4 תשובות
מבקשים מיון לוחמות, עוברת, מתגייסת ללוחמה, אחרי הטירונות הולכת לקורס חובשים.
גם אפשר להגיד בצו הראשון וגם אפשר להתקשר למיטב ולבקש (בקשר לפרמדיקים)
בקשר לחובשים קרביים, בתחילת הטירונות יש שיחה אישית ושם צריך לבקש
בקשר לחובשים קרביים, בתחילת הטירונות יש שיחה אישית ושם צריך לבקש
שואל השאלה:
^ואיך אני אומרת להם את זה?
^ואיך אני אומרת להם את זה?
אנונימית
חובשים יש,קרבי ויש לא.
חובשים לא קרביים נראה לי פחות נחמד, זה יותר להיות חובש במרפאה.
חובשים קרביים בד"כ יוצאים מהיחידה, זה אומר שצריך להיות קרבית ולבקש לצאת לחובשים (לא בטוח שיוציאו אותך).
אבל יש עוד דבר, אפשר לבקש לקבל מיונים לקורס פרמדיקים
חובשים לא קרביים נראה לי פחות נחמד, זה יותר להיות חובש במרפאה.
חובשים קרביים בד"כ יוצאים מהיחידה, זה אומר שצריך להיות קרבית ולבקש לצאת לחובשים (לא בטוח שיוציאו אותך).
אבל יש עוד דבר, אפשר לבקש לקבל מיונים לקורס פרמדיקים
באותו הנושא: