4 תשובות
להזכיר לעצמך שזו הייתה סיטואציה שטותית ואין לה כוונה אמיתית ולא להעמיק בה יותר מידיי
זה אולי בלבול רגשות או משהו כזה תתני לזה זמן ואם זה לא עובר אז כן את מפתחת רגשות
זה כנראה יעבור עם הזמן
תקחי את הזמן שלך, יש מצב שאת פשוט מבולבלת אבל אם את רואה שאת ממש לא יכולה להפסיק לחשוב על זה או שאת באמת מרגישה רגש כלשהו אז כן מזל טוב את מפתחת רגשות