10 תשובות
תתגייסי מה זה מה את עושה עם זה
תלכי לצו ראשון
אנונימית
שואל השאלה:
מהזה תתגייסי אני רק בכיתה י ואני בכלל בכיוון של שירות לאומי
אנונימית
לא עכשיו, בסוף כיתה יב כמו כולם.
אנונימית
^^
גם שירות לאומי זה מהמם
אנונימית
גם אני קיבלתי היום אמאלה אני חא יודעת אם ללכת לשירות לאומי או לצבא
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני גם בדילמה !!!!! מה עושים
אנונימית
אם אני לא טועה, אתן יכולות לעשות פטור ואחר כך להתגייס.
אנונימית
הולכים לבית המשפט או בית הדין אם יש כזה בעיר שלך (תבררי באינטרנט)
ואז כשמגיעים לשם חותמים על כמה דברים ואז מצהירים לפני השופטים/הדיינים.
ממליצה ללכת עם ההורים, אבח אפשר גם לבד.
עד כמה שזכור לי גם צריך לשלם כסף על זה או משהו.
אנונימית
שואל השאלה:
איך עושים ??
אנונימית
תעשי פטור
אנונימית