23 תשובות
שואל השאלה:
אפשר לפרוש משירות לאומי בכל עת, הבעיה שאם את לא עושה שנה לפחות כל הזמן שהיית לא נחשב לך בכלל, עשיתי 8 חודשים עד כה
אנונימית
שואל השאלה:
אני נמצאת בתקן ביטחון
אנונימית
אולי תבקשי עזרה מגורמים בכירים שיוכלו לעזור לך עם זה ואוליאיכשהוא לשחרר אותך
שואל השאלה:
דיברתי איתה
היא אמרה שאין מה לעשות עם זה חוץ מלהפסיק את השירות לגמרי ולחזור שנה הבאה מחדש
אנונימית
אז תנסי באמת לשוחח עם האחראית שלך לראות אם יש משהו שאפשר לעשות, ואם לא מקסימום תנסי להסתכל על הצד החיובי וליהנות מזה גם אם קשה ומעייף ומקסימום תפרשי כשתגיעי לשנה
שואל השאלה:
ואז כל השנה הזאת לא תיחשב לי בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
אני אסביר לכם יותר לעומק
רוב היום שלי בתפקיד אני סוחבת תיקים ממקום למקום
זה רוב התפקיד
או ששולחים אותי לגרוס דפים, לתייק דפים בתיק ולהחזיר
זה כל התפקיד
שונה לחלוטין ממה שאמרו לי
אנונימית
אז באמת אם אין לך מה לעשות לגבי זה את רק יכולה להסתכל על הצד החיובי כמו שאמרתי ולנסות להפיק מזה טוב ואני בטוחה שזה לא כיף וזה לא מה שציפית אבל תחשבי על זה שכרגע צריך להתמודד ועוד ארבעה חודשים את תסיימי ואו שתפרשי או שתחליפי
תגידי לרכזת שלך שזה לא התפקיד שאמרו לך
עוד כמה זמן את מסיימת שנה?
שואל השאלה:
זה חמישה וחצי חודשים
כמעט חצי שנה
קשה לי לחשוב על זה בתור כמה חודשים רק כי זה המון ;(
אנונימית
שואל השאלה:
נשאר לי עד סוף אוקטובר
אנונימית
במה את נמצאת כרגע?
מבינה אותך לגמרי, אני באותו מצב כמו שלך בערך
תנסי לדבר עם האחראית עלייך במקום שירות שאת עושה, תסבירי לה את המצב ואולי היא יכולה לעזור לך
מציעה לך לדבר גם עם האחראית של השירות לאומי, תדברו על זה שאת לא מסתדרת שם, ואת יודעת שזה לא אפשרי לעבור מקום, ואולי היא תציע מה לעשות

אם את רוצה לדבר על הנושא או עזרה את מוזמנת לפרטי :)
אנסה לעזור כמה שאני יכולה 3>
שואל השאלה:
כן דיברנו על זה, אבל מסתבר שהאחראית במקום החליטה ללכת לחופשה ולחזור שבוע הבא רק
אז אין לי אופציה בכלל לדבר איתה כרגע
אנונימית
שואל השאלה:
ולרוב אין לי למי לפנות כי הרכזת שלי בקושי עונה בכללי וגם כשהיא עונה היא תמיד ממהרת וזה
היא אמורה לבקר אותי בקרוב אבל אני לא יודעת אם זה יעזור
אנונימית
אז כשהיא תבקר אותך נסי לדבר איתה ולהגיד לה מה שמפריע לך ולראות אם יש משהו שהיא יכולה לעשות בנושא, מקווה שיעזור
תתקשרי אליה, מה זה לא עונה? היא אחראית שיהיה לך טוב בשירות
שואל השאלה:
היא הזויה
היא מלא פעמים לא עונה פשוט כל היום ואז השעות פעילות שלה נגמרות ב4 בצהריים
אנונימית
תדברי עם הרכזת שלך, היא תעזור לך
מה היו התקנים הקודמים שלך?
אין לך בכלל למי לפנות ולהתלונן?
תגידי לרכזת שלך שזה לא התפקיד שאמרו לך ושאת לא יכולה להמשיך ככה, ותנסי לבדוק איתה מה את יכולה לעשות, אולי לשנות קצת תפקיד באותו מקום שירות, אולי לעבור למקום אחר
^הזוי, זאת העבודה שלה