7 תשובות
זה בסדר נשמה
את הרי יודעת שאף אחד לא יכתוב לך כן זה נורא אז בשביל מה...
זה בסדר גמור
זה בסדר, לא קרה כלום.
זה לא כזה נורא
העיקר הכוונה
מה זה משנה
זה כבר בתוך הבטן
הכל בסדר, במיוחד בהתחלה בטבעונות יכולות לקרות כל מיני טעויות. המטרה בטבעונות היא לא להיות מושלמים אלא לעשות את הטוב ביותר שאנחנו יכולים ומה שפרקטי ואפשרי.
הכל טוב, קורה