5 תשובות
לא נראה לי זה יותר מתאים לקינוחים
פחות אבל נראלי שזה סבבה
לא
לא ניראלי צריך שמנת לבישול
היא מתכוונת בלי להקציף.. עשיתי פעם זה סבבה
אם את רוצה אפשר לעשות גם עם חלב וקצת קמח, אני נגיד פחות אוהבת אבל הכנתי כמה פעמים ואחים שלי התלהבו ממש :)