30 תשובות
ריאוקטן אולי? או ששקלת ופחות מתאים?
יש לי חברות שעזר להן ברמות
יש לי חברות שעזר להן ברמות
בעצם אני לא בטוחה עד כמה זה עוזר לצלקות ):
קרם הגנה מונע מזה להתגבר, כל דבר שהוא expoliator עדיף לא גרגירים אלא חומצות וכאלה ורטינול
שואל השאלה:
כן אני משתמש ברטינול,אוף מקרה אבוד
כן אני משתמש ברטינול,אוף מקרה אבוד
אנונימי
דואק משחה נדירה מעלימה הכל
התחלתי ללכת לטיפולי פנים. ואני מאושרת מאז!
אנונימית
שואל השאלה:
אצל איזה קוסמטיקאית? ניסיתי כבר טיפולי לייזר, ועכשיו מחטים לא עוזר כלכך:(
אצל איזה קוסמטיקאית? ניסיתי כבר טיפולי לייזר, ועכשיו מחטים לא עוזר כלכך:(
אנונימי
אממ.... היה לאח של חברה שלי אקנה אפשר לטפל בזה יש משיכות מיוחדות לזה תבדוק בגוגל
שואל השאלה:
לא מתכוון לאקנה,יותר לצלקות שאקנה משאיר,אקנה כבר אין לי תודה לאל
לא מתכוון לאקנה,יותר לצלקות שאקנה משאיר,אקנה כבר אין לי תודה לאל
אנונימי
אבא שלי עשה פעם ניתוח פילינג מיוחד כזה כי היה לו ממש חורים מהצלקות וזה כן עזר לו
אבל היה לו אקנה קשה ברמות
אבל היה לו אקנה קשה ברמות
שואל השאלה:
יש לכם רופאי עור להמליץ לי? אני מפחד ליפול עוד פעם על רמאים וזה ערמות של כסף
יש לכם רופאי עור להמליץ לי? אני מפחד ליפול עוד פעם על רמאים וזה ערמות של כסף
אנונימי
ואי תאמת שאתה צודק יש כול כך הרבה רמאים מסריחים צריך לברר ממש טוב
אני ישאל את חברה שלי מה אח שלה עשה כדי להעביר את זה
שואל השאלה:
הוצאתי כבר 19 אלף שקל באלי לבכות נשבע
הוצאתי כבר 19 אלף שקל באלי לבכות נשבע
אנונימי
מחטים כדי לעשות רק אצל רופא עור מומחה כי בבית זה ממש מסוכן
יש הרבה סרטונים ביוטיוב של רופאי עור נגיד doctorly
שואל השאלה:
כן אני עושה אצל רופא עור,אין לי אומץ לגעת עם דברים כאלה בפנים
כן אני עושה אצל רופא עור,אין לי אומץ לגעת עם דברים כאלה בפנים
אנונימי
לייזר ומחטים. לא יעזרו לאקנה.
לשאלה- אני מטפלת אצל הלגה רקנטי. היא מעולה, ייחס נעים, קיבלתי גם מוצרים הביתה שהם עושים פלאים בפנים! ממליצה לך לעשות גוגל עלייה דיי מפורסמת, השתתפה בהמון המון המוןן תוכניות טלוויזיה. ממני יש לך המלצה עלייה.
לשאלה- אני מטפלת אצל הלגה רקנטי. היא מעולה, ייחס נעים, קיבלתי גם מוצרים הביתה שהם עושים פלאים בפנים! ממליצה לך לעשות גוגל עלייה דיי מפורסמת, השתתפה בהמון המון המוןן תוכניות טלוויזיה. ממני יש לך המלצה עלייה.
אנונימית
מרפאות רבקה זיידה מטפלות באקנה בצורה יסודית תתקשר אליהם
יש קרם שנקרא cicaplast baum של חברת לה רושה פוזה, מניסיון הוא מושלם ברמות ויש עליו מלא המלצות.
אנונימית
הלכוהול של קליניק
שמע
לי כמה טיפולי לייזר שיפרו את זה משמעותית
אני יודע שזה יקר מאוד אבל אם יש לך את המשאבים אני מאוד ממליץ
לי כמה טיפולי לייזר שיפרו את זה משמעותית
אני יודע שזה יקר מאוד אבל אם יש לך את המשאבים אני מאוד ממליץ
אנונימי
האמת שהיו לי גם צלקות והלכתי לקוסמטיקאית ועם טיפול ממוקד היא הצליחה להעלים אותם!!
לא עבר לי אבל יש דברים שעזרו לי טיפה כל החמש שנים האלנ
שואל השאלה:
אני פשוט יושב בחדר שלי ואשכרה באמת בוכה,כבר כלכך מיואש מהמצב הזה
אנונימי אצל מי עשית את הטיפול?
ומה איתך coolibooli?
אני פשוט יושב בחדר שלי ואשכרה באמת בוכה,כבר כלכך מיואש מהמצב הזה
אנונימי אצל מי עשית את הטיפול?
ומה איתך coolibooli?
אנונימי
יש קליניקה בתל אביב עם בחורה מדהימה
ואי באמת מצב מייאש
אל תידאג אתה תמצא מישהו שיעזור לך
דברי איתי בפרטי אם את מיואשת בטירוף
אתה יכול גם איתי תמיד
באותו הנושא: