3 תשובות
שואל השאלה:
אין לה חבר לא ראית מה רשמתי
אין לה חבר לא ראית מה רשמתי
אנונימי
שואל השאלה:
רשמתי שחבר שלי היה דלוק עליה והיא לא הרגישה כמוהו אז אני לא יודע מה לעשות להתחיל איתה או לא
רשמתי שחבר שלי היה דלוק עליה והיא לא הרגישה כמוהו אז אני לא יודע מה לעשות להתחיל איתה או לא
אנונימי
אולי תשאל את החבר אם זה מפריע לו ?
באותו הנושא: