4 תשובות
לי הייתה זוגיות של שנה בגיל 16 עד 17 ואני לא מתחרטת בכלל
למרות שנפרדנו זה נתן לי הרבה ניסיון והבנתי על עצמי מלא דברים
למרות שנפרדנו זה נתן לי הרבה ניסיון והבנתי על עצמי מלא דברים
זה שלך אם את מרגישה מיותר
אין לך מה להיות עם מישהו שאת לא רואה איתו עתיד ,מרגיש לך מיותר -אז תחסכי
אין לך מה להיות עם מישהו שאת לא רואה איתו עתיד ,מרגיש לך מיותר -אז תחסכי
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא שזה מרגיש מיותר(אני כן רוצה אותו) פשוט אני לא יודעת מה עושיםם ולא מבינה כלום וזה ממש מפחיד
זה לא שזה מרגיש מיותר(אני כן רוצה אותו) פשוט אני לא יודעת מה עושיםם ולא מבינה כלום וזה ממש מפחיד
אני מבינה אותך לגמרי אבל תחשבי שזה גם היופי בזוגיות ששניכם לומדים להכיר את העולם הזה ביחד
אני גם לא ידעתי לפני כלום ואתם תלמדו ביחד
אני גם לא ידעתי לפני כלום ואתם תלמדו ביחד
באותו הנושא: