5 תשובות
^כן נשמע מעולה
שואל השאלה:
אבל אני מפחדת לשלוח אני לא יודעת למה
אבל אני מפחדת לשלוח אני לא יודעת למה
אנונימית
שואל השאלה:
אולי להגיד לה:
היי(השם שלה) אני בסוף לא רוצה להשתתף בסירטון ביום חמישי אבל תודה על ההצעה.
זה בסדר?
אולי להגיד לה:
היי(השם שלה) אני בסוף לא רוצה להשתתף בסירטון ביום חמישי אבל תודה על ההצעה.
זה בסדר?
אנונימית
תכתבי לה:
"היי (השם שלה) צהריים טובים,
בעקבות סיבות מסויימות אני מעדיפה שלא להשתתף בטקס,תודה"
"היי (השם שלה) צהריים טובים,
בעקבות סיבות מסויימות אני מעדיפה שלא להשתתף בטקס,תודה"
תני לראות אותו בבית ספר ולהגיד לו
באותו הנושא: