5 תשובות
לא, זה ילדותי ומיותר.
לא
לא זה ילדותי. לא מבין את אלה שעושים את זה. אני מכיר אקסים שעדיין עוקבים
שואל השאלה:
כואב לי לראות אותה עם מישהו החדש
אנונימי
מצטער לשמוע!! אבל לא נראה לי שזה דרוש זה לא עוזר לאף אחד ככה או ככה אתם לא תדברו אז זה לא ישנה כלום...