8 תשובות
בעד - אפשר להשתמש בשביל מידע בגוגל, יכול לשמש בזמן מצוקה כשאין אף אחד בסביבה
נגד- מסיח דעת, משתמשים בו שלא לצורך בזמן שיעורים, פחות מתקשרים עם חברים מסביבך
נגד- מסיח דעת, משתמשים בו שלא לצורך בזמן שיעורים, פחות מתקשרים עם חברים מסביבך
נגד:
1. יותר הסחות דעת בשיעורים וחוסר הקשבה ולמידה.
2. יכול לעודד ילדים שמרגישים דחויים בחברה לשקוע אל הפלאפון במקום לנסות להעז ליצור קשרים חברתיים.
3. יכול ליצור מצבים בעיתיים כמו הסרטת והקלטת תלמידים או מורות.
בעד:
1. יכול לתת מפלט לילדים דחויים חברתית.
1. יותר הסחות דעת בשיעורים וחוסר הקשבה ולמידה.
2. יכול לעודד ילדים שמרגישים דחויים בחברה לשקוע אל הפלאפון במקום לנסות להעז ליצור קשרים חברתיים.
3. יכול ליצור מצבים בעיתיים כמו הסרטת והקלטת תלמידים או מורות.
בעד:
1. יכול לתת מפלט לילדים דחויים חברתית.
chat gpt bro
פרעה לסביבה הלמידתית: שימוש בטלפון בזמן השיעורים ובמהלך הפעילויות הלמידתיות יכול לגרום להפרעות ולהפחית את רמת הריכוז של התלמידים. ההתמודדות עם ההודעות והפריטים הדיגיטליים עשויים לפגוע ביכולתם של התלמידים להתעסק בחומר הלימוד בצורה מקופחת ואיכותית.
חשש משימוש לא הולם: הטלפונים הניידים מספקים גישה לאינטרנט ולמגוון של יישומים ורשתות חברתיות. יתרון זה מציע הזדמנויות לשימוש לא הולם של הטלפון בזמן השיעורים, כמו גלישה ברשתות החברתיות, משחקים וצפייה בתכנים לא רלוונטיים ללימוד. זה יכול להוביל לפגיעה בתהליך הלמידה ולשיפור תוצאות התלמידים.
אי כבידת תוכן רע: השימוש בטלפון במסגרת הלימודים עשוי לכלול סיכון משמעותי של גישה לתוכן רע ומזיק ברשת האינטרנט, כגון תמונות מוסריות, תכנים אלים או פוגעניים, וסיכון להתעסקות עם תוכן מסוכן
חשש משימוש לא הולם: הטלפונים הניידים מספקים גישה לאינטרנט ולמגוון של יישומים ורשתות חברתיות. יתרון זה מציע הזדמנויות לשימוש לא הולם של הטלפון בזמן השיעורים, כמו גלישה ברשתות החברתיות, משחקים וצפייה בתכנים לא רלוונטיים ללימוד. זה יכול להוביל לפגיעה בתהליך הלמידה ולשיפור תוצאות התלמידים.
אי כבידת תוכן רע: השימוש בטלפון במסגרת הלימודים עשוי לכלול סיכון משמעותי של גישה לתוכן רע ומזיק ברשת האינטרנט, כגון תמונות מוסריות, תכנים אלים או פוגעניים, וסיכון להתעסקות עם תוכן מסוכן
להשתמש בטלפונים כדי לחפש מידע ברשת אינטרנט, לקבל תשובות מהירות לשאלותם ולבצע מחקר תוך כדי השיעור. זה יכול לשפר את היכולת המחקרית וההבנה העמיקה של התלמידים.
יכולת תקשורת ושיתוף: שימוש בטלפונים בזמן השיעורים יכול לשפר את יכולת התקשורת של התלמידים. הם יכולים לשתף פעולה, לתת מענה לשאלות המופנות אליהם ולהתחבר למרצים ולתלמידים אחרים דרך יישומים ומסרים מיידיים. כך, הטכנולוגיה משמשת ככלי לשיפור השיח הלמידתי ולשיתוף הידע.
כלי חינוכי ויצירתי: ישנם מגוון יישומים וכלים דיגיטליים שיכולים לשמש ככלי לימוד ויצירתיות. התלמידים יכולים להשתמש באפליקציות ובתוכנות כדי ליצור מצגות, וידאו, תמונות ועוד. זה יכול לגרום להתרגשות ועניין בלמידה, ולקדם יכולות יצירתיות וטכנולוגיות.
יכולת תקשורת ושיתוף: שימוש בטלפונים בזמן השיעורים יכול לשפר את יכולת התקשורת של התלמידים. הם יכולים לשתף פעולה, לתת מענה לשאלות המופנות אליהם ולהתחבר למרצים ולתלמידים אחרים דרך יישומים ומסרים מיידיים. כך, הטכנולוגיה משמשת ככלי לשיפור השיח הלמידתי ולשיתוף הידע.
כלי חינוכי ויצירתי: ישנם מגוון יישומים וכלים דיגיטליים שיכולים לשמש ככלי לימוד ויצירתיות. התלמידים יכולים להשתמש באפליקציות ובתוכנות כדי ליצור מצגות, וידאו, תמונות ועוד. זה יכול לגרום להתרגשות ועניין בלמידה, ולקדם יכולות יצירתיות וטכנולוגיות.
נגד: זה יעסיק ילדים מלדבר עם ילדים אחרים
המורים מתנהגים כאילו אנחנו רובוטים
בעד- לגרום לתלמידים לתקשר עם חבריהם לכיתה.
נגד- זכותם האישית להשתמש בטלפון שלהם מתי שהם רוצים.
נגד- זכותם האישית להשתמש בטלפון שלהם מתי שהם רוצים.