4 תשובות
זה בסדר לחשוש
מקווה שילך לך טוב
מקווה שילך לך טוב
תעשה את המבחנים באפליקציות
אני לא ידעתי כלום ועשיתי את המבחנים האלה וזה אותן שאלות אחת לאחת
אני לא ידעתי כלום ועשיתי את המבחנים האלה וזה אותן שאלות אחת לאחת
אל תדאג, אתה תצליח נהדר!
יש אפליקציית תלמידים, אם עדיין לא הורדת אותה תוריד. יש בה בחינות לתיאוריה ולפי מה שהבנתי רוב השאלות הם לוקחים מהאפליקציה.
בהצלחה:))
בהצלחה:))
באותו הנושא: