17 תשובות
לא
אנונימית
קללות זה ילדותי זה לא כלכך משנה מי קילל ראשון זה רק מריבה
תגיד לו על זה דבר איתו תגיד לו אחי מה יש לך
ואם הוא לא רוצה להישאר חבר שלך
לא צריך
תגיד לו שזה הפריע לך
לא, בעיה שלו שיתנצל ואז
שואל השאלה:
^^אני בת
מה הקטע למה קיללת אותו את טיפשה או משהו?
שואל השאלה:
בבקשה לשמור על שיח תקין ולא לקרוא לי טיפשה
שואל השאלה:
אני לא טיפשה הוא גרם למריבה הזאת
יואו איזה תגובות חופרות יא איזה אנשים מעצבנים
תגידי לו שזה הפריע לך ושלא יעשה את זה יותר
לא מבינה בזה סורי
גם רק עכשיו קלטתי שזה חבר וחברה יעני בני זוג
שתדעי
השאלה החשובה זה, איך הוא קרא לך?
לא
קללות זה כבר חלק מהחיי היומיום של הדור שלנו שזה כבר כמו מילים רגילות