510 תשובות
היי רוצה לשכב?
אנונימית
בול^
הוא לא יסרב
הוא לא יסרב
אנונימי
תנסי להתקרב אליו או משהו דברי איתו תמצאי תחומי עניין משותפים וזה
להציע לו בקבוק מים כי הוא נראה מותש. כמובן להוסיף פנימה סם אונס לפני
אז בואי נראה איך אנונימי עושה את זה אם הוא חושב שהוא מבין ענין
אנונימית
האמת הראשונה די עלתה על משהו
שואל השאלה:
די נו אני רצינית
אני באמת מתה לשכב איתו
די נו אני רצינית
אני באמת מתה לשכב איתו
אנונימית
רואה אנונימי עליתי על משהו
אנונימית
את בחורה את לא צריכה לחשוב יותר מדי
תבליטי ציצ*ם פשוט מאוד
תבליטי ציצ*ם פשוט מאוד
אנונימי
אנונימית למה את פונה אליי כאילו את אישתי
אנונימי
כי אני צודקת ואתה טועה והיית מת
אנונימית
איך בדיוק אני טועה אם הסכמתי איתך?
אנונימי
שואל השאלה:
די אנונימי אין לי ציצי יש לי רק תחת
נשבעת פעם אחת בהינו אחד בשני ונהפכתי לשלולית
די אנונימי אין לי ציצי יש לי רק תחת
נשבעת פעם אחת בהינו אחד בשני ונהפכתי לשלולית
אנונימית
תחת זה מעולה
גם אותו אפשר להבליט
גם אותו אפשר להבליט
אנונימי
קראתי לא נכון סליחה
זה השעה
זה השעה
אנונימית
שמעתי שבנים מעדיפים יותר תחת מציצי תשתמשי בזה
אנונימית
הכל בסדר אנונימית, נפתור את זה יותר מאוחר
אנונימי
נפתור את זה יותר מאוחר?
אנונימית
כן
שלחי לי אימייל מפורט וצייני את נושא הפנייה.
שלחי לי אימייל מפורט וצייני את נושא הפנייה.
אנונימי
שואל השאלה:
בסדר אבל הוא לא יתחיל איתי רק בגלל שיש לי תחת
אם אני אתסכל עליו הרבה הוא יבין תרמז או שאני אראה קריפית?
בסדר אבל הוא לא יתחיל איתי רק בגלל שיש לי תחת
אם אני אתסכל עליו הרבה הוא יבין תרמז או שאני אראה קריפית?
אנונימית
סבבה
תחכה כמה שנים עד אז זה בטח יגיע
תחכה כמה שנים עד אז זה בטח יגיע
אנונימית
למה שאת לא תתחילי איתו? בנים אוהבים את זה, וכנראה שלא יהיה לו את האומץ להתחיל איתך, נדיר שזה קורה
אנונימי
פשוט תנסי להתקרב אליו בלי קשר לסקס ולאט לאט העניינים התחממו
אנונימית
אנונימית, אני לא אוהב את הגישה שלך, יש לך יומיים לשלוח את האימייל או שניפגש בבית משפט.
אנונימי
פשוט תסני להיות את בלי יותר מידי מסכות תהיי ישירה ופשוט תזמיני אותו לדייט הכי גרוע זה שהוא יגיד לא.. אין לך מה להפסיד
שואל השאלה:
אני לא אתחיל עם אף אחד לא משנה כמה אני רוצה אותו
רק במסיבות ברחוב זה כלכך מוזר
וגם אם אני אתחיל איתו הוא בטח יחשוב שאני רוצה אותו לרציני
אני לא אתחיל עם אף אחד לא משנה כמה אני רוצה אותו
רק במסיבות ברחוב זה כלכך מוזר
וגם אם אני אתחיל איתו הוא בטח יחשוב שאני רוצה אותו לרציני
אנונימית
מחכה לתביעה
ניפגש בבית משפט :)
ניפגש בבית משפט :)
אנונימית
אתה לא מפחיד אותי
אנונימית
תפסיקי לחשוב ותנסי מה יש לך להפסיד חיים רק פעם אחת
אנונימית
אנונימית אז אין לך כל כך הרבה אופציות, האופציה הכי טובה זה להגיד לו בוא נשכב אם זה נראה שהוא מתעניין בך :)
אם לא תנסי להשיג את האינסטגרם שלו ולהזיז עניינים משם
אם לא תנסי להשיג את האינסטגרם שלו ולהזיז עניינים משם
אנונימי
מה הולך בין אנונימי ולאנונימית וטפ
אנונימית, את תשמעי מעורך הדין שלי בקרוב מאוד.
אני באתי בטוב, זכרי זאת.
אני באתי בטוב, זכרי זאת.
אנונימי
לשם שינוי אני מסכימה עם אנונימי עכשיו
אנונימית
שואל השאלה:
אם אני אתחיל איתו מה אני אמורה להגיד?כי אני לא רוצה דייט
אם אני אתחיל איתו מה אני אמורה להגיד?כי אני לא רוצה דייט
אנונימית
יש לי את העורך דין הכי טוב בארץ
אתה בטוח שאתה רוצה להמשיך עם התביעה?
אתה תפסיד חבל ;(
אתה בטוח שאתה רוצה להמשיך עם התביעה?
אתה תפסיד חבל ;(
אנונימית
תקחי אותו ל"דייט ביתי"
אנונימית
שואל השאלה:
תפסיקו לפרלטט ותעזרו לי זוג יונים
תפסיקו לפרלטט ותעזרו לי זוג יונים
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל איך
הוא מטייל עם הכלב שלו מתחת לבניין שלי חשבתי להגיד משהו על זה
כן אבל איך
הוא מטייל עם הכלב שלו מתחת לבניין שלי חשבתי להגיד משהו על זה
אנונימית
זה קצת מסובך להציע סקס על הפגישה הראשונה, אז קודם כל תצאו לאנשהו ואז שם תדברו כבר על זה
אנונימי
מי מפלרטט??
אנונימית
תגידי לו
אנונימית
שואלת השאלה, גם אנחנו מנסים לקדם פה עניינים לא להפריע.
אנונימית, אני אומר שנפתור את זה עם כוס קפה?
אנונימית, אני אומר שנפתור את זה עם כוס קפה?
אנונימי
אחותי פשוט תתחילי איתו
שואל השאלה:
חמודיםם תתנשקו
ולא רוצה להציע לו ללכת לאנשהו אני מפחדת מדייטים
חמודיםם תתנשקו
ולא רוצה להציע לו ללכת לאנשהו אני מפחדת מדייטים
אנונימית
את מפחדת מדייטים אבל לא אכפת לך לשבת עליו על הפעם הראשונה?
אנונימי
אני יותר בכיוון של שוקו
וידעתי שאתה מפחד מהתביעה :)
וידעתי שאתה מפחד מהתביעה :)
אנונימית
היא פשוט רוצה משהו זמני זה מובן ודייטים זה באמת מפחיד אני מזדהה
אנונימית
אני לא מפחד מהתביעה, אני מפחד מההשלכות שלה עלייך
אנונימי
חמוד
אתה דואג לי? ;)
אתה דואג לי? ;)
אנונימית
את חייבת לצאת איתו פעם אחת לאנשהו בשביל להסביר דבר כזה
או שפשוט תגידי לו בפנים, אין עוד אופציות לצערי
או שפשוט תגידי לו בפנים, אין עוד אופציות לצערי
אנונימי
אם ככה את רוצה לקרוא לזה, אז כן
אנונימי
שואל השאלה:
עכשיו אני מדמיינת אותי יושבת עליו תודה רבה באמת
וכן לתת לבן אדם להכיר אותך זה יותר מפחיד אותי אני צריכה להרשים אותו בדיבור ואני לא טובה בזהה
עכשיו אני מדמיינת אותי יושבת עליו תודה רבה באמת
וכן לתת לבן אדם להכיר אותך זה יותר מפחיד אותי אני צריכה להרשים אותו בדיבור ואני לא טובה בזהה
אנונימית
תנסי אולי זה לא יהיה מפחיד כמו שחשבת
אנונימית
פשוט תפסיקי לחשוב
מחר בבוקר תנסי לדבר איתו אפילו לקצת
ואני מבטיחה שזה לא יהיה כזה גרוע
מחר בבוקר תנסי לדבר איתו אפילו לקצת
ואני מבטיחה שזה לא יהיה כזה גרוע
אנונימית
ראית מה זה שואלת השאלה ראית איך אנונימי דואג לי ?
אנונימית
אז פשוט דברי איתו ואל תקבעי, פשוט תבקשי ממנו את האינסטגרם בשביל לדבר
ואז תציעי לו לבוא אלייך או שאת תלכי אליו "לראות סרט", ומשם זה יתגלגל כבר
ואז תציעי לו לבוא אלייך או שאת תלכי אליו "לראות סרט", ומשם זה יתגלגל כבר
אנונימי
שואל השאלה:
כן אבל מה להגיד?
חשבתי להגיד אולי שהכלב שלו חמוד או משהו אבל זה יראה מוזר
איף איזה באסה פעם ראשונה שיש מישהו שהוא בול הטעם שלי
כן אבל מה להגיד?
חשבתי להגיד אולי שהכלב שלו חמוד או משהו אבל זה יראה מוזר
איף איזה באסה פעם ראשונה שיש מישהו שהוא בול הטעם שלי
אנונימית
שואל השאלה:
ראיתי
בואו נעשה דאבל דייט
ראיתי
בואו נעשה דאבל דייט
אנונימית
כן לדבר על הכלב זה אחלה רעיון, תשאלי אותו כמה שאלות על הכלב, ואז עליו קצת איך קוראים לו וזה
ובסוף תבקשי את האינסטגרם שלו
ובסוף תבקשי את האינסטגרם שלו
אנונימי
חשבתי שאת לא יוצאת לדייטים, יותר דאבל סטוץ
אנונימי
יאללה
רק שואלת השאלה תביא את השכן ואנחנו מסודרים
רק שואלת השאלה תביא את השכן ואנחנו מסודרים
אנונימית
זה לגמרי התקדמות
אנונימית
שואל השאלה:
פאק אין לי אינסטגרם
לא יודעת איך אתם הגברים מתחילים עם נשים זה כלכך מביך
פאק אין לי אינסטגרם
לא יודעת איך אתם הגברים מתחילים עם נשים זה כלכך מביך
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימי בשבילכם אני אעשה דאבל דייט חד פעמי
אנונימי בשבילכם אני אעשה דאבל דייט חד פעמי
אנונימית
אז תתני לו את המספר שלך
אנונימית
הוא מעוניין בי רק כי הוא רוצה לתבע אותי
אנונימית
אני לא מעוניין בך
את מעוניינת בי ואני זורם איתך
את מעוניינת בי ואני זורם איתך
אנונימי
מה מה מה
אנונימית
או שאני קראתי לא נכון שוב או שאני הוזה
אני? בך?
אני? בך?
אנונימית
שואל השאלה:
טוב נראה איך יהיה
לא לריב זוג יונים שתיכם מעוניינים אחד בשני
טוב נראה איך יהיה
לא לריב זוג יונים שתיכם מעוניינים אחד בשני
אנונימית
אנונימית הכחשה זה שלב מספר 3, את לא חושבת שאנחנו מתקדמים מדי מדי?
אנונימי
^ תעדכני אם הוא פינצ'ר אותך בסוף, מתעניין
אנונימי
שואל השאלה:
תתפלל בשבילי
אני אעדכן אם הוא יהיה בכלל באזור שלי,הוא נעלם לאיזה חצי שנה וחזר רק לפני כמה שבועות
תתפלל בשבילי
אני אעדכן אם הוא יהיה בכלל באזור שלי,הוא נעלם לאיזה חצי שנה וחזר רק לפני כמה שבועות
אנונימית
אתה פשוט רוצה שאני יהיה מעוניינת בך אבל אני לא
אז אני חושבת שאתה בשלב מספר 3 ❤
אז אני חושבת שאתה בשלב מספר 3 ❤
אנונימית
אפשר שם של אמא ואבא?
אקרא ספר תהילים כל בוקר בשבילך!
אקרא ספר תהילים כל בוקר בשבילך!
אנונימי
את חייבת לעדכן אותנוו
אני רוצה לדעת איך הולך!
אני רוצה לדעת איך הולך!
אנונימית
אנונימית את קצת עפה, לא נורא
אם את באמת רצינית לגבי זה - דברי איתי באימייל.
אם את באמת רצינית לגבי זה - דברי איתי באימייל.
אנונימי
אתה מתקדם מהר מדי
אני יכולה לקרוא להם תהילים בעצמי
אני יכולה לקרוא להם תהילים בעצמי
אנונימית
ברגע שתקבל את האיימל שלי אתה תתחיל בתביעה
לא נופלת לזה :)
לא נופלת לזה :)
אנונימית
שום תביעה, אל תדאגי.
תשלחי לי מחר הודעה מסודרת, אני הולך לישון.
שיהיה לכולנו לילה טוב ומלא בחלומות רטובים!
תשלחי לי מחר הודעה מסודרת, אני הולך לישון.
שיהיה לכולנו לילה טוב ומלא בחלומות רטובים!
אנונימי
בסדר
לילה טוב לכולם
ואנונימי תשתדל לא לחלום עליי יותר מדי
לילה טוב לכולם
ואנונימי תשתדל לא לחלום עליי יותר מדי
אנונימית
תהיי בטוחה שאני אפנטז על האנונימית מסטיפס
אנונימי
אני בוכה
כן אני בטוחה שאתה תפנטז עליי כי זאת אני
פשוט בלתי נשכחת
כן אני בטוחה שאתה תפנטז עליי כי זאת אני
פשוט בלתי נשכחת
אנונימית
עכשיו באמת אני עייפה לילה טוב
תעדכני איך הולך עם השכן :)
תעדכני איך הולך עם השכן :)
אנונימית
מה קורה פה ?
"אני צריכה להרשים אותו בדיבור ואני לא טובה בזה"... אם את נראית טוב זה לא משנה מה תגידי...
שואל השאלה:
ברור שמשנה אם זה דייט
פחות אם זה סטוץ וגם יכול להיות שאני לא הטעם שלו
ברור שמשנה אם זה דייט
פחות אם זה סטוץ וגם יכול להיות שאני לא הטעם שלו
אנונימית
שואלת השאלה
אולי את באמת הטעם שלו?
את לא יכולה לדעת עד שלא תנסי לדבר איתו כבר אמרתי לך להפסיק לחשוב יותר מידי
ואל תשכחי שהבטחת לנו דבאל דייט אז השכן צריך להיות נוכח
אולי את באמת הטעם שלו?
את לא יכולה לדעת עד שלא תנסי לדבר איתו כבר אמרתי לך להפסיק לחשוב יותר מידי
ואל תשכחי שהבטחת לנו דבאל דייט אז השכן צריך להיות נוכח
אנונימית
סתם אני צוחקת אבל תנסי אין לך מה להפסיד
אנונימית
זה יהיה מצחיק אם באמצע השיחה של האנונימיים למעלה אנונימי אחד היה מחליף אנונימי אחר ואי היה אפשר לשים לב
לשאלה, את מבינה שזה סטיפס נכון?
כולם כאן בתולים
לשאלה, את מבינה שזה סטיפס נכון?
כולם כאן בתולים
זה סתם יוציא אןתך זונ* ללכת ולהגיד לו באלי לשכב איתך או אנערף
תבקשי אינסטגרם ומשם תתחילו
תבקשי אינסטגרם ומשם תתחילו
אנונימית
ממ פסדר אני מסכימה
אנונימית
תגידי לו "שלום, אני טרול ואשמח להכיר, אגב, בוא לחדר"
כמו שדיווי שאלה את פקסטון באמת או חובה
אני מחכה לעידכון
יש התקדמות?
יש התקדמות?
אנונימית
שואל השאלה:
לא ראיתי אותו היום:(
לא ראיתי אותו היום:(
אנונימית
לא נורא פעם אחרת :)
אנונימית
מה פיספסתי ?
לא פספסת הרבה :)
הבחורה שלנו כאן עדיין לא עשתה את הצעד
הבחורה שלנו כאן עדיין לא עשתה את הצעד
אנונימי
היא פשוט לא ראתה אותו היום
היא תעשה צעד מחר :)
היא תעשה צעד מחר :)
אנונימית
אני מאוד מקווה כי בא לי לשמוע אם באמת זה קורה
אנונימי
תאמת שגם אני אולי זה יהיה יותר מרק איזה סטוץ ;)
נ.ב קיבלת את האיימל?
נ.ב קיבלת את האיימל?
אנונימית
לא קיבלתי שום אימייל, ואני רואה את זה בחומרה רבה!
אנונימי
אל תאשים אותי
הכתובת אימייל שלך לא תקינה כי אתה מפחד מתביעה!
הכתובת אימייל שלך לא תקינה כי אתה מפחד מתביעה!
אנונימית
שואל השאלה:
הופה אתם צריכים קודם לעשות את הצעד שלכם ואז תדאגו לגביי
הופה אתם צריכים קודם לעשות את הצעד שלכם ואז תדאגו לגביי
אנונימית
אין שום צעדים
ואיך הולך תשתפי אותנו!
ואיך הולך תשתפי אותנו!
אנונימית
אנונימית אני לא אוהב את המתח הזה שיש בינינו, נוסף על כך אנחנו מפריעים לאותם אנשים שהגיבו על השאלה הזו.
שנינו יודעים שהאימייל לא יגיע, ושנינו יודעים שאני לא מפחד מתביעה, ההפך הוא הגמור.
בואי נסיים את הקשר שלנו כאן - זה לא את, זה אני.
שנינו יודעים שהאימייל לא יגיע, ושנינו יודעים שאני לא מפחד מתביעה, ההפך הוא הגמור.
בואי נסיים את הקשר שלנו כאן - זה לא את, זה אני.
אנונימי
בנות כמה אתן בכלל? שכחתי לשאול
אנונימי
איך אתה מסיים משהו שלא התחיל?
אנונימית
אני בת 18
ואתם?
ואתם?
אנונימית
17, זה לא יעבוד את גדולה ממני
אנונימי
אתה יכול להיפרד ממני אני נפרדת מימך קודם
זה לא יעבוד אתה קטן ממני
זה לא יעבוד אתה קטן ממני
אנונימית
זה לא עובד ככה, עובדתית נפרדתי ממך ראשון
אנונימי
קצת מצחיק כל השיחה הזאת
אנונימית
שיחה מהנה ביותר אכן
אנונימי
אני החלטתי להיפרד מימך ברגע שלא שלחתי אימייל והתחמקתי מימך
אנונימית
אני יודעת ששברתי לך את הלב
אבל תתגבר יש הרבה דגים בים ;(
אבל תתגבר יש הרבה דגים בים ;(
אנונימית
אבל שפמנון כמוך קשה למצוא
אנונימי
אני יודעת שאני נדירה ושאין הרבה כמוני
ואני בטוחה שאתה בטח בוכה בפינה עכשיו
אבל אין מה לעשות
ואני בטוחה שאתה בטח בוכה בפינה עכשיו
אבל אין מה לעשות
אנונימית
אל תשאלי נשבר לי הלב, אגב בסוף חלמתי חלום עלייך, האנונימית מסטיפס!
אנונימי
אני יודעת שחלמת עליי האנונימי מהסטיפס!
חלום טוב אני מקווה :)
חלום טוב אני מקווה :)
אנונימית
חלום רטוב
אנונימי
השתנתי על עצמי :(
אנונימי
חשבתי שנפרדנו ואני יאלץ לתבוע אותך שוב
אתה יותר ממוזמן לשלוח לי אימייל התנצלות לפני שאני ינקוט באמצעים חמורים
אתה יותר ממוזמן לשלוח לי אימייל התנצלות לפני שאני ינקוט באמצעים חמורים
אנונימית
החלום היה לפני שנפרדנו, לכן אין עילה לתביעה :)
אנונימי
אוי מסכן אל תגזים עם החלום פעם הבאה ;(
אנונימית
אתה בטח תחלום עליי גם היום אז התביעה תצטרך להמשיך :)
אנונימית
אעדכן אם דבר כזה יקרה!
אני בטוח שאת חלמת גם עליי ואת מסתירה את זה ממני מסיבה כלשהי
אני בטוח שאת חלמת גם עליי ואת מסתירה את זה ממני מסיבה כלשהי
אנונימי
אתה פשוט רוצה שאני אחלום עלייך כי אתה עדיין מעוניין בי
ואין לי מה להסתיר
ואין לי מה להסתיר
אנונימית
אנונימית למה את משחקת אותה קשה להשגה?
אנונימי
אני? מה פתאום
אנונימית
לא מבינה למה הפסקתם לדבר, כמעט הכנתי פופקורן
עברנו לסנאפצ'אט אי אפשר לשלוח כאן ניו*ס
אנונימי
אנחנו מתקדמים שלב ולא ידעתי?
אנונימית
את לא אמורה לחשוף את זה בפומבי
אנונימי
אתה זה שחשפת את זה בפני knj
אנונימית
בסדר אנונימי אני סולחת לך :)
אנונימית
בסדר אבל אל תגידי שאת לא מודעת לזה שהתקדמנו שלב, זה מביך כי זה מוציא אותי שקרן
אנונימי
זה מביך גם אותי
סיכמנו לשמור על זה בסוד :(
סיכמנו לשמור על זה בסוד :(
אנונימית
את צודקת, מתנצל.
תוכלי לשלוח לי אימייל הכולל את סכום התביעה, אתייצב הבית משפט כנדרש הפעם.
תוכלי לשלוח לי אימייל הכולל את סכום התביעה, אתייצב הבית משפט כנדרש הפעם.
אנונימי
בסדר אם זה מה שאתה רוצה
שואלת השאלה אני ואנונימי החלטנו להתגרש
ניפגש בבית משפט
שואלת השאלה אני ואנונימי החלטנו להתגרש
ניפגש בבית משפט
אנונימית
רגע אבל היה לכם הסכם ממון או שהכל פיפטי פיפטי
ממש לא להתגרש! יחסינו יכולים ואף מומלץ שישארו אותו הדבר, בסך הכל הסכמתי לשלם דמי תביעה במידה ותרצי לאור כך שאני מכבד אותך :)
אנונימי
אז זהו? זה הסוף? :(
אנונימית
מה עם כל הרגעים שעברנו ביחד :(
אנונימית
זה לא הסוף, זה רק ההתחלה.
אני לא רוצה להתגרש, את רוצה?
אני לא רוצה להתגרש, את רוצה?
אנונימי
אם אתה מתעקש אז אני יכולה לתת לנו ניסיון אחרון
אנונימית
מעולה אז נמשיך בסנאפצ'אט.
אנונימי
תיזהר שלא יהיו לך עוד חלומות רטובים
אנונימית
בחיים לא היה לי חלום רטוב, עבדתי עלייך כדי שיהיה לך מצב רוח :)
אנונימי
אני יודעת אני צחקתי
ותודה הייתי צריכה לצחוק קצת :)
ותודה הייתי צריכה לצחוק קצת :)
אנונימית
אין על מה
תמיד כאן בשביל להצחיק אותך בעזרת חלומות רטובים
תמיד כאן בשביל להצחיק אותך בעזרת חלומות רטובים
אנונימי
זהו קנית אותי אני שלך
אנונימית
קניתי אותך כבר מזמן נשמה
אנונימי
מאיפה אתה כזה בטוח? ;-;
אנונימית
יש בי קסם
אנונימי
לא רק לך
גם לי!!
גם לי!!
אנונימית
בדיוק בגלל זה הכל התחיל בינינו
אנונימי
אז אפשר להגיד ששנינו קוסמים :)
אנונימית
הכל התחיל כי חשבתי שאת לא מסכים איתי כי קראתי לא נכון ואי אפשר לשכוח את השכן ושואלת השאלה שעזרו לנו חחח
אנונימית
אפשר להגיד זאת
אבל בואי נהיה אמיתיים לרגע, מה אנחנו עושים עם החיים שלנו? אנחנו יצרנו זוגיות של יומיים בסטיפס, זה נשמע לך תקין?
אני חושב שזה לא תקין וצריכים לשים אותנו בכלא על דבר כזה.
אבל בואי נהיה אמיתיים לרגע, מה אנחנו עושים עם החיים שלנו? אנחנו יצרנו זוגיות של יומיים בסטיפס, זה נשמע לך תקין?
אני חושב שזה לא תקין וצריכים לשים אותנו בכלא על דבר כזה.
אנונימי
זה לגמרי בצחוק
וכן קצת הגזמנו אבל בשבילי זה היה נטו צחוקים וכיף
ומסתבר שאנחנו פושעים עכשיו
וכן קצת הגזמנו אבל בשבילי זה היה נטו צחוקים וכיף
ומסתבר שאנחנו פושעים עכשיו
אנונימית
ברור לצחוק - אבל זה לא תקין אנחנו פושעים אחושרמוטה וצריכים להיכנס לכלא ולהפיל את הסבון במקלחת כי זה מה שמגיע לנו
אנונימי
לא הבנתי איך הסבון אשם?
אנונימית
שואל השאלה:
ואי אני בשוק 4 בבוקר חמודים איך אתם עדיין ממשיכים עם השיחה הזאת
ואי אני בשוק 4 בבוקר חמודים איך אתם עדיין ממשיכים עם השיחה הזאת
אנונימית
את לא מכירה את הקטע עם הסבון בכלא? את ממש תמימה
בכלא כשנופל הסבון אתה צריך להתכופף להרים אותו, ואז מישהו פשוט יכניס לך את הבול*ול הגדול שלו לתחת שלך, בגלל זה אסור להפיל את הסבון.
בכלא כשנופל הסבון אתה צריך להתכופף להרים אותו, ואז מישהו פשוט יכניס לך את הבול*ול הגדול שלו לתחת שלך, בגלל זה אסור להפיל את הסבון.
אנונימי
הכל בשביל שתוכלי לשכב עם מישהו שואלת השאלה!!
אנונימי
לא ענית לנו בת כמה את אגב
אנונימי
אני מדברת עם אנונימי שעתיים זה לא נקלט
אנונימית
אני לא תמימה פשוט לא ידעתי
אנונימית
תספרי לנוו יש חדש?
אנונימית
בחיים לא דיברתי עם מישהו כל כך הרבה זמן בסטיפס
אנונימי
שואל השאלה:
בת כמה אני?18
אין חדש אני שוקלת לוותר
בת כמה אני?18
אין חדש אני שוקלת לוותר
אנונימית
איזה כבוד
רק שלא ניכנס לכלא כי אני צריכה עוד להתגייס
רק שלא ניכנס לכלא כי אני צריכה עוד להתגייס
אנונימית
לא לא לא אל תוותרי
אנונימית
הוא בטח היה עסוק
לכי תדעי אולי תראי אותו מחר
לכי תדעי אולי תראי אותו מחר
אנונימית
לאן את מתגייסת?
אנונימי
ולמה שתוותרי?
לא מוותרים על אופציה לס*ס אף פעם
לא מוותרים על אופציה לס*ס אף פעם
אנונימי
רוב הסיכוים בקשית (בקרת שליטה ימית חייל הים)
אנונימית
אנונימי אתה מדבר מנסיון?
אנונימית
לא, אבל את דוגמא לכך, את לא עוזבת אותי
אנונימי
בקשית זה חרא של תפקיד לא?
אנונימי
זה כן
בכללי אני לא צריכה להתגייס אבל נלחמתי על זה וזה מה שנתנו לי
בכללי אני לא צריכה להתגייס אבל נלחמתי על זה וזה מה שנתנו לי
אנונימית
אתה לא עוזב אותי
שעתים ממשיך לדבר איתי
שעתים ממשיך לדבר איתי
אנונימית
נראה לי שנכנסנו ללופ שכל אחד ממשיך לדבר עם השני
אז בואי ניפרד יפה נמשיך מחר
ועדיף לא לשרת כבר אם זה התפקיד לדעתי
אז בואי ניפרד יפה נמשיך מחר
ועדיף לא לשרת כבר אם זה התפקיד לדעתי
אנונימי
אתה רוצה שנמשיך מחר? :0
מי אתה ואיפה אנונימי ?
מי אתה ואיפה אנונימי ?
אנונימית
אני רוצה לתרום למדינה
אנונימית
אל תלחיצו אותי אני בחרדות מהצבא בכללי
כן אני יכולה לא לשרת אבל זה המדינה שלי
וכל תפקיד הוא חשוב
ובבקשה אל תלחיצו אותי כי אני בכללי לחוצה :)
כן אני יכולה לא לשרת אבל זה המדינה שלי
וכל תפקיד הוא חשוב
ובבקשה אל תלחיצו אותי כי אני בכללי לחוצה :)
אנונימית
טוב סליחה.
את לא רוצה להמשיך מחר? קשה להיפרד
את לא רוצה להמשיך מחר? קשה להיפרד
אנונימי
לא לא אני רוצה למה לא?
פשוט הייתי בהלם שאתה רוצה להמשיך
פשוט הייתי בהלם שאתה רוצה להמשיך
אנונימית
למה בהלם? אני כל השיחה הייתי לטובתך, נשמע שאת זאת שלא בעניינן
אנונימי
אבל בכל מקרה, אני הולך לישון
כל פעם את גורמת לי להישאר ער עד חמש גמרת עליי
כל פעם את גורמת לי להישאר ער עד חמש גמרת עליי
אנונימי
אני רוצה להמשיך אנונימי
הייתי בהלם כי זה מחמיא לי
הייתי בהלם כי זה מחמיא לי
אנונימית
שמח שהצלחתי לגרום לך להסמיק
אנונימי
חחח אני לא אמרתי לך כלום אתה נשארת מרצון :)
אנונימית
עכשיו אתה באמת עולה שלב
אנונימית
כי קשה להפסיק שיחה כזאת עמוקה ככה באמצע
אנונימי
אני לא עולה שום שלב, את עולה שלב
אנונימי
אתה גורם לי לעלות שלב
אנונימית
אני מתנהג כמו שאני מתנהג, את בוחרת לקחת את זה כשלב מתקדם
אנונימי
גם אני מתנהגת כמו שאני מתנהגת ואולי אתה רוצה שאני יקח את זה כשלב מתקדם
אנונימית
עכשיו את רומזת לי שאת רוצה שאני ארצה שאת תיקחי את זה כשלב מתקדם.
אנונימי
אתה רמזת קודם שאתה רוצה שאני ארצה לקחת את זה כשלב מתקדם
אנונימית
לילה טוב
הלכתי לישון נדבר מחר
הלכתי לישון נדבר מחר
אנונימית
לילה טוב :)
אנונימי
אנחנו עדין יכולים :)
אנונימית
תמיד רציתי להיות שפמנון ;-;
אנונימית
אני רומנטית?
בינתיים הגרוש שלי יותר :)
בינתיים הגרוש שלי יותר :)
אנונימית
אני מת שאנשים צופים בנו ומגיבים
אנונימי
גם אני
כולם פה עדי ראייה במשבר בזוגיות שלנו
כולם פה עדי ראייה במשבר בזוגיות שלנו
אנונימית
היא מדברת עליי
היא קוראת לי הגרוש שלה מסיבה כלשהי
לא מכבד אותי ולא אותה
היא קוראת לי הגרוש שלה מסיבה כלשהי
לא מכבד אותי ולא אותה
אנונימי
הגרוש שלי הוא אנונימי אבל החלטנו לחדש את הקשר
אנונימית
פעם ראשונה שאני שומעת שאני יותר טובה מנטפליקס
כבוד :)
כבוד :)
אנונימית
אנונימי יקר שלי ושונטי יש משחק עכשיו אז אני הולכת
הלוואי וישראל תנצח!
בכל מקרה נדבר בערב
נ.ב אנונימי אני יודעת שאתה לא יכול בלעדי בטח שאני הולכת לכל כך הרבה זמן אבל זה חצי גמר!
אל תבכה;(
הלוואי וישראל תנצח!
בכל מקרה נדבר בערב
נ.ב אנונימי אני יודעת שאתה לא יכול בלעדי בטח שאני הולכת לכל כך הרבה זמן אבל זה חצי גמר!
אל תבכה;(
אנונימית
תאמיני לי שהמשחק הזה מעניין אותי יותר משהוא מעניין אותך
את זאת שמפריעה לי לראות
את זאת שמפריעה לי לראות
אנונימי
בינתיים אני יותר מעוניינת במשחק ממך
ואתה חושב שננצח?
ואתה חושב שננצח?
אנונימית
יש מצב
כל הטורניר הזה חרטא, אנחנו משחקים נגד שחקנים בדרג ד, את באמת חושבת שאלה השחקנים של הנבחרות האלה?
כמו שלא שיחררו את גלוך לטורניר, ככה גם עשו לעוד מלא שחקנים מכל הנבחרות ובסוף הם עולים עם סגל חלש מאוד
כל הטורניר הזה חרטא, אנחנו משחקים נגד שחקנים בדרג ד, את באמת חושבת שאלה השחקנים של הנבחרות האלה?
כמו שלא שיחררו את גלוך לטורניר, ככה גם עשו לעוד מלא שחקנים מכל הנבחרות ובסוף הם עולים עם סגל חלש מאוד
אנונימי
אנונימי זה עדין גאווה למדינה
ולפי מה שראתי במחצית הזאת אורוגוואי חזקה ממש לא הייתי אומרת שהם שחקנים סוג ד
וזה כבוד למדינה שלנו כי בינתים אנחנו משחקים נדיר :)
ולפי מה שראתי במחצית הזאת אורוגוואי חזקה ממש לא הייתי אומרת שהם שחקנים סוג ד
וזה כבוד למדינה שלנו כי בינתים אנחנו משחקים נדיר :)
אנונימית
בסדר אולי אורוגוואי עוד סבירים, אבל את באה להגיד לי שזאת הנבחרת נוער של ברזיל?
אנונימי
בסוף אנחנו כן זוכים בטייטל אבל לא צריך להעצים את זה יותר ממה שזה
אנונימי
אנונימי יקר בסוף הם היו השחקנים של העתיד במדינה שלנו וביינתים הם מביאים הרבה גאווה לארץ להיות בחצי גמר בכדורגל? ישראל? כמעט ולא קורה :)
אנונימית
אף אחד מהם לא יצא שחקן, אולי אחד
מצטער לבאס
מצטער לבאס
אנונימי
למה אני קוראת לך ככה?
סליחה פשוט הרגל
סליחה פשוט הרגל
אנונימית
אי אפשר לדעת
אנונימית
בכל זאת מקווה שננצח
נדבר אחרי המשחק
נדבר אחרי המשחק
אנונימית
אל תגיד לי אמרתי לך
לא לא לא
לא לא לא
אנונימית
זה את אמרת :)
אנונימי
אוף
אנונימית
אני לא אמרתי כלום :(
אנונימית
מבינה איזה אפסים
קבוצה אחת טובה שברה אותם
קבוצה אחת טובה שברה אותם
אנונימי
הם ניסו הכל
אבל אורוגוואי היתה יותר טובה
מקום שלישי/רביעי זה עדין כבוד למדינה
אבל קצת עצוב
אבל אורוגוואי היתה יותר טובה
מקום שלישי/רביעי זה עדין כבוד למדינה
אבל קצת עצוב
אנונימית
אתה עצוב מההפסד?
אנונימית
שואלת השאלה איך הולך?
יש חדש? ;)
יש חדש? ;)
אנונימית
אנונימי ואנונימית אתם ריגשתם אותי ולדעתי אתם מעניינים אותי יותר מהסיטוציה של שואלת השאלה (למרות שאנחנו מחזקים אותך כמובן)
שלחו לי הודעה בפרטי ואני אקשר ביניכם באופן אישי ואעשה שיידך תקין ולעניין כי כולנו רואים מה מתבשל פה (מינימום גירושין) אז יאללה חמודים
שלחו לי הודעה בפרטי ואני אקשר ביניכם באופן אישי ואעשה שיידך תקין ולעניין כי כולנו רואים מה מתבשל פה (מינימום גירושין) אז יאללה חמודים
אני עד עכשיו לא מבינה מה אתם רואים שמתבשל פה ;-;
אנונימית
שואל השאלה:
אני מסכימה איתו^^
אנונימית לא לשחק אותה לא מדברים יומיים עם מישהו שלא מעוניינים בו;)
אני מסכימה איתו^^
אנונימית לא לשחק אותה לא מדברים יומיים עם מישהו שלא מעוניינים בו;)
אנונימית
^^ תקראי את השיחה בעיניים תמימות. זה בולשיט לומר שאת לא מבינה מה קורה פה ולהמשיך להתכתב איתו פה תחת אנונימית. הגיע הזמן לפייס רביל או לתת לי לקשר ביניכם
^ ותודה על החיזוק שואלת
^ ותודה על החיזוק שואלת
הוא רצה לדבר איתי :)
וגם איפה הוא בכלל?
וגם איפה הוא בכלל?
אנונימית
ובכללי שואלת השאלה איך הולך?
אנונימית
שואל השאלה:
עדיין לא ראיתי אותו
הבחור נעלם וחוזר ברגעים שאני נראית הכי לא טוב
עדיין לא ראיתי אותו
הבחור נעלם וחוזר ברגעים שאני נראית הכי לא טוב
אנונימית
למהה? מה יש? את בסדר??
אנונימית
שואל השאלה:
חחח ברור
התכוונתי שאני רואה אותו רק שאני נראית כמו חרא ולא מתי שאני נראית טוב
חחח ברור
התכוונתי שאני רואה אותו רק שאני נראית כמו חרא ולא מתי שאני נראית טוב
אנונימית
חחח אל תורידי לעצמך!
ותעדכני אותנו זה באמת מעניין
ותעדכני אותנו זה באמת מעניין
אנונימית
אני כאן יא אובססיבית
הלכתי לשעתיים וכבר התגעגעת?
הלכתי לשעתיים וכבר התגעגעת?
אנונימי
מהה אני לא התגעגעתי אבל אתה כן
ולמי אתה קורא אובססיבית?
ולמי אתה קורא אובססיבית?
אנונימית
אובססיבית, בקטע טוב
חזרתי בשביל למלא לך את החלק שחסר לך בלב
חזרתי בשביל למלא לך את החלק שחסר לך בלב
אנונימי
אתה רומז לי שאתה החלק שחסר לי בלב?
פשוט תגיד שהתגעגעת:)
פשוט תגיד שהתגעגעת:)
אנונימית
זה מה שאני בשבילך, בסך הכל באתי לעזור :)
אנונימי
תודה על העזרה :)
דרך אגב מה אתה חושב על זה שכולם פה רוצים לשדך אותנו ?
דרך אגב מה אתה חושב על זה שכולם פה רוצים לשדך אותנו ?
אנונימית
אישית אותי זה קצת מצחיק
אנונימית
קצת מרגש, בכל זאת אף פעם לא ראיתי אנשים שנרגשים כל כך מזוג מחזרים בסטיפס
אנונימי
אבל אנחנו נתקדם בקצב שלנו, ואולי יום אחד נצא מהאנונימיות, או שלא
אנונימי
אז אנחנו מחזרים?
והכל בזכות הקסם שלנו ;)
והכל בזכות הקסם שלנו ;)
אנונימית
רגע אתה רוצה להתקדם ?
אם כן אני מבקשת שתשלח לי אימייל אם סיבות ללמה אתה רוצה להתקדם
אם אני לא אקבל את האימייל עד מחר בבוקר כנראה שאתה לא מספיק רציני
אם כן אני מבקשת שתשלח לי אימייל אם סיבות ללמה אתה רוצה להתקדם
אם אני לא אקבל את האימייל עד מחר בבוקר כנראה שאתה לא מספיק רציני
אנונימית
רוצה לצאת מאנונימיות ?
אנונימית
אין סיבה שנצא מהאנונימיות, אחר כך זה כבר לא יהיה אותו דבר
אנונימי
ואני הולך לישון אז נמשיך את השיחה המרתקת שלנו מחר, לילה טוב גם לצופים
אנונימי
את זה אתה אמרת לא אני
ולילה טוב
ולילה טוב
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית מזה הוא מחזיק אותך על אש קטנה למרות שאת יותר גדולה ממנו בשנה
אנונימית מזה הוא מחזיק אותך על אש קטנה למרות שאת יותר גדולה ממנו בשנה
אנונימית
הוא פשוט מפחד שברגע שלא נהיה אנונימיים לא נדבר יותר
אני יודעת שהוא מת עליי
אני יודעת שהוא מת עליי
אנונימית
בכל מקרה שואלת השאלה אני הולכת לישון גם
אז לילה טוב!
אז לילה טוב!
אנונימית
הכל טוב שונטי אני לגמרי צחקתי בחירה שלו להיות אנונימי אני מכבדת את זה
אנונימית
וואלה אחי באמת אם אתה לא יוצא מאנונימיות לא יודע מה להגיד לך
כנל את אנונימית תני לו להיחשף אלייך בפרטי אם לא פה
כנל את אנונימית תני לו להיחשף אלייך בפרטי אם לא פה
בבקשה אל תלחצו
אם זה יקרה אז זה יקרה
ושבת שלום לכם !
אם זה יקרה אז זה יקרה
ושבת שלום לכם !
אנונימית
אני פה בשביל לבדוק איך הולך בין אנונימי ואנונימית, אל תגידו לי שאתם במשבר בזוגיות, אתם רשמית הזוג אהוב עליי
אין זוגיות
אז אין משבר
אנונימי נטש אותי :(
אז אין משבר
אנונימי נטש אותי :(
אנונימית
אנונימי עסוק!
אנונימי
אוף אני לא לוחץ יותר... דברים שקורים יקרו, ואם אין רצון.באמת אז אין מה לעשות
(סליחה אנונימית ניסיתי)
(סליחה אנונימית ניסיתי)
אין על מה
הוא עסוק!
מעכשיו גם אני עסוקה!
הוא עסוק!
מעכשיו גם אני עסוקה!
אנונימית
אנונימי למה אתה מתחמק?
רק תגיד וזהו
שנסיים אם זה יפה :)
רק תגיד וזהו
שנסיים אם זה יפה :)
אנונימית
ובכל מקרה רק שתדע כן אנונימי יקר!
אני לא ציפיתי לכלום נטו בשביל כיף וצחוקים אז אל תחושב שאתה הצלחת לפגוע בי
כי בכלל בכלל בכלל לא
תהנה בחיים המאוד עסוקים שלך
אני לא ציפיתי לכלום נטו בשביל כיף וצחוקים אז אל תחושב שאתה הצלחת לפגוע בי
כי בכלל בכלל בכלל לא
תהנה בחיים המאוד עסוקים שלך
אנונימית
למה את ככה מספידה את הזוגיות שלנו?
בסך הכל אמרתי שאני עסוק, וזה בסדר
לא להתחיל עם הסצנות זה קורה רק אחרי חתונה
בסך הכל אמרתי שאני עסוק, וזה בסדר
לא להתחיל עם הסצנות זה קורה רק אחרי חתונה
אנונימי
לא לא לא אנונימי יקר אל תשחק איתי ככה
אני עוד אשקול לסלוח לך בקצב הזה
אני עוד אשקול לסלוח לך בקצב הזה
אנונימית
את כבר סלחת
אנונימי
לא נכון
אתה פשוט רוצה אני אסלח לך
אתה פשוט רוצה אני אסלח לך
אנונימית
אם לא היית סולחת לי את לא היית מגיבה
אנונימי
יש לי זכות להגיב :)
אם אתה רוצה אני יכולה שלא אבל אז אתה פשוט תתגעגע ולי יש לב
אם אתה רוצה אני יכולה שלא אבל אז אתה פשוט תתגעגע ולי יש לב
אנונימית
סתם נו איך היה היום שלך?
אנונימית
היום שלי היה חמוד, לא עשיתי משהו מיוחד
אני רואה סרט בדיוק
אני רואה סרט בדיוק
אנונימי
רק אל תגידו לי שזה הסוף, אהבתי אתכם
למה כזה שקט פה
זה נראה כמו עילה לגירושים
תהיו כנים אתם מעוניינים להיות ביחד? אני צריכה תשובות, איפה אתם
אני אנונימי חדש, קראתי את כל השיחה ואני חושב שאנונימית מגיע לך הכי טוב, את רודפת אחריו, מנסה לדבר איתו והוא עסוק
אנונימי
^שב בשקט הכימיה ביניהם אף פעם לא ראיתי דבר כזה
לא מבין מה את רוצה אני אומר את מה שאני חושב
אנונימי
אתה יודע שכולם רוצים אותם ביחד אז למה להרוס
מה הולך פה?
אנונימית
שואל השאלה:
ואי ואי לקחתם את זה רחוק
אני רק ניסיתי לקבל קצת ז*ן
ואי ואי לקחתם את זה רחוק
אני רק ניסיתי לקבל קצת ז*ן
אנונימית
שונטי אני לא מכירה אותך אבל בלי קשר בכלל לאנונימי אני מתה עליך
אנונימית
שואלת השאלה איך הולך?
אנונימית
יאללה שונטי בואי נלך חיים פעם אחת 3>
מעכשיו גם אני עסוקה
מעכשיו גם אני עסוקה
אנונימית
*האנונימי החדש*
אנונימית את מאמינה באהבה ממבט ראשון או שאני צריך לעבור פה שוב
אנונימית את מאמינה באהבה ממבט ראשון או שאני צריך לעבור פה שוב
אנונימי
הלוו מה נראה לכם שאנונימי כל היום בסטיפס??
למה ככה יורדים עליי מה כבר עשיתי?
למה ככה יורדים עליי מה כבר עשיתי?
אנונימי
אנונימי
אם זה אתה אז תפסיק להטריל
אם זה אתה אז תפסיק להטריל
אנונימית
אני מבולבלת חשבתי זה אתה בכלל האנונימי החדש
אנונימית
אני בטיים שונטי
אנונימית
לא אני לא כזה קיצ'י
אנונימי
אנונימית למה את כזאת מושפעת מדעות של אחרים?
בסך הכל הלכתי קצת וכבר כולם מסיטים אותך עליי
בסך הכל הלכתי קצת וכבר כולם מסיטים אותך עליי
אנונימי
תיארתי לעצמי אבל שאלתי בשביל להיות בטוחה
אנונימית
אני מושפעת? אני לא הייתי פה כמעט כל היום אני נטו צחקתי עם שונטי ורק שתדע אם לא הייתי רוצה לדבר איתך הייתי מפסיקה עוד מלפני כמה ימים
אנונימית
סליחה
אנונימית
טוב הכל בסדר, סולחים אחד לשני
ואף אחד לא צריך לצפות מאיתנו להתכתב כל היום בסטיפס.
ואף אחד לא צריך לצפות מאיתנו להתכתב כל היום בסטיפס.
אנונימי
שונטי יא סכסכנית או שאת מנסה לגנוב אותי ממנה או שאת בעצם לסבית שרוצה אותה
אנונימי
אתה לא מבין אותי
מה אכפת לי מה הם מצפים אני נטו ממשיכה את השיח בשביל לדבר איתך ועם שונטי
מה אכפת לי מה הם מצפים אני נטו ממשיכה את השיח בשביל לדבר איתך ועם שונטי
אנונימית
אנונימי אתה מקנא?
אנונימית
אנונימי ואנונימית תתחתנו.
תודה לך
אבל בואי נהיה חברות טובות :)
אבל בואי נהיה חברות טובות :)
אנונימית
אנונימי אני רוצה להשלים
לא באלי ממש להודות בזה כן
אבל ממש אולי ממש ממש טיפה התגעגעתי
לא באלי ממש להודות בזה כן
אבל ממש אולי ממש ממש טיפה התגעגעתי
אנונימית
תודה שונטי מעריכה
אנונימית
שונטי את באמת מדהימה, אבל אל תהרסי לאנונימי ואנונימית כולנו רוצים אותם ביחד.
אני באמת לא מבין מה הולך כאן למה זה נהפך לשידוךך
אנונימי
אני לא רוצה לגרום לך ולאנונימית להרגיש לא בנוח, אני פשוט חושבת שיש פה פוטנציאל, אפילו שונטי מסכימה.
*אנונימי חדש*
אנונימית מאכפת לך לתת לי הזדמנות
אנונימית מאכפת לך לתת לי הזדמנות
אנונימי
לא תודה כל זה מתחיל להיות יותר מידי מוזר
אנונימית
אני ** אנונימית חדשה מהניילונים **
רק רציתי להגיד שכרגע ביליתי כמה שעות בקריאת סיפור האהבה היפייפה שמתחולל כאן ! ופשוט רוגשתי.
כולכם אנשים מקסימים. ממש צריך לפתוח דיסקורד לעניין מלבלב שכזה !
לא הייתי בטוחה שקסם קיים בעולם, והנה אני נתקלת בו במקום כה לא צפוי.
לשם פנייה עתידית שלכם אליי -
אני גם בת 18 ! ועומדת להתגייס אכן מאורע מאוד מפחיד, נכון אנונימית?
סלחו לי על החדירה. ותוכלו לקרוא לי *מוקה* בקצרה /_(^0^)_\ בבקשה תקבלו אותי אל המשפחה בידיים פתוחות.
רק רציתי להגיד שכרגע ביליתי כמה שעות בקריאת סיפור האהבה היפייפה שמתחולל כאן ! ופשוט רוגשתי.
כולכם אנשים מקסימים. ממש צריך לפתוח דיסקורד לעניין מלבלב שכזה !
לא הייתי בטוחה שקסם קיים בעולם, והנה אני נתקלת בו במקום כה לא צפוי.
לשם פנייה עתידית שלכם אליי -
אני גם בת 18 ! ועומדת להתגייס אכן מאורע מאוד מפחיד, נכון אנונימית?
סלחו לי על החדירה. ותוכלו לקרוא לי *מוקה* בקצרה /_(^0^)_\ בבקשה תקבלו אותי אל המשפחה בידיים פתוחות.
אנונימית
מתי את מתגייסת?!
אנונימית
שלום מוקה וברוכה הבאה אל סיפור האהבה שלנו
אנונימי
סיפור אהבה שלא קיים
אנונימית
קיים קיים
בכל מערכת יחסים יש משברים וחייבים לעבור אותם.
בכל מערכת יחסים יש משברים וחייבים לעבור אותם.
אנונימי
אנונימי יקר אל תשחק איתי ככה
אנונימית
אתם אתם צריכים להקדיש את הזמן בשביל לדבר אחד עם השני, תקראו לי יועצת בזוגיות כי מעכשיו
כי אני אתקן את הקשר הזה.
כי אני אתקן את הקשר הזה.
אני לא משחק איתך :(
אנונימי
בטח
אנונימית
אנונימאמוש לתקשר בסטיפס ועוד בתוך צאט של שאלה זה מאוד קשה ודורש הרבה עבודה וזמן, אם היינו מדברים בסנאפצאט כמו שאמרתי מההתחלה הכל היה הרבה יותר פשוט :))
אנונימי
בסדר
אבל אין ניודס :)
אבל אין ניודס :)
אנונימית
אז לא משנה :(
אנונימי
סופית אנחנו צריכים להתגרש
אני יודעת שאני שווה אבל זה מוגזם
זה לא אתה זאת אני ;(
אני יודעת שאני שווה אבל זה מוגזם
זה לא אתה זאת אני ;(
אנונימית
מה פתאום
אנונימי
מאיפה את מפליצה את זה
אנונימי
מוקה את במקרה צריכה להתגייס ב30.7?
אנונימית
למה אתה לא רוצה להתגרש?
אנונימית
למה שנתגרש? האהבה עוד בוערת בליבנו
אנונימי
אם אתה אומר
המערכת יחסים שלנו מובילה ליותר מידי דרמה
המערכת יחסים שלנו מובילה ליותר מידי דרמה
אנונימית
כואב לי הראשש
אנונימית
מה רע בקצת דרמה? יכול להוסיף קצת לחיים המשעממים שלנו
לא יודע מה איתך אותי זה מבדר כל השיחות האלה
לא יודע מה איתך אותי זה מבדר כל השיחות האלה
אנונימי
כואב לך הראש מהאהבה שלך כלפיי
אנונימי
זה מבדר גם אותי
סתם חשבתי שנמאס לך
סתם חשבתי שנמאס לך
אנונימית
אהבה שלי כלפיך? אני נשארת נטו בשביל הילדים שלנו!
אנונימית
לא כבר אמרתי לך שזה פשוט לא נוח לדבר ככה אז לא יוצא יותר מדי
אנונימי
אבל אתה נשאר כי אתה אוהב אותי וזה בסדר :)
אנונימית
את לא נשארת בשביל הפרסום? את אוהבת שצופים בנו
אנונימי
אני יודעת
אבל מה אני אעשה שבאלי לדבר איתך
אבל מה אני אעשה שבאלי לדבר איתך
אנונימית
זה הדבר האחרון שמשאיר אותי כאן
אנונימית
זה מחמם את ליבי
מוזר שאני לא יודע כלום עלייך אבל
מוזר שאני לא יודע כלום עלייך אבל
אנונימי
אתה נשאר בשביל הפרסום?
אנונימית
ממש לא
פרסום לא עושה לי את זה, רק נשים
פרסום לא עושה לי את זה, רק נשים
אנונימי
אני גם לא יודעת כלום עליך חוץ מזה שאתה אנונימי עסוק בן 17
אנונימית
ידעתי שאתה נשארת בשביל שואלת השאלה
בכל מקרה יש לי את שונטי לעידוד :)
בכל מקרה יש לי את שונטי לעידוד :)
אנונימית
סתם נו אני צוחקת
אנונימית
שואלת השאלה כבר לא אחראית על השאלה הזאת בכלל
אנחנו שולטים
אנחנו שולטים
אנונימי
תתארי אותך ב5 מילים
אנונימי
נכון אבל עדין מעניין איך הולך עם השכן
אנונימית
מראה חיצוני או אופי?
אנונימית
מה שבא לך
אנונימי
1. מתולתלת
2. ביישנית
3. יחסית נמוכה
4. מצחיקה :)
5. שיער שחור
2. ביישנית
3. יחסית נמוכה
4. מצחיקה :)
5. שיער שחור
אנונימית
לא תיאור הכי טוב אבל זה מה שיש :)
אנונימית
עכשיו אתה
אנונימית
עסוק
לא אוהב אנשים
לא גבוה לא נמוך
גם שיער שחור
מידת חזייה דאבל די
לא אוהב אנשים
לא גבוה לא נמוך
גם שיער שחור
מידת חזייה דאבל די
אנונימי
המידת חזייה זה הפרט הכי חשוב
אנונימית
ברור זה פרט שאי אפשר להשמיט
אנונימי
עכשיו נפלתי לרגליך אתה דאבל די :)
אנונימית
דאבל די זה החלום של כל גבר
אנונימי
ושל כל אישה
אנונימית
יותר חשוב לגבר מאשר לאישה לדעתי
אנונימי
בכל מקרה מה אתה אוהב לעשות?
אנונימית
חושב לגבר שלאישה יהיה דאבל די? ;-;
אנונימית
כן ^
אנונימי
אני מתכנת
עכשיו אחרי שנגמר בית ספר זה מה שאני עושה כל היום כמעט
עכשיו אחרי שנגמר בית ספר זה מה שאני עושה כל היום כמעט
אנונימי
אתה עסוק בפיתוח של תוכנות וכל זה?
לא מבינה בזה כל כך הרבה אבל ממש מגניב
לא מבינה בזה כל כך הרבה אבל ממש מגניב
אנונימית
כן, יותר בכיוון של אתרים אבל
אנונימי
מה איתך?
אנונימי
תאמת שאני גולשת
החלטתי כל יום לפני הגיוס ללכת לים
ובעיקר מציירת הרבה
החלטתי כל יום לפני הגיוס ללכת לים
ובעיקר מציירת הרבה
אנונימית
אבל לפעמיים אין גלים אז אני סתם באה
אנונימית
אתה מפתח אתרים?
הגרוש שלי יותר מגניב ממני
הגרוש שלי יותר מגניב ממני
אנונימית
כל יום ללכת לים זה קשוח
לבד?
לבד?
אנונימי
זה ממש מרגיע אותי
יש לי הרבה לחצים בזמן האחרון וזה עוזר לי :)
ולרוב אני לא הולכת לבד לרוב אני גוררת את חברות או את אחותי
יש לי הרבה לחצים בזמן האחרון וזה עוזר לי :)
ולרוב אני לא הולכת לבד לרוב אני גוררת את חברות או את אחותי
אנונימית
שואל השאלה:
סורי להפריע לכם חמודים שלי
שמחה שהשלמתם תדעו שזה בזכותי שאתם מדברים ככה
אל תשכחו להזמין אותי לחתונה
סורי להפריע לכם חמודים שלי
שמחה שהשלמתם תדעו שזה בזכותי שאתם מדברים ככה
אל תשכחו להזמין אותי לחתונה
אנונימית
הים מקום כל כך לא מרגיע, כל פעם שאני הולך לים אני עצבני
תמיד הוא מתיש ואתה חוזר דביק עם חול ומלח בכל הגוף וזה לא כיף
תמיד הוא מתיש ואתה חוזר דביק עם חול ומלח בכל הגוף וזה לא כיף
אנונימי
אנונימית מה חתונה קודם את צריכה לקבל את ה*ין של השכן שלך
אנונימי
בזכותך הכרנו אז אנחנו מדברים :)
אנונימית
אני לא מסכימה איתך
זה המקום הכי מרגיע שיש לפחות בשבילי
זה המקום הכי מרגיע שיש לפחות בשבילי
אנונימית
אז נסכים שלא להסכים
אנונימי
איך הולך עם השכן?
אנונימית
נסכים שלא להסכים
אנונימית
שואל השאלה:
אז לא חתונה נעשה אורגיה
אני אזכור לעדכן אם יהיה משהו,דרך אגב אתם חייבים לעבור לפחות לדבר בצאט כאן
טיפונת חפרתם למרות שאני אוהבת את האהבה שיש כאן
אז לא חתונה נעשה אורגיה
אני אזכור לעדכן אם יהיה משהו,דרך אגב אתם חייבים לעבור לפחות לדבר בצאט כאן
טיפונת חפרתם למרות שאני אוהבת את האהבה שיש כאן
אנונימית
לע אני נשאר כאן
אנונימי
עד שיום אחד פשוט נפסיק להגיב להודעות וכל זה ייפסק
ואולי זה יחזור ברגע שתעדכני אותנו ואז נקבל התראה וניזכר, יכול להיות עוד שבוע, עוד חודש, אולי אפילו שנה, אין לדעת
ואולי זה יחזור ברגע שתעדכני אותנו ואז נקבל התראה וניזכר, יכול להיות עוד שבוע, עוד חודש, אולי אפילו שנה, אין לדעת
אנונימי
ואורגיה יותר לגיטימי כן
אנונימי
אפשר להפסיק עכשיו אם זה מה שאתה רוצה :)
אנונימית
לא פשוט זה מה שבדרך כלל קורה במערכות יחסים כאלה, זה לא מחזיק :/
אבל זה מה שמרגש בזה
אבל זה מה שמרגש בזה
אנונימי
תקשיבו אני מת עליכם חמודים אבל בחייאת תצאו מהצאט ותדברו בפרטי בבקשה
זה ממש יפה אבל זה גורם לי להרגיש בדד ):
זה ממש יפה אבל זה גורם לי להרגיש בדד ):
מרגש כי זה לא מחזיק?
אנונימית
למה בדד? בסה"כ זוג גרושים
אנונימית
כן, זה זמני זה מה שיפה
דיברתי עם מישהי שנה וחצי בצאט ועכשיו היא כבר בקושי מגיבה לי בחזרה (לא כאן)
וזה בסדר כי זה לא באמת היה רציני סתם עשינו צחוקים
דיברתי עם מישהי שנה וחצי בצאט ועכשיו היא כבר בקושי מגיבה לי בחזרה (לא כאן)
וזה בסדר כי זה לא באמת היה רציני סתם עשינו צחוקים
אנונימי
אבל אני הולך לישון עכשיו אז לילט
אנונימי
אוי אני שוב מוקה. הייתי צריכה ללכת לישון ופספסתי הכל.
נראה שלאט לאט הקשר מתפורר.
אבל זה בסדר עדיין יש את האנונימיות לצידך.
ואני לא יודעת מתי אני מתגייסת. נראה לי שב 20.8. אבל זה יותר קדצ שמתחיל אז. הגיוס עצמו בינואר..
ואני צריכה עזרה אם תרצי -
הלכתי למיון לוחמות ויש לי תפקיד בתקשוב. אני צריכה עד היום להגיד מה אני מעדיפה וקשה לי להחליט..
נראה שלאט לאט הקשר מתפורר.
אבל זה בסדר עדיין יש את האנונימיות לצידך.
ואני לא יודעת מתי אני מתגייסת. נראה לי שב 20.8. אבל זה יותר קדצ שמתחיל אז. הגיוס עצמו בינואר..
ואני צריכה עזרה אם תרצי -
הלכתי למיון לוחמות ויש לי תפקיד בתקשוב. אני צריכה עד היום להגיד מה אני מעדיפה וקשה לי להחליט..
אנונימית
יאללה שונטי אין לי מה להפסיד
אנונימית
ברור שאני רוצה לעזור
איזה תפקידים?
איזה תפקידים?
אנונימית
devops בתקשוב. או לוחמות ששם מה שמעניין אותי זה חילוץ והצלה או חיל האיסוף הקרבי.
אני לא יודעת מה עדיף.
* אני מוקה
אני לא יודעת מה עדיף.
* אני מוקה
אנונימית
^ אני אזהר. זו לא הייתה הכוונה שלי פשוט רציתי להרגיש חלק.
* מוקה
* מוקה
אנונימית
שונטי לא מחליפה אותך
ואת גם חלק :)
ואת גם חלק :)
אנונימית
מוקה תני לי שניה לקרוא על שני התפקידים
אבל לפי דעתי תלכי לאן את הכי רוצה
מה יותר מעניין אותך?
אבל לפי דעתי תלכי לאן את הכי רוצה
מה יותר מעניין אותך?
אנונימית
^^ או תודה.
והאם יש לך עצה בנוגע להתלבטות שלי? אני מעט מתוסכלת. אבל נראה לי שאוותר על הקרבי למרות שזה חלום.
כי הפרופיל שלי עומד לרדת אני יודעת את זה.. ואז אני אוכל ללכת לקרבי רק אם אדחה את הצבא. וזה מעט בלגן.
עם זאת, התפקיד השני שאני יכולה ללכת אליו דורש חתימת שנת קבע נוספת מלבד חתימת דין גבר כדין אישה. אבל אני יודעת שאוכל לצאת לאזרחי וישר לעבוד בלי תואר..
אז אני לא בטוחה מה עדיף!
* מוקה
והאם יש לך עצה בנוגע להתלבטות שלי? אני מעט מתוסכלת. אבל נראה לי שאוותר על הקרבי למרות שזה חלום.
כי הפרופיל שלי עומד לרדת אני יודעת את זה.. ואז אני אוכל ללכת לקרבי רק אם אדחה את הצבא. וזה מעט בלגן.
עם זאת, התפקיד השני שאני יכולה ללכת אליו דורש חתימת שנת קבע נוספת מלבד חתימת דין גבר כדין אישה. אבל אני יודעת שאוכל לצאת לאזרחי וישר לעבוד בלי תואר..
אז אני לא בטוחה מה עדיף!
* מוקה
אנונימית
^^ תודה ! איזו מקצועיות
* מוקה
* מוקה
אנונימית
אני הייתי בוחרת בחיל איסוף קרבי
אבל שוב חיים שלך תבחרי מה שאת מרגישה לנכון
אנחנו נתמוך בך :)
אבל שוב חיים שלך תבחרי מה שאת מרגישה לנכון
אנחנו נתמוך בך :)
אנונימית
אני לא יודעת מה יותר מעניין אותי. כי ממה שהבנתי בקרבי מתייחסים אל החיילים נורא. ומבזבזים להם את הזמן. לא מזמן היה את הסיפור על החיילים שהשאירו בשמירה ל 12 שעות מבלי אפילו לבדוק מה איתם. ואני חוששת שזה יהיה הגורל שלי אם אלך לקרבי - זאת אומרת לעשות סתם מלא שמירות נורא ארוכות וככה לא ארגיש שאני עושה משהו משמעותי לצבא.
מצד שני התפקיד השני הוא לשבת כל היום מה שעשוי להפוך אותי לבטטת כורסא, אך לפחות כך אוכל לנצל את הפוטנציאל המוחי שלי באופן מסויים וכך לתרום לצבא.
* מוקה
מצד שני התפקיד השני הוא לשבת כל היום מה שעשוי להפוך אותי לבטטת כורסא, אך לפחות כך אוכל לנצל את הפוטנציאל המוחי שלי באופן מסויים וכך לתרום לצבא.
* מוקה
אנונימית
^^ אוי אוי אני לא יודעת.
טוב תודה על דעתך !
* מוקה
טוב תודה על דעתך !
* מוקה
אנונימית
אני יודעת שזה משפט נדוש אבל אל תוותרי על החלומות שלך
אנונימית
שונטי איפה את? היא מוכנה לדעתי לשיחה שקבעתן !
אני אלך עכשיו
* מוקה
אני אלך עכשיו
* מוקה
אנונימית
תקשיבי ברור שיש סיכונים בקרבי זה לא תפקיד פשוט יכול להיות שגם היחס לא בדיוק יהיה הכי טוב
וגם בתפקיד השני אין בדיוק הרבה היתרונות
אני חושבת שאת צריכה להתייעץ עם ההורים שלך ולדבר איתם על זה כי ללכת לקרבי זה גם לא דבר קל בשביל ההורים :)
וגם בתפקיד השני אין בדיוק הרבה היתרונות
אני חושבת שאת צריכה להתייעץ עם ההורים שלך ולדבר איתם על זה כי ללכת לקרבי זה גם לא דבר קל בשביל ההורים :)
אנונימית
זה למוקה,
אני לא מבין בקרבי ואני אמנם משוחרר (והייתי גם ג'וב) אבל אם את חושבת שיש לך מוטיבציה לשרת בקרבי למרות כל החששות אז אולי שווה לך ללכת על זה.
בעיקרון מה שאמרתי את כבר יודעת אבל אני אוסיף שאם יש לך אהבה לתחומי התקשוב וכדומה ללמוד devops בזמן השירות ועל חשבון הצבא נותן לך המון באזרחות שתהיה.
גם הקורס עצמו עולה המון באזרחות וגם יש לך שנות ניסיון בשימוש הידע שלך, מה שמקפיץ אותך בטבלת השכר בתחום מאוד מאוד גבוה (אני לא אדבר על מספרים אבל בואי נגיד שזה די מכפיל+ את המשכורת הממוצעת בישראל).
אני לא מבין בקרבי ואני אמנם משוחרר (והייתי גם ג'וב) אבל אם את חושבת שיש לך מוטיבציה לשרת בקרבי למרות כל החששות אז אולי שווה לך ללכת על זה.
בעיקרון מה שאמרתי את כבר יודעת אבל אני אוסיף שאם יש לך אהבה לתחומי התקשוב וכדומה ללמוד devops בזמן השירות ועל חשבון הצבא נותן לך המון באזרחות שתהיה.
גם הקורס עצמו עולה המון באזרחות וגם יש לך שנות ניסיון בשימוש הידע שלך, מה שמקפיץ אותך בטבלת השכר בתחום מאוד מאוד גבוה (אני לא אדבר על מספרים אבל בואי נגיד שזה די מכפיל+ את המשכורת הממוצעת בישראל).
שונטי אני מוכנה בואי נלך !
אנונימית
רגע מי רומנטי?
אנונימית
זה מוזר לענות על זה כשהוא יכול לקרוא את זה אחר כך
אנונימית
^^^^^^^ תודה על התשובה. אני אחשוב על זה קשה לי להחליט.
* מוקה
* מוקה
אנונימית
פעם ראשונה שאני שומעת על הכינוי הזה
ניתן לו אנונידאדוש :)
סתם סתם
ניתן לו אנונידאדוש :)
סתם סתם
אנונימית
מוקה תעדכני אותנו בהצלחה במה שתבחרי !
אנונימית
^^ אנומאמי? וההצעה שלך גם מקובלת.
* מוקה
* מוקה
אנונימית
בכל מקרה אני הולכת לים נדבר!
אנונימית
יותר מדי מרכלים עליי
אנונימי
^^ אה אנונימי אתה מתכנת !
אז אולי את מכיר את התפקיד devops ? רק רציתי לדעת האם הוא נחשב טוב וכדאי??
* מוקה
אז אולי את מכיר את התפקיד devops ? רק רציתי לדעת האם הוא נחשב טוב וכדאי??
* מוקה
אנונימית
שקט פה, אז אולי נשחק משחק
שכל אחד יגיד למי הם התחברו
(רק מהשאלה פה)
(רק מהשאלה פה)
דבאופס זה תפקיד ממש סבבה, בין המובחרים במיונים של מקצועות המחשב, אל תוותרי עליו את יוצאת עם מקצוע
אני בינתיים רק מנסה לקבל מיונים למקצועות המחשב, מכוון לתוכניתן או מצוב
אני בינתיים רק מנסה לקבל מיונים למקצועות המחשב, מכוון לתוכניתן או מצוב
אנונימי
^ אה אתה לא ביב ?
פשוט אני עם ידע קודם.. ועושה 10 יחל בבית הספר והבנתי ששם זה לכאלו ללא ידע קודם אז לכן קצת חבל לי שהשקעתי בלימודים 'לחינם'. למרות שברור לי שלמשהו כמו גאמא אם רציתי הייתי צריכה ללמוד בנוסף הרבה יותר.
אני גם שמעתי שהמשכורת אחרי הצבא לא כזו גבוהה.. לפחות לא כמו שחשבתי שתיהיה. וגם אני יודעת שעובדים מלא שעות! אני רוצה משהו יותר חוויתי, שלא אוכל לעשות מחוץ לצבא. כי בפועל אם אעשה דאבופס אפילו לא אצא עם תואר וסתם יצא שב4 שנים יש לי רק קורס שאוכל לעשות גם באזרחות.
אני אוכל ללמוד מה שארצה אחרי קרבי גם.
אנונימית אני משיגה לך מידע מודיעיני מובחר !
* מוקה
פשוט אני עם ידע קודם.. ועושה 10 יחל בבית הספר והבנתי ששם זה לכאלו ללא ידע קודם אז לכן קצת חבל לי שהשקעתי בלימודים 'לחינם'. למרות שברור לי שלמשהו כמו גאמא אם רציתי הייתי צריכה ללמוד בנוסף הרבה יותר.
אני גם שמעתי שהמשכורת אחרי הצבא לא כזו גבוהה.. לפחות לא כמו שחשבתי שתיהיה. וגם אני יודעת שעובדים מלא שעות! אני רוצה משהו יותר חוויתי, שלא אוכל לעשות מחוץ לצבא. כי בפועל אם אעשה דאבופס אפילו לא אצא עם תואר וסתם יצא שב4 שנים יש לי רק קורס שאוכל לעשות גם באזרחות.
אני אוכל ללמוד מה שארצה אחרי קרבי גם.
אנונימית אני משיגה לך מידע מודיעיני מובחר !
* מוקה
אנונימית
אני כן ביב פשוט פרופיל קרבי ואני נלחם בשביל המיונים האלה
אם יש לך ידע קודם זה מובן, תנסי לערער יש כאלה שהצליחו ושיבצו אותם בסוף כתוכניתן
ובסוף את לומדת בחינם, אל תגידי לא לדברים כאלה לא משנה מה זה, בסמן החופשי תמיד את יכולה ללמוד דברים אחרים ולהתפתי
אם יש לך ידע קודם זה מובן, תנסי לערער יש כאלה שהצליחו ושיבצו אותם בסוף כתוכניתן
ובסוף את לומדת בחינם, אל תגידי לא לדברים כאלה לא משנה מה זה, בסמן החופשי תמיד את יכולה ללמוד דברים אחרים ולהתפתי
אנונימי
ואת יוצאת עם יותר מתואר-קורס צבאי (שכמוהו אין באף מקום אחר) וניסיון משמעותי בצבא (שבחיים לא יהיה לך עוד ניסיון כזה)
אנונימי
^ אוקיי תודה אני אשקול את זה.
ואני אולי אנסה גם לערער.
מצד שני גם חשוב לי להיות בקרבי ! אני לא יודעת.
* מוקה
ואני אולי אנסה גם לערער.
מצד שני גם חשוב לי להיות בקרבי ! אני לא יודעת.
* מוקה
אנונימית
קרבי זה טחינה, את רק מקבלת חרא מהמדינה בחזרה
תנצלי את השיבוץ שלך
אבל החלטה שלך בסוף
תנצלי את השיבוץ שלך
אבל החלטה שלך בסוף
אנונימי
אנונימי אתה לא יודע כלום, לעשות קרבי זה אחד הדברים הכי משמעותיים שיש.
החלטה שלכם
אנונימי
בונאה אנונימי למה אתה בוגד באנונימית
אנונימי
למה בוגד אני עוזר לכולם
אתה צריך ייעוץ במקרה?
אתה צריך ייעוץ במקרה?
אנונימי
וואלה כן אח שלי זה לא ייעוץ אבל תיפרד מאנונימית
אנונימי
אתה ממש רוצה אותה אני רואה
אנונימי
וואלק אני לא יודע היא נשמעת חמודה
אנונימי
אתה רוצה לגנוב אותה מאנונימי כי היא נשמעת חמודה?
חלאס
הלכתי לכמה שעות אין לי מושג מה הולך פה
נ.ב שונטי אהובה שלי
נ.ב שונטי אהובה שלי
אנונימית
מוקה בהצלחה במה שתבחרי
אנונימית
אנונימית מה הולך
אנונימי
הלו להירגע חבר
אנונימי
^^^ תודה. החלטתי לא לבחור כלום.
הצבא יבין את הרמז - שאני לא החלטית. לא פנו אליי אז או שזה אומר שהם בחרו בשבילי או שלא יודעת.
* מוקה
הצבא יבין את הרמז - שאני לא החלטית. לא פנו אליי אז או שזה אומר שהם בחרו בשבילי או שלא יודעת.
* מוקה
אנונימית
אני חושבת שאת צריכה לבחור אני באמת לא מנסה ללחוץ כן פשוט תבחרי את התפקיד שאת חושבת שהכי טוב לך לא מה שהצבא חושב
אנונימית
אנונימי יש לך פיצוץ אישיות ?
אנונימית
אנונימית יש פה שני בנים שרבים עלייך , פשוט אנונימי הישן מקנא
די כבר עם השטויות האלה
אנונימית
לכו לישון אתם לא לומדים יותר? רק אני צריכה..?
* מוקה
* מוקה
אנונימית
לא היו לימודים כבר חודשיים
ככה זה החיים בכיתה יב :)
ככה זה החיים בכיתה יב :)
אנונימית
סתם אבל פשוט סיימתי את כל הבגריות
אנונימית
^ לי יש בגרות מחר. מחרותיים ואז פרויקט גמר להגשה עוד שבוע.
אני לא מרגישה עדיין את הסוף.
* מוקה
אני לא מרגישה עדיין את הסוף.
* מוקה
אנונימית
בהצלחהה קטן עליך עוד מעט נגמר
אנונימית
כן תודה !
לכי לישון עדיף לך ;)
* מוקה
לכי לישון עדיף לך ;)
* מוקה
אנונימית
אני יודעת אבל אני לא מצליחה אז בינתיים אני סתם שומעת שירים
אבל עדיף שאת תלכי לישון יש לך בגרות מחר :)
אבל עדיף שאת תלכי לישון יש לך בגרות מחר :)
אנונימית
מי אמר די עם השטויות האלה?
אנונימי
אנוכי
אנונימית
אבל באמת זה מתחיל להטריד כל הקטע הזה
אנונימית
אני מסכים
אבל זה לא אשמתי זה אשמת הצופים שלנו
אבל זה לא אשמתי זה אשמת הצופים שלנו
אנונימי
יש לנו יותר מידי צופים
אבל לפחות הכרתי את שונטי פהה
אבל לפחות הכרתי את שונטי פהה
אנונימית
טוב הכרתי פה גם את הגרוש שלי אז ;-;
אנונימית
ככה את מציינת אותי בשוליים??
נעלבתי לא אשקר
נעלבתי לא אשקר
אנונימי
אנונימי שונטי זה לנצח אתה אתמוח ציינת אותי כמשהו שלא מחזיק זה גם מאוד מעליב ;(
אנונימית
אתמול*
אנונימית
אני הולכת לישון לילט
אנונימית
אני אמרתי בכללי שקשרים כאלה לא מחזיקים :(
אנונימי
גם אני לילט
אנונימי
טוב אני אעשה את הבגרות. אתם בטח תוכלו לקום מאוחר :0
* מוקה
* מוקה
אנונימי
^כמעט חשפתי את עצמי^ ^0^
אנונימית
מוקה את אנונימי או אנונימית?
מעניין כמה זמן אנשים ימשיכו לשלוח כאן הודעות
ומישהו הבין מה זה שונטי?
ומישהו הבין מה זה שונטי?
^^ אנונימית.
פשוט שלחתי מהמשתמש שלי. ואז כשניתקתי מהמשתמש זה כתב לי אנונימי לא יודעת למה.
* מוקה
פשוט שלחתי מהמשתמש שלי. ואז כשניתקתי מהמשתמש זה כתב לי אנונימי לא יודעת למה.
* מוקה
אנונימית
^^ שונטי היא חברה שלי שהכרתי דרך השאלה :)
אנונימית
אנונימית שומעת מה איתך
אנונימי
^ מי אתה? אנונימי 1 או 2. תזדהה
אולי צריך שאנונימי חדש גם יהיה עם כינוי.
* מוקה
אולי צריך שאנונימי חדש גם יהיה עם כינוי.
* מוקה
אנונימית
זה לא אני, זה החדש שרוצה לגנוב אותה
אנונימי
אנונימי בקצב הזה אני עוד אחשוב שאתה מקנא
אנונימית
:)
אנונימית
זה כזה שקוף?
אנונימי
קצת כן
אבל זה מובן :)
נ.ב. אם לכולם יש כינויים אז אני גם רוצה ! אתם יכולים לקרוא לי לינה
אבל זה מובן :)
נ.ב. אם לכולם יש כינויים אז אני גם רוצה ! אתם יכולים לקרוא לי לינה
אנונימית
לדמות הראשית אין כינוי כולם מכירים אותה
אנונימי
אנונימי יקר נכון שאנחנו הדמיות הראשיות אבל עדין יש עוד אנונימי אי שם אז תמציא כינוי
או שאני יכולה ;)
או שאני יכולה ;)
אנונימית
זה ממש מבלבל עם כל האנונימיים האלה
הלו שונטי נשמה הוא לא אהוב שלה
אנונימי
עדיין ;)
אנונימית
טוב אבל עדיף שלא נתגרש
אני לא סומכת עליך עם הילדים
אני לא סומכת עליך עם הילדים
אנונימית
גם אם נתגרש את תקבלי משמורת מלאה אני לא אוהב ילדים
אנונימי
השאלה היא מה אתה כן אוהב
אנונימית
נראה לכם שנמצא הגבלה של תגובות לשאלה?
^ מחשבה מעניינת.
לא נראה לי חשבו להוסיף.. אולי ניהיה הסיבה.
* מוקה
לא נראה לי חשבו להוסיף.. אולי ניהיה הסיבה.
* מוקה
אנונימית
אנונימי אני לא מבין מאכפת לך אתה אפילו לא שם עליה
אחי תשחרר
אחי תשחרר
אנונימי
^ תמצא כינוי ! או שננדב לך.
* מוקה
* מוקה
אנונימית
אה אתה רציני בקשר לזה? תהנה נשמה
אנונימי
שואל השאלה:
מה עובר עליכם אנשים
מה עובר עליכם אנשים
אנונימית
תודה רבה, ואני לא הגרוש שלך עדיין.
אנונימי 2 קיבלת מספיק רמזים שהיא לא בעניין
אנונימי 2 קיבלת מספיק רמזים שהיא לא בעניין
אנונימי
(בלי קשר לאנונימי הגרוש שלי כמובן)
אנונימית
אנונימי
לא מבינה איך נפלת עליי
אבל אני פה כדי להזכיר לך שאין לך זכות לבחור את מי אני צריכה לאהוב :)
לא מבינה איך נפלת עליי
אבל אני פה כדי להזכיר לך שאין לך זכות לבחור את מי אני צריכה לאהוב :)
אנונימית
כן שונטי אני עדין פה :)
אנונימית
מה השאלה ?
אנונימית
יש לי שניי גלשנים
הראשון הוא רק בצבע כחול
והשני שאני יותר משתמשת בו הוא בצבע כתום, צהוב ולבן
הראשון הוא רק בצבע כחול
והשני שאני יותר משתמשת בו הוא בצבע כתום, צהוב ולבן
אנונימית
חחח שונטי אל תתני לפרסומת לעצור אותך
זה ממש כיף :)
זה ממש כיף :)
אנונימית
אבל באמת שאין לי כוח לאנונימים
אנונימית
^ איזה סוגים של גלשנים יש לך??
פעם גלשתי אבל רק על סופט כי הייתי מתחילה.
* מוקה
פעם גלשתי אבל רק על סופט כי הייתי מתחילה.
* מוקה
אנונימית
תלכי שלי מחר זה ממש כיף
אנונימית
^ לא הלכתי בסוף כי חברות שלי לא יכלו..
רק הפאקצים של השכבה הלכו.
* מוקה
רק הפאקצים של השכבה הלכו.
* מוקה
אנונימית
אחלה רונדו היה
אנונימי
הכחול הוא סופט
ועכשיו לרוב אני משתמשת בפיש :)
ועכשיו לרוב אני משתמשת בפיש :)
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי עדכוןן
ראיתי אותו היום כשחיכיתי לאוטובוס ורציתי לדבר איתו אבל הוא היה רחוק מידיי:(
יש לי עדכוןן
ראיתי אותו היום כשחיכיתי לאוטובוס ורציתי לדבר איתו אבל הוא היה רחוק מידיי:(
אנונימית
אני גם .
וסיימתי היום לימודים. יב
מתלבטת אם ללכת לרונדו
* מוקה
וסיימתי היום לימודים. יב
מתלבטת אם ללכת לרונדו
* מוקה
אנונימית
לפני שעה אני וידיד שלי סיימנו לקשט את הרכב מחכה כבר למחרר
אנונימית