10 תשובות
לא משנה מה אתם עושים יחד זה בסדר כל עוד יש הסכמה הדדית
לא. קשר שלא למטרת חתונה הוא אסור, ולצורך החתונה - יש למעט ככ להניתן,, מספיק להכי אחד את השני טוב בכמה פגישות וזהו. עייני שולחן ערוך, סימן כא.

^ מה קשור הסכמה הדדית? אם האיסור נעשה בהסכמת שניהם - הוא הופך להיות מותר? הרי התורה מענישה את שניהם באיסור כרת, אם הם איש ואשה מקיימים יחיס מין אסורים, הזה נעשה כמובן בהסכמה הדדית (כי אם זה לא היה בהסכמה, מישהו שהיה אנוס - לא היה נענש כרת וזה לא היה בבחירתו).
אנונימי
בתכלס הרבנים אומרים שאסור
אבל זה חשבון שלך עם ה' אז זה החלטה שלך
שואל השאלה:
זה למטרת חתונה אנחנו רציניים
אנונימית
^בת כמה את?
אין כזה דבר חבר. יש יוצאים לפגישות למטרת חתונה.
אז בגיל שלך זה אחלה, אבל רק אם אתם גם מתכוונים להתחתן בזמן הקרוב
ברגע ששניכם בטוחים שזה זה, אין למה למרוח ולקחת זמן מיותר עד החתונה
כי הזמן הזה הסיכוי שתיפלו הרבה יותר גבוה וזה סתם יהיה מבאס ממש
שואל השאלה:
18
אנונימית
לא.


עכשיו ראיתי ההמשך-
אם את בגיל זה, שומרת על כל ההלכות, רציניים למטרת חתונה, ולא מושכים יותר מדי - אכן זה סבבה. בהצלחה גדולה