותר מהדבר הזה שאני כותבת כבר יותר מ20 דק אז נסו רק כמה ימים לצפות *רק* בערוץ 14 ואז תבינו על מה אני מדברת.
תודה למי שקרא :)
אנונימית
לא הם לא, זה שהם שונים מהנוף בכל מני מובנים לא הופך אותם לטרוריסטים. בכל אוכלוסייה יש את הקיצוניים שכן עושים דברים נוראיים אבל זה כל כך כל כך נדיר ואני אומרת את זה בתור אחת שגרה ביו"ש ורואה אותם יום יום עוברים פה
לא
לא הם מלאכים
כן חד משמעית
מה שקרה עם הרצח של התינוק והמשפחה, זה בהחלט טרור. פעולות אלימות אחרות זה גם טרור. אז הם עונים על זה.
ובנוסף אני אגיד שהם עושים דברים מזעזעים, הם מתנהגים באלימות לחיילים בדיוק כמו כפר ערבי אחר, אז איך הם שונים בדיוק מהכפר הערבי שזורק אבנים על החיילים?
אמשיך ואומר, שהדרך שבה הם עושים את זה היא נוראית... אם הם רוצים ליישב, שיפעלו בדרך חוקית ובדרך לא אלימה.
.
ובנוסף אני אגיד שהם עושים דברים מזעזעים, הם מתנהגים באלימות לחיילים בדיוק כמו כפר ערבי אחר, אז איך הם שונים בדיוק מהכפר הערבי שזורק אבנים על החיילים?
אמשיך ואומר, שהדרך שבה הם עושים את זה היא נוראית... אם הם רוצים ליישב, שיפעלו בדרך חוקית ובדרך לא אלימה.
.
לא הייתי קורא להם טרוריסטים
הם החברים הכי טובים של החיילים על מה אתה מדבר?^^
זה לא נכון...
בטח שלא כולם
בטח שלא כולם
לא
וגם חלקם לא מתגייסים, אז אם המדינה כל כך חשובה להם, למה שלא ילכו להילחם?
זו פשוט סיטואציה נוראית, החיילים שהם מתנהגים כלפם באלימות, בסוף הולכים ומקריבים ומסכנים את החיים שלהם בשביל הארץ הזאת.
הנערים האלה יכולים להיות בגבעות רק בגלל שיש חיילים, הם גורמים לעבודה מיותרת וחבל...
שיפעלו בדרך חוקית ולא אלימה. תודה.
שיפעלו בדרך חוקית ולא אלימה. תודה.
כן.
אני גר בגבעה אבל אני לא נער גבעות
הם אנשים טובים אבל מבחינת החוק הדפוק בישראל הם פושעים
הם אנשים טובים אבל מבחינת החוק הדפוק בישראל הם פושעים
גם שמאלניים קיצוניים מתל אביב לא מתגייסים ומתנהגים בפרעות אז מה? למה את באה ומפלה אותם? רואים שכל מי שאומר עליהם שהם טרוריסטים בחיים לא עבר ביו"ש ובאמת ראה אותם במציאות
למה הגעת למסקנה שאני לא מזועזעת מאנשים אחרים שלא מתגייסים?
כי זה ממש נראה שאת אומרת את זה ספציפית נגדם
אבל אצלם זה פשוט נוראי
הם גורמים לעבודה מיותרת והחיילים משקיעים עליהם מלא מאמצים. הם מתנהגים באלימות כלפי חיילים שהם אלו שבסוף הולכים למלחמה. אם הם רוצים להגן על המדינה שיתגייסו ויילחמו.
הם גורמים לעבודה מיותרת והחיילים משקיעים עליהם מלא מאמצים. הם מתנהגים באלימות כלפי חיילים שהם אלו שבסוף הולכים למלחמה. אם הם רוצים להגן על המדינה שיתגייסו ויילחמו.
אז טעית
אני מעלה את הטיעון הזה כרגע ספציפית נגדם
אבל מזועזעת מהתופעה במידה שווה
אני מעלה את הטיעון הזה כרגע ספציפית נגדם
אבל מזועזעת מהתופעה במידה שווה
את אומרת את זה על סמך מה? על סמך החדשות שמוציאות אותנו אנשים פרועים וטרוריסטים?
אבל מה לעשות לגבי זה שיש אנשים שעושים את זה?
איך אמורים להוציא אותם?
איך אמורים להוציא אדם שמתנהג באלימות לחיילים ולא מתגייס? איך אמורים להוציא אדם שרצח משפחה?
איך אמורים להוציא אותם?
איך אמורים להוציא אדם שמתנהג באלימות לחיילים ולא מתגייס? איך אמורים להוציא אדם שרצח משפחה?
אדם שרצח משפחה הוא רוצח. לא כל האוכלוסיה שמזדהה כנערי גבעות עכשיו הפכה לכת טרור וממש לא כל נערי הגבעות מעודדים רצח כזה כי הם יודעים סיפורים על משפחות קרובות אליהם ובעיקר יודעים איך זה מוציא להם שם רע וגורם לאפליה גדולה יותר כלפיהם
כן
נכון
מסכימה איתך
אבל יש כאלה ואין דרך אחרת להוציא אותם ספציפית...
אבל לגבי הזעזוע שלי מהעובדה שהם לא מתגייסים וגורמים לעבודה מיותרת- זה במידה שווה
מסכימה איתך
אבל יש כאלה ואין דרך אחרת להוציא אותם ספציפית...
אבל לגבי הזעזוע שלי מהעובדה שהם לא מתגייסים וגורמים לעבודה מיותרת- זה במידה שווה
בזה אין דרך אחרת להוציא אותם
וכנל לגבי פעולות אלימות בשטחים, אם הם רוצים להילחם על הארץ- פעולות תג מחיר זה לא מה שעוזר...
וכנל לגבי פעולות אלימות בשטחים, אם הם רוצים להילחם על הארץ- פעולות תג מחיר זה לא מה שעוזר...
אני ראיתי בצו ראשון שלי נער גבעות שהודיע שם בקול רם שהוא הולך להשתמט כמו אח שלו
לא יש כאלה שקיצוניים וכן אבל רובם רוצים לבנות בתים
הם לא יוצאים מהבית במטרה להרוג ערבים
הם לא יוצאים מהבית במטרה להרוג ערבים
וואלה
זה מחריד
זה מחריד
אבל למה הזעזוע שלך לזה שהם ספציפית לא מתגייסים כנראה גדול יותר מהזעזוע שלך לאנשים שמאלניים שמסרבים להתגייס ואלימים כלפי חיילים (ורואים הרבה הרבה תיעודים לזה שהם אלימים לחיילים ואת זה שהם אפילו מתחפשים לאנשים ציוניים- ימניים ועושים הצגות כאילו הם מכים אנשים שונים מהם)
לא יודע אם טרוריסטים אבל הם בתכלס רק מנסים להצית אש,אנשים שפועלים משנאה,בקיצור מסכנים שאני מרחם עליהם
לא הם גיבורים
אז למה כש"פלסטינאים" רוצחים ומבצעים פה טרור עדיין נלחמים על החופש שלהם וטוענים שאנחנו עם כובש??
אני מזועזעת מכולם!!! זה מחריד אותי שיש אנשים שיושבים בעיר אחרת ולא מתגייסים (לא מסיבה בריאותית או נפשית כמובן), בזמן שאחרים מקריבים ומסכנים את החיים בשביל האדמה הזאת. בךי החיילים לא היתה תל אביב בכלל.
כן הם מזעזעים
וואי הורג אותי שאתם אומרים דברים על סמך החדשות ובחיים לא הייתם פה כי כנראה אתם מפחדים מהטרור שהפלסטינאים עושים בנו יום יום, אבל מה תהיה הטענה שלכם לזה שאתם לא באים לפה? "אנחנו לא עומדים לבוא לשטח כבוש כי אנחנו לא תומכים בזה"
אף אחד פה לא אמר שהוא מצדיק את הטרור של הפלסטינים,אבל זה לא אומר שטרור מהצד שלנו זה בסדר,זה משהו שלא צריך לקרות משני הצדדים חד משמעית
ממש לא
חבצלת הפיל
לא חושבת שאמרתי את המשפט הזה
ולגבי מה שאמרתי זו עובדה
זה פשוט סותר ומחריד שאתם לא מתגייסים ורק יושבים שם וגורמים לעבודה כפולה של החיילים
לא חושבת שאמרתי את המשפט הזה
ולגבי מה שאמרתי זו עובדה
זה פשוט סותר ומחריד שאתם לא מתגייסים ורק יושבים שם וגורמים לעבודה כפולה של החיילים
^^^^אני הייתי שם כמה פעמים ועדיין חושבת שיש מתנחלים או מתיישבים או איך שלא תקראי לזה שהם אלימים וטרוריסטים. מן הסתם, גם יש פלסטינים טרוריסטים והרבה. כל פעולה אלימה מכל צד ולכל אחד היא טרור והיא לא מוצדקת לדעתי
אנונימית
אני לא אמרתי שזה בסדר, אני אומרת שכל כך מכלילים לגביהם וקוראים להם טרוריסטים בלי לראות או לנסות להבין מה הם עושים בשטח
למה אתה לא מסוגל להאמין לתיעודים?
את רצינית?? עכשיו את אומרת שאנחנו לא מתגייסים? את יודעת את זה שהאחוזי התגייסות שלנו הם מהגבוהים ביותר שתראי? ומה אם אני אגיד לך שכל האחים שלי והחברים שלהם משרתים בצבא במקומות הכי נעלים שכנראה תחשבי עליהם ושאין אחד ביישוב שלי שהחליט לא להתגייס למען שלום המדינה
זה שהם לא מתגייסים לא אורמ שהם טרוריסטים, זה מחריד פשוט בלי קשר
ופעולות תג מחיר זה טרור
אה ושלא נדבר על זה שזה לא עוזר בכלום ורק עושה רע, ואגב מכירה נער גבעות לשעבר שאמר לי שרצח משפחת דוואבשה זה פשוט המקרה שהניסיון עבד.
לא אורמת שכל נערי הגבעות הם כאלה, אבל מציינת את זה.
אבל כל מי שעושה פעולות תג מחיר אלו פעולות טרור...
ופעולות תג מחיר זה טרור
אה ושלא נדבר על זה שזה לא עוזר בכלום ורק עושה רע, ואגב מכירה נער גבעות לשעבר שאמר לי שרצח משפחת דוואבשה זה פשוט המקרה שהניסיון עבד.
לא אורמת שכל נערי הגבעות הם כאלה, אבל מציינת את זה.
אבל כל מי שעושה פעולות תג מחיר אלו פעולות טרור...
אני מאמינה לתיעוד עם ואני מזועזעת מהם באותה מידה כמוך, אני לא מצדיקה את המעשי אלימות שלהם ושל אף אחד אחר לא משנה מה המצב אבל לפעמים מביאים סרטונים פייק או סרטונים מאוד מאוד ישנים שאפילו לא משקפים את מה שקורה פה בפועל
לאו דווקא כולם לא
אבל יש לא מעט שלא מתגייסים
אבל יש לא מעט שלא מתגייסים
מה סרטוני פייק?!
קיצור
פשוט כואב לי ומזעזע אותי
כי יש מקומות פי אלף יותר טובים לקחת את הציונות ואהבת הארץ אליהם
פשוט כואב לי ומזעזע אותי
כי יש מקומות פי אלף יותר טובים לקחת את הציונות ואהבת הארץ אליהם
אז למה קוראים לכל הנערים האלה טרוריסטים ללא יוצא מן הכלל? למה עכשיו אנשים לא אומרים "איזו הכללה מה את מכלילה לא כולם ככה"?
אמרתי שמי שעושה פעולות תג מחיר אלו פעולות טרור
כן
תקשיבו לי טוב טוב,
תפסיקו לריב, לא כולם חייבים לחשוב אותו דבר, אלא בדיוק הפוך.
כל אחד שיאמין במה שהוא רוצה, גם אם מישהו אחר חושב שהוא טועה לגמרי,
אני כתבתי את התגובה המאוד ארוכה שיש פה למעלה, ואם תשימו לב אני מביעה את דעתי ובאותו הזמן לא מנסה לשנות אף אחד אם הוא לא רוצה רק לסדר לו קצת את הראש בצורה יותר הגיונית.
ובקשר לדגה הזאת שפה,
את צריכה לדעת, כשחיילים מסכנים את החיים שלהם למען המדינה, בתכלס נוער הגבעות עושה *בדיוק* אותו דבר רק בדרך שונה,
החיילים מגנים עלינו והנוער מיישב לנו עוד חלקים בארץ הקדושה כדי לקרב את הגאולה שלנו וזה לא פחות מסוכן מלהיות חייל.
תודה :)
תפסיקו לריב, לא כולם חייבים לחשוב אותו דבר, אלא בדיוק הפוך.
כל אחד שיאמין במה שהוא רוצה, גם אם מישהו אחר חושב שהוא טועה לגמרי,
אני כתבתי את התגובה המאוד ארוכה שיש פה למעלה, ואם תשימו לב אני מביעה את דעתי ובאותו הזמן לא מנסה לשנות אף אחד אם הוא לא רוצה רק לסדר לו קצת את הראש בצורה יותר הגיונית.
ובקשר לדגה הזאת שפה,
את צריכה לדעת, כשחיילים מסכנים את החיים שלהם למען המדינה, בתכלס נוער הגבעות עושה *בדיוק* אותו דבר רק בדרך שונה,
החיילים מגנים עלינו והנוער מיישב לנו עוד חלקים בארץ הקדושה כדי לקרב את הגאולה שלנו וזה לא פחות מסוכן מלהיות חייל.
תודה :)
אנונימית
לא הם מושלמים
ממש לא.
אגב, ראיתי את סרטון היוטיוב שמבוסס על השאלה הזאת.
נוער הגבעות הם הגיבורים שלי כי אם הם לא יהיו שם אז הערבים יהיו שם.
אגב, ראיתי את סרטון היוטיוב שמבוסס על השאלה הזאת.
נוער הגבעות הם הגיבורים שלי כי אם הם לא יהיו שם אז הערבים יהיו שם.
^בדיוק
אנונימית
לא היתי קורא להם טרוריסטים, אבל הם עושים המון בלאגן
רוב נוער הגבעות זה חבורת ערסים שמתעמתים עם חיילי צהל. נתקלתי בהם בחווארה לא מעט
^סליחה שככה אני מגיבה אבל אתה מה זה טועה, אבל טועה ברמות לא נורמליות,
הם הכי לא ערסים, לפחות תדבר עליהם יפה בבקשה
הם הכי לא ערסים, לפחות תדבר עליהם יפה בבקשה
אנונימית
כן
כן
חחח ראית את הסרטון של ask project.
ותלוי מה המעשים שהם עושים, אם הם שומרים על אדמות שפלסטינים רוצים להשתלט עליהם אז אין בעיה, אבל אם הם באים להרביץ לפלסטינים ללא סיבה ושורפים להם עצים אז זו ההגדרה של עבריינות ועבירה על החוק. אבל ההבדל הדק בינהם לבין מחבלים הוא שמחבלים מקדשים את המוות ומוכנים להרוג המון אנשים איתם, ונערי הגבעות לא עושים את זה, אני לא מצדיק את מעשיהם אבל אין פה עניין להשוואה בינם לבין הפלסטינים.
המון פעמים נערי הגבעות מגיבים בצורה אלימה לאחר פיגועי של פלסטיני, כמו שקרה בחווארה למשל, למרות שאין כאן הצדקה , עדיין אין מה להשוות כאן בינהם לבין הפלסטינים, כי סימטריה לא קיימת כאן. בחברה הפלסטינית מחלקים סוכריות לאחר פיגועי שבו נהרגים ילדים קטנים אפילו.
לעומתינו, כמעט כולם זעקו על המעשה בחווארה.
ותלוי מה המעשים שהם עושים, אם הם שומרים על אדמות שפלסטינים רוצים להשתלט עליהם אז אין בעיה, אבל אם הם באים להרביץ לפלסטינים ללא סיבה ושורפים להם עצים אז זו ההגדרה של עבריינות ועבירה על החוק. אבל ההבדל הדק בינהם לבין מחבלים הוא שמחבלים מקדשים את המוות ומוכנים להרוג המון אנשים איתם, ונערי הגבעות לא עושים את זה, אני לא מצדיק את מעשיהם אבל אין פה עניין להשוואה בינם לבין הפלסטינים.
המון פעמים נערי הגבעות מגיבים בצורה אלימה לאחר פיגועי של פלסטיני, כמו שקרה בחווארה למשל, למרות שאין כאן הצדקה , עדיין אין מה להשוות כאן בינהם לבין הפלסטינים, כי סימטריה לא קיימת כאן. בחברה הפלסטינית מחלקים סוכריות לאחר פיגועי שבו נהרגים ילדים קטנים אפילו.
לעומתינו, כמעט כולם זעקו על המעשה בחווארה.
שאלה של oמאלני
לא עניין של דעה, הם טרוריסטים בחסות צבא הגנה המוסרי
לדעתי צריך להעיף אותם אחד אחד לכלא ביטחוני בתוך הקו הירוק בלי פיתות ולקצר להם זמן מקלחת
האיום האמיתי של מדינה ישראל אלו המתנחבלים האלה, אבל האשמים האמיתיים זה אנחנו, כחברה, שמעודדת אותם ונותנת להם לגיטימציה.
כנראה שלעיניו של הישראלי היהודי הקדוש הממוצע- טרור יהודי זה הגנה עצמית וצריכים לברך אותם אך פלסטינים שיעשו בדיוק אותו דבר צריכים לקבל עונש מוות.
לדעתי צריך להעיף אותם אחד אחד לכלא ביטחוני בתוך הקו הירוק בלי פיתות ולקצר להם זמן מקלחת
האיום האמיתי של מדינה ישראל אלו המתנחבלים האלה, אבל האשמים האמיתיים זה אנחנו, כחברה, שמעודדת אותם ונותנת להם לגיטימציה.
כנראה שלעיניו של הישראלי היהודי הקדוש הממוצע- טרור יהודי זה הגנה עצמית וצריכים לברך אותם אך פלסטינים שיעשו בדיוק אותו דבר צריכים לקבל עונש מוות.
^תתבייש אבל ממש תתבייש על מה שאמרת עכשיו
אנונימית
ממש לא הם מגינים לנו על המדינה מה יש לכם
מי אלה
צדיקים גדולים ונשבע שהכי גברים
טרור הוא לאו דווקא רע
כן, טרוריסטים לכל דבר
טרוריסט/מחבל- אדם שפוגע באנשים על פי רקע לאום
אם זה עונה לכם על השאלה
אם זה עונה לכם על השאלה
זו הכללה
ולדעתי הם לא טרוריסטים אבל חלקם כן נחשבים מחבלים (לפגוע בערבים שלא עשו להם כלום זה להיות מחבל לכל דבר)
ולדעתי הם לא טרוריסטים אבל חלקם כן נחשבים מחבלים (לפגוע בערבים שלא עשו להם כלום זה להיות מחבל לכל דבר)
כן לגמרי
כן. ישראל שייכת לפלסטינים, אצל היהודים יש המון מחבלים כמו ברוך גולדשטיין.
אנונימי
ההפך הוא הנכון בלעדיהם כנראה שלא היינו נמצאים בשום מקום בארץ הזאת
לדעתי השמאל הוא דווקא תומך בטרור
אנונימי
ארגון טרור הוא ארגון המשתמש באלימות בכדי להשיג את מטרותיו.
אם כך, התשובה היא לא.
נוער הגבעות הם לא טרוריסטים.
הם פשוט לא פראיירים ולא מפחדים מטרוריסטים.
נ.ב
אם תרצו להתחכם ולהגיד שהנקמה שבה הם נוקטים היא טרור יהודי, אתם צודקים.
ההבדל היחיד בינם לבין טרוריסטים פלסטינים זה שהיהודים לא מעוניינים להשמיד את המדינה על ידי אלימות, אלא רק לנקום.
כלומר, טרור יהודי הוא לא טרור לאומני.
הוא טרור נוקם מבלי להתחשב ומבלי לחשוב מדי פעם.
אין ספק שזה טפשי ומיותר...
אך כל מי שהיה בצבא ומבין קצת כוחנות, יודע שיש אנשים שלצערנו מבינים רק אלימות.
תראו איך הדרוזים החזירו תוך כמה שעות את החטוף הדרוזי שהפלסטינים לקחו לידיהם.
האבסורד הוא שהתקשורת היללה אותם והתלהבה מהם וממעשה הגבורה (הסופר אלים, אך יעיל) בו הם נקטו כלפי הטרוריסטים.
בקיצור,
תפסיקו להיות מהונדסי תודעה.
אם כך, התשובה היא לא.
נוער הגבעות הם לא טרוריסטים.
הם פשוט לא פראיירים ולא מפחדים מטרוריסטים.
נ.ב
אם תרצו להתחכם ולהגיד שהנקמה שבה הם נוקטים היא טרור יהודי, אתם צודקים.
ההבדל היחיד בינם לבין טרוריסטים פלסטינים זה שהיהודים לא מעוניינים להשמיד את המדינה על ידי אלימות, אלא רק לנקום.
כלומר, טרור יהודי הוא לא טרור לאומני.
הוא טרור נוקם מבלי להתחשב ומבלי לחשוב מדי פעם.
אין ספק שזה טפשי ומיותר...
אך כל מי שהיה בצבא ומבין קצת כוחנות, יודע שיש אנשים שלצערנו מבינים רק אלימות.
תראו איך הדרוזים החזירו תוך כמה שעות את החטוף הדרוזי שהפלסטינים לקחו לידיהם.
האבסורד הוא שהתקשורת היללה אותם והתלהבה מהם וממעשה הגבורה (הסופר אלים, אך יעיל) בו הם נקטו כלפי הטרוריסטים.
בקיצור,
תפסיקו להיות מהונדסי תודעה.
לא כולם חלק מקימים מאחזים והם צדיקים
וחלק שורפים מכוניות הם לא טרוריסטים אלה נוקמים וההבדל מוסבר בתשובה מעליי למרות שצריך לינקום בצורה חוקית ולא לקחת את החוק לידים
העינין זה אם הם מיתעסקים בליבנות או בלהרוס
וחלק שורפים מכוניות הם לא טרוריסטים אלה נוקמים וההבדל מוסבר בתשובה מעליי למרות שצריך לינקום בצורה חוקית ולא לקחת את החוק לידים
העינין זה אם הם מיתעסקים בליבנות או בלהרוס
אני מצטטת פה מחוק המאבק בטרור:
""מעשה טרור" מעשה המהווה עבירה או איום בעשיית מעשה כאמור, שמתקיימים לגביהם כל אלה:
(1) הם נעשו מתוך מניע מדיני, דתי, לאומני או אידאולוגי;
(2) הם נעשו במטרה לעורר פחד או בהלה בציבור או במטרה לאלץ ממשלה או רשות שלטונית אחרת, לרבות ממשלה או רשות שלטונית אחרת של מדינה זרה, או ארגון ציבורי בין-לאומי, לעשות מעשה או להימנע מעשיית מעשה;
(3) במעשה שנעשה או במעשה שאיימו בעשייתו, היה אחד מאלה, או סיכון ממשי לאחד מאלה:
(א) פגיעה חמורה בגופו של אדם או בחירותו;
(ב) פגיעה חמורה בבטיחות הציבור או בבריאותו;
(ג) פגיעה חמורה ברכוש, שבנסיבות שבהן בוצעה יש אפשרות ממשית שתגרום לפגיעה חמורה כאמור בפסקאות משנה (א) או (ב) ושנעשתה במטרה לגרום לפגיעה כאמור;
(ד) פגיעה חמורה בקודשי דת; לעניין זה, "קודשי דת" מקום פולחן או קבורה ותשמישי קדושה;
(ה) פגיעה חמורה בתשתיות, במערכות או בשירותים חיוניים, או שיבוש חמור שלהם, או פגיעה חמורה בכלכלת המדינה או בסביבה;"
אני אתייחס פה רק לפעולות תג מחיר, כי זה מה שאני יודעת עליו יותר.
1 - זה נעשה מתוך מניע מדיני, לאומני ואידאולוגי
2 - זה נעשה מתוך מטרה לעורר בהלה בציבור
3 - זה משתנה ממקרה למקרה - במקרה של הרצח של משפחת דוואבשה למשל, זה עונה על סעיף א וסעיף ג. גרפיטי על מסגדים למשל - סעיף ד
""מעשה טרור" מעשה המהווה עבירה או איום בעשיית מעשה כאמור, שמתקיימים לגביהם כל אלה:
(1) הם נעשו מתוך מניע מדיני, דתי, לאומני או אידאולוגי;
(2) הם נעשו במטרה לעורר פחד או בהלה בציבור או במטרה לאלץ ממשלה או רשות שלטונית אחרת, לרבות ממשלה או רשות שלטונית אחרת של מדינה זרה, או ארגון ציבורי בין-לאומי, לעשות מעשה או להימנע מעשיית מעשה;
(3) במעשה שנעשה או במעשה שאיימו בעשייתו, היה אחד מאלה, או סיכון ממשי לאחד מאלה:
(א) פגיעה חמורה בגופו של אדם או בחירותו;
(ב) פגיעה חמורה בבטיחות הציבור או בבריאותו;
(ג) פגיעה חמורה ברכוש, שבנסיבות שבהן בוצעה יש אפשרות ממשית שתגרום לפגיעה חמורה כאמור בפסקאות משנה (א) או (ב) ושנעשתה במטרה לגרום לפגיעה כאמור;
(ד) פגיעה חמורה בקודשי דת; לעניין זה, "קודשי דת" מקום פולחן או קבורה ותשמישי קדושה;
(ה) פגיעה חמורה בתשתיות, במערכות או בשירותים חיוניים, או שיבוש חמור שלהם, או פגיעה חמורה בכלכלת המדינה או בסביבה;"
אני אתייחס פה רק לפעולות תג מחיר, כי זה מה שאני יודעת עליו יותר.
1 - זה נעשה מתוך מניע מדיני, לאומני ואידאולוגי
2 - זה נעשה מתוך מטרה לעורר בהלה בציבור
3 - זה משתנה ממקרה למקרה - במקרה של הרצח של משפחת דוואבשה למשל, זה עונה על סעיף א וסעיף ג. גרפיטי על מסגדים למשל - סעיף ד