9 תשובות
אז זה סתם כאב בטן זה יעבור
אמאלה זה כל הזמן קורא לי זה יעבור די מהר מבטיחה זה סתם כאב
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא סתם כאב בטן, פעם התוספתן עמד להתפוצץ אצלי והיו לי בדיוק אותם הכאבים
זה לא סתם כאב בטן, פעם התוספתן עמד להתפוצץ אצלי והיו לי בדיוק אותם הכאבים
אנונימית
אז תתקשרי לאמא שלך או משהו
אז לכי הביתה
אנונימית
^^^^טוסי למיון או מוקד או משהו כזה
אם את חושדת במשהו שהוא קריטי תודיעי למישהו דחוף!!!
אם את חושדת במשהו שהוא קריטי תודיעי למישהו דחוף!!!
שואל השאלה:
אני אוכלת הרבה ובריא
אני אוכלת הרבה ובריא
אנונימית
גם לי יש את זה זה קורא לי הרבה זה סתם כאב בטן זה יעבור זה בסדר
אנונימית
כאב רעב את צריכה לאכול
באותו הנושא: