8 תשובות
אני לא שמה אבל אם יש חצקון אז לפעמים מסתירה אותו עם קוניסלר
כן האמת דווקא כשאני נראית הכי פח פתאום כל החתיכים יוצאים מהחורים
רק קרם
איפור בייסיק וקרם הגנה כבסיס מן הסתם חובה כל יום
אני שמה קצת טינט וקרם הגנה
שואל השאלה:
אולי תפגשי חתיך בים חחח
אולי תפגשי חתיך בים חחח
אנונימית
קרם הגנה
בשביל מה לשים איפור מי רואה אותי
בשביל מה לשים איפור מי רואה אותי
מי שם איפור בים בקושי לחיים הרגילים אני שמה מי בכלל הולך לים
באותו הנושא: