5 תשובות
היית ליד המסיבה אז הגיוני שיחשבו שאת באה, זאת מסיבת שכבה ואת בשכבה שלהם.
שואל השאלה:
לא הייתי ליד המסיבה
אנונימית
התעניינו לדעת אם תבואי..
כי הם רוצים שתבואי למסיבה
לכי תדעי יכול להיות אלף ואחת סיהות