6 תשובות
שואל השאלה:
אני מעדיפה להישאר אנונימית... אולי את יכולה לשלוח פה?
אנונימית
שואל השאלה:
אה סליחה אבל אין לי בעיה שתשלח את זה פה אם זה לא מפריעה לך... ^^
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי כזה כימיה עם המורה ועוד אתמול שהוא הרים עלי את הקול...אני מרגישה שאין סבלנות כלפי ואני לא יודעת למה... אמא שלי אומרת שבגלל ששילמנו אלפי שקלים לזה ואני לא חושבת שזה כזה אכפת לה שהמורה הרים עלי את הקול כי זה קרה עם עוד מורה שהיה לי... אז לא יודעת אבל נקווה שאני אעבור... נקווה שיהיה בסדר בסוף
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני מנסה לבנות לעצמי ביטחון ולחשוב טוב זה מה שכולם אומרים לי תודה ומקווה לעבור
אנונימית
גם המורה שלי הוריד לי את הבטחון ואמר שאם אעבור אפתיע אותו ודווקא זה שהיה איתי ואמר ששהוא בטוח עובר נכשל ואני עברתי
עברת?
אנונימי