13 תשובות
לא
לא.
לא,
היא מסכסכת ומתמסכנת בזמן שהיא מתנהגת כלפי כולם בחוסר כבוד.
היא מסכסכת ומתמסכנת בזמן שהיא מתנהגת כלפי כולם בחוסר כבוד.
כן אף אחד לא מבין אותה פשוט העיקר שופטים אותה על כל דבר
לא
אבל הם עושים עליה חרם כמו ילדים בגן אז כן מעגיפה אותה על הרבה דיירים
אבל הם עושים עליה חרם כמו ילדים בגן אז כן מעגיפה אותה על הרבה דיירים
לא. "בדיחה עם רגליים" (שניר) וזה אכן נכון.
כן היא הבחורה היחידה שם שאני אוהבת
שואל השאלה:
מה יש לכם אמאלה היא עושה את העונה ברמות!!
בלעדיה היה שיעמום מוות
מה יש לכם אמאלה היא עושה את העונה ברמות!!
בלעדיה היה שיעמום מוות
סתיו היא אייקון מהלך דמות היא מצחיקה אין על הריבים שלה באלי לחבק אותה אנשים מגעילים עושים יד אחת נגדה
לא איך אפשר בכלל לאהוב אותה
אני אוהבת . היא אומנם לפעמים מחפשת אבל אני מבינה את הסיבות . היא פשוט לא אומרת אותם בדרך נכונה