3 תשובות
פעמיים בשבוע זה בסדר.
שואל השאלה:
כל יום בכללי זה לא בריא אבל שני וחמישי זה סבבה לא?
כל יום בכללי זה לא בריא אבל שני וחמישי זה סבבה לא?
אנונימית
את יכולה לחפוף כמנ שבאלך עשיתי כבר שלוש החלקות אני כמה שנים עם החלקות אני חופפת כל יום
באותו הנושא: