התחברות
הרשמה
אתם אומרים כדי לשלוח פניה למוקד מתנדבים כדי שיוכלו לתת לי זכאות למכנס? יש לי כבר 200 שעות במדא
31 במאי 2023, 12:23
מד"א
מגן דוד אדום
מדא
4 תשובות
כע למה לא
ט
טיפשה עם תעודות (:
כן
כ
כוכבי87878
ספויילר פותחים לכולם בלי קשר לשעות כל עוד מבקשים
ה
הסבתא בשבילכם
כן
כ
כרמל 1213
באותו הנושא:
זה בסדר לשלוח למינקוריסטית שלי הודעה שאני צריכה לקבוע תור עכשיו או שזה מוקדם?
עכשיו מוקדם מידי לשלוח למורה הודעה?
אתם חושבים שזה לגיטימי לשלוח למוקד מתנדבים יותר משלוש פניות ביום?
זה בסדר לשלוח למינוקריסטית שלי הועה עכשיו שאני רוצה לקבוע תור ללק או שזה מוקדם עכשיו?
זה בסדר לשלוח עכשיו הודעה למורה או שמוקדם מידי?
היו אמורים לשלוח לי צו גיוס לפני חצי שנה זה אומר ששכחו אותי?!:)
אני חייבת לשלוח היום לבוס שלי הודעה כמה שיותר מוקדם ו
קבעתי לדבר עם מישהי בטלפון ב10:00 והיא עדין לא התקשרה, לשלוח לה הודעה או שמוקדם?
אני רוצה לרשום ליועצת שלי הודעה לגבי משהו חשוב לשלוח לה הודעה עכשיו או שזה מוקדם?
זה מוקדם מידי לשלוח למורה שלי הודעה ב6:40 כזה?
עכשיו זו שעה מוקדם לשלוח הודעה לפסיכולוגית שלי?