4 תשובות
כנראה יש לך עור מאוד רגיש או שאת רגישה ספציפית לחומר שנמצא בכל הקרמים שניסית
אם זה רק נהיה אדום ונעלם ולא כואב או שורף ולא עושה פצעים אז אין עם זה בעיה
אם זה רק נהיה אדום ונעלם ולא כואב או שורף ולא עושה פצעים אז אין עם זה בעיה
שואל השאלה:
תודהה 3>
תודהה 3>
כן זה בסדר גם בטח כשאת נוגעת בפנים כנראה זה נהפןך לאדום גם אצלי ככה
גם אצלי גם שאני שוטפת פנים נראה לי זה אמור להיות ככה
באותו הנושא: