5 תשובות
תקשיבי גם לי יש היום דרך בית ספר ובתכלס למדתי רק דרך האפליקציה וזהו נקווה לטוב
אנונימית
תתרגלי *שאלות* ולא מבחנים בעתיד לנוהג!
מלא אומרים לתרגל מבחנים אבל זה לא נכון כי בסוף במה שתטעי יהיה לך קשה לזכור! תתרגלי שאלות ככה שלכל שאלה את מגלה את התשובה באותו רגע
מלא אומרים לתרגל מבחנים אבל זה לא נכון כי בסוף במה שתטעי יהיה לך קשה לזכור! תתרגלי שאלות ככה שלכל שאלה את מגלה את התשובה באותו רגע
שואל השאלה:
תודה רבהה
תודה רבהה
אנונימית
את ברוגוזין?
אנונימית
שואל השאלה:
לא
לא
אנונימית
באותו הנושא: