5 תשובות
אם אני זוכר נכון
אתה שומר שבת ראשון(כי ראשון זה יום טוב שני של גלויות) ובמוצש אתה עושה את הקידוש גם עם הבדלה(אמור להיות כתוב את זה בקידוש)
אתה שומר שבת ראשון(כי ראשון זה יום טוב שני של גלויות) ובמוצש אתה עושה את הקידוש גם עם הבדלה(אמור להיות כתוב את זה בקידוש)
ביום טוב שני, אצה עושה בקידוש סדר יקנה"ז. ברכת "המבדיל" לפני "שהחיינו".
אנונימי
אייש כולנו היינו שם
אבל עדיף מאשר לשער
אבל עדיף מאשר לשער
שואל השאלה:
כן וואי אני יודע
מביך אותי להתקשר אליהם חחח
כן וואי אני יודע
מביך אותי להתקשר אליהם חחח
אנונימי
יש גם יו"ט שני של גלויות
סיבוך
קו ההלכה הספרדי:
*3030
סיבוך
קו ההלכה הספרדי:
*3030
באותו הנושא: