5 תשובות
היה מצוין. ממש כיף
היה פסיכי הם מטורפים בהחלט ההופעה הכי טובה שהייתי בה ובאמת כל הכבוד להם מקווה מאוד שיהיה עוד טור אני ממש רוצה ללכת לעוד הופעה
היה מטורף
היה מעולה