7 תשובות
ישנה מאוד חחח כבר לא זוכרת את העלילה
שואל השאלה:
נכון ישנה אבל עדין טובה
אני זוכרת שנהנתי מהעונה הראשונה ואז זה פשוט נהיה ממש מרוח ומשעמם, הפסקתי בעונה 4 או 5
שואל השאלה:
נכון ארבע וחמש קצת משעממות אבל אחלה
העונה הראשונות מושלמות אבל החמישי שישית משעממות
היא ממש טובה עד העונה הרביעית, שם הם הרסו אל הכל
העונה השביעית הייתה מזעזעת
נהדר בהתחלה, אבל ירד בעונות מאוחרות יותר.