14 תשובות
נגד, ככה זה יהיה יותר חלק
בכיוון השערה זה יהיה מידי קוצים
בכיוון השערה זה יהיה מידי קוצים
נגד כיוון השעון או הרוח אבל מה שבטוח
עם כיוון השערה.
בגילוח מגלחים עם כיוון השערה כי אחרת פשוט יצמח לך מלא יותר ממה שהיה לך אחרי שבוע
לעומת זאת בשעווה עושים נגד כיוון השערה.
בגילוח מגלחים עם כיוון השערה כי אחרת פשוט יצמח לך מלא יותר ממה שהיה לך אחרי שבוע
לעומת זאת בשעווה עושים נגד כיוון השערה.
ממולץ לא לגלח ביידים אם כבר לחכות ללייזר בידיים לא עושים כלום חוץ מלייזר
אנונימית
שואל השאלה:
^השערות שלי מאוד בלונדיניות והלייזר לא יתפס עליהן, אז אני עושה וככה הן יהיו כהות יותר. ולמה מומלץ לא לעשות בידיים אבל כן ברגליים?
^השערות שלי מאוד בלונדיניות והלייזר לא יתפס עליהן, אז אני עושה וככה הן יהיו כהות יותר. ולמה מומלץ לא לעשות בידיים אבל כן ברגליים?
אנונימית
ידיים זה לרוב איזור שלא עושים בו אמא שלי עשתה ביידים שעווה בחתונה שלה ומאז אין לה
אנונימית
תקשיבי תעשי איפה שבאלך אבל בידים הייתי ממליצה לחכות קצת אני בת 13 וגילחתי את הידיים שלי פעם ראשונה רק לפני תכף חודש וחצי בשאר עשיתי שעווה ממליצה לעשות שעווה ברגליים+ידיים ולפעמים תגלחי ברגליים..
אנונימית
כי אז היידים שלך ההיו קוצניות כאלה וזה יותר מעצבן מברגליים
אנונימית
אל תגלחי בידיים תעשי רק שעווה את תסבלי מזה רצח אומרת לך
שואל השאלה:
^^מה אין לה? ולמה שאני אסבול?^
^^מה אין לה? ולמה שאני אסבול?^
אנונימית
אני יסביר איך ומתי הכי טוב לעשות מה לפי איזה גיל סבבה
בת 12 שעווה
בת 13 שעווה
בת 14 להתחיל ברגליים גילוח
בת 15 ברגליים גילוח
בת 16 בכל הגוף גילוח או לייזר
בת 17 לייזר
בת 18 לייזר
זה מה שאני ממליצה
זה גרוע לעשות לגילוח בגילאי 12 עד 14 זה יגרום לשיערות להיות שחורות וקוצניות יותר מרגע לרגע
בגיל 14 להתחיל גילוח שנה
ואז ב 15 אם זה נוח אז לעשות לייזר
( יש לייזר שמחזיק לך ל 8 שנים)
זה מה שאני ממליצה תעשי מה שטוב לך 3>
בת 12 שעווה
בת 13 שעווה
בת 14 להתחיל ברגליים גילוח
בת 15 ברגליים גילוח
בת 16 בכל הגוף גילוח או לייזר
בת 17 לייזר
בת 18 לייזר
זה מה שאני ממליצה
זה גרוע לעשות לגילוח בגילאי 12 עד 14 זה יגרום לשיערות להיות שחורות וקוצניות יותר מרגע לרגע
בגיל 14 להתחיל גילוח שנה
ואז ב 15 אם זה נוח אז לעשות לייזר
( יש לייזר שמחזיק לך ל 8 שנים)
זה מה שאני ממליצה תעשי מה שטוב לך 3>
אנונימית
שואל השאלה:
^אני בת 16, ואני עדיין לא יכולה לעשות לייזר, לא מרשים לי אז אני אעשה כנראה שנה הבאה..
^אני בת 16, ואני עדיין לא יכולה לעשות לייזר, לא מרשים לי אז אני אעשה כנראה שנה הבאה..
אנונימית
אז סבבה תגלחי
אנונימית
באותו הנושא: