6 תשובות
כן, יש מינונים, למשל סרקוול, במינון גבוהה הוא נגד סכיזופרניה, אבל נמוך הוא נוגד דיכאון
אנונימי
את מתכוונת לוולבוטרין ?
שואל השאלה:
כן זה פשוט שם אחר
בכל מקרה כאלו אני צריכה פעם ביום
פחד של החיים
אנונימית
אני לקחתי בעבר וולבוטרין , זה תרופה יחסית טובה שמטפלת
רק בדיכאון זה ממריץ את האנרגיה
חחח פחד של החיים כי את חרדתית מאמי
אנונימי
לחרדה זה בטוח לא יעזור