18 תשובות
שאת בת אדם טובה ומקסימה לדעתו
אוי הוא מתכוון לחלק ספציפי בגוף (בשפת הערסים)
אולי מנסה להתחיל איתך ? או סתם מחמיא לך
שאת נחמדה מאוד ובנאדם טוב
כני בטוחה שלב..
סתם יש ערסים ילדים טובים יכול להיות שאשכרה לב
סתם יש ערסים ילדים טובים יכול להיות שאשכרה לב
שיש לך לב ענק הוא פשוט מעריך אותך
זה דווקא לא משפט ערסי בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
המחמאה הזאת לא נשמעת לי הגיונית כי אני חדשה והוא בקושי מכיר אותי
המחמאה הזאת לא נשמעת לי הגיונית כי אני חדשה והוא בקושי מכיר אותי
אנונימית
אז כנראה שמנסה להתחיל איתך^^^
שואל השאלה:
הגיוני שהוא יתייחס לחזה שלי האמת...
אבל הוא לא נראה ערס מהסוג הזה..
וואי אני מבולבלת
הגיוני שהוא יתייחס לחזה שלי האמת...
אבל הוא לא נראה ערס מהסוג הזה..
וואי אני מבולבלת
אנונימית
כולם חרמ*ים , פשוט אצל הערסים זה בולט
שואל השאלה:
וואי אז אני צריכה להכין את עצמי
רוב האנשים בעבודה איתי הם ערסים
וואי אז אני צריכה להכין את עצמי
רוב האנשים בעבודה איתי הם ערסים
אנונימית
את עובדת במסעדה יעני?
שואל השאלה:
אני אצטרך את זה
אני אצטרך את זה
אנונימית
לא הבנתי ^^^
שואל השאלה:
^ כן. אני מלצרית
^ כן. אני מלצרית
אנונימית
עכשיו הכל מובן
זה לא ערסי זה פשוט עברית.
הוא אומר לך שיש לך לב גדול משמע שאת בן אדם טוב ואכפתי.
הוא אומר לך שיש לך לב גדול משמע שאת בן אדם טוב ואכפתי.
באותו הנושא: