5 תשובות
כן
לא זה אומר שמאחלים שהם ימצאו אחד שיותר טוב ספציפית בשבילו
לא, בדרכ אומרים את זה כדי לעודד אותו
כן
ומה שאירוני זה שלאפילו הם לא מכירים את הבחורה
ומה שאירוני זה שלאפילו הם לא מכירים את הבחורה
שואל השאלה:
הבעיה בי?אני לא טובה אחרי שאני זאת שנפגעתי ממנו?
הבעיה בי?אני לא טובה אחרי שאני זאת שנפגעתי ממנו?
אנונימית
באותו הנושא: