8 תשובות
ספריה, מוזיאון, בית קפה
ספריה
סרט
ים
שואל השאלה:
וזה יוצא לי גם נסיעה של שעה
והליכות
אנונימית
יופי נו את בכל מקרה צריכה לבזבז זמן
זה לא מביך ללכת לבד המון עושים את זה
שואל השאלה:
לא אכפת לי שיראו אותי לבד אני פשןט אף פעם לא נסעתי לים לבד
אנונימית
מוזיאונים הם לא בושה! לכי, למדי, הכירי את עמך ומולדתך! אוהב ומוקיר אותך, אבל אל תתני לקידמה הפושעת לגרום לך לשכוח את עברך.
סרט?
שואל השאלה:
^^חשבתי ללכת לים אבל אף פעם לא הייתי שם לבד
וזה יהיה בעיר זרה
אני מפחדת לא למצוא את התחנת אוטובוס
אנונימית