5 תשובות
קומי
קרה לי פעם עם כמה שזה לא נעים לקום אני לא יכולתי לסבול את הריח
קרה לי פעם עם כמה שזה לא נעים לקום אני לא יכולתי לסבול את הריח
קומי, זכותך.
קרה לי פעם אחת שנסעתי לירושלים נסיעה של שעתיים וממש בהתחלה מישהו הקיא מושב לפני...
בגלל שלא היה לי נעים סבלתי כל הנסיעה
בגלל שלא היה לי נעים סבלתי כל הנסיעה
קומי קומי מהר הכל בסדר את לא עושה משהו לא חוקי עכשיו
תעשי מה שטוב לך אל תסבלי בגלל מישהו שאין לו הגיינה בסיסית
תעשי מה שטוב לך אל תסבלי בגלל מישהו שאין לו הגיינה בסיסית
רק עכשיו קלטתי שאני באיחור של 10 שעות אבל לפעם הבאה חח
באותו הנושא: