6 תשובות
לא נורא.
גאה בך.
גאה בך.
שמעי זה תלוי בבן אדם אני נגיד יכול לאכול גם 10 מגשים ולא לעלות במשקל
סה"כ חיים פעם אחת תאכלי תהני הכל טוב לא נורא פעם ב
סה"כ חיים פעם אחת תאכלי תהני הכל טוב לא נורא פעם ב
שואל השאלה:
אבל אני מנסה להרזות כבר מלא ואתמול דפקתי מגש וחצי של פיצה
זה קורה לי תמיד שאני יוצאת עם חברות ואוכלים אני פשוט אוכלת מלא ואחרי זה הבטן שלי מתפוצצת מכאבים ואני משמינה עוד יותר
אבל אני מנסה להרזות כבר מלא ואתמול דפקתי מגש וחצי של פיצה
זה קורה לי תמיד שאני יוצאת עם חברות ואוכלים אני פשוט אוכלת מלא ואחרי זה הבטן שלי מתפוצצת מכאבים ואני משמינה עוד יותר
אנונימית
פעם אחת לא באמת קורה כלום, הגוף מעכל את זה ומוציא את הרוב בקקי. הבעיה אם זה ניהיה קבוע.
לבריאות!! כמה שמשביע אותך זה מעולה
שואל השאלה:
^^ הבעיה שזה לא רק פעם אחת זה כל פעם שאני יוצאת אני אוכלת מלא והכרס שלי גדלה במהירות והבטן כואבת
^^ הבעיה שזה לא רק פעם אחת זה כל פעם שאני יוצאת אני אוכלת מלא והכרס שלי גדלה במהירות והבטן כואבת
אנונימית
באותו הנושא: