4 תשובות
אוי ואבוי איבדתי תקווה באנשים כבר
הנדוס אקלים
זה בגלל שינוי אקלים ואובך ובלונדון יש כל קיץ גשם-
אנשים פשוט לא פוקחים עיניים
מעדיפים להישאר עיוורים.

כמו שאומר השיר הידוע,
living is easy with eyes closed
misunderstanding all you see

תתעוררו כבר!
אנונימית