99 תשובות
לא יודע אף פעם לא הייצי אישה
גבר אבל זה בגלל שאתה יודע שבתוך תוכך יד סיכוי שתמות בודד ללא אף אחד שידע מי אתה לפחות אני לא ככה אבל זה עדיין עצוב לחשוב שחשבתי ככה פעם
חושב שגבר צריך לעבוד יותר קשה בממוצע ואישה נולדת עם יתרונות למרות שיש אפליה בקטנה
אישה
בכל דבר יש יתרונות וחסרונות
אישה חד משמעית אנחנו סובלות
אנונימית
יותר קשה להיות אישה
שואל השאלה:
איזהה התרונות??
אנחנו צריכות להתארגן שעתיים- אתם מקלחת ומוכנים
בנות יולדות, מניקות, מקבלות מחזור, מצבי רוח והורמונים של לייסטר
בנים- חושבים על מין ועושים צחוקים
איזהה התרונות??
אנחנו צריכות להתארגן שעתיים- אתם מקלחת ומוכנים
בנות יולדות, מניקות, מקבלות מחזור, מצבי רוח והורמונים של לייסטר
בנים- חושבים על מין ועושים צחוקים
אני כן מסכים שלנשים קשה יותר אבל אין לך מה לזלזל בחיים שלנו
להיות גבר זה גם לא פשוט ואת לא תביני את הקשיים שלנו כי את אישה.
להיות גבר זה גם לא פשוט ואת לא תביני את הקשיים שלנו כי את אישה.
קל להגיד את זה על המן ההפןך אבל אישה גם יכולה להשתמש ביופי שלה לקבל כסף בית הגנה ואהבה וגבר צריך לעבוד קשה בשביל זה, אני לא אומר שאשה לא אבל בממוצע יותר קשה לגבר
שואל השאלה:
איזה קשיים יש לכם?? להכיל את האישה שלכם?
איזה קשיים יש לכם?? להכיל את האישה שלכם?
להיות כמה שיותר טובים בכל דבר
שואל השאלה:
^^מה אתה אומר לא קיימים גברים נצלנים?
^^מה אתה אומר לא קיימים גברים נצלנים?
קשיים רגשיים חברתיים כלכליים
לא חסר
לא סתם רוב ההומלסים הם גברים, רוב הנרקומנים הם גברים, רוב המתאבדים הם גברים וכו' וכו' וכו
לא חסר
לא סתם רוב ההומלסים הם גברים, רוב הנרקומנים הם גברים, רוב המתאבדים הם גברים וכו' וכו' וכו
שואל השאלה:
ככה זה גם נשים^
ככה זה גם נשים^
ולהתמודד עם מלא דעות אמיתיות כי לבנים פחות משקרים ואומרים רק מה שיפה בפנים
שואל השאלה:
מאיפה הבאת את זה
מאיפה הבאת את זה
בטח שנשים כי הן סובלות יותר בחיים
אנונימי
מהמציאות מה מאיפה
אני חושבת שקשה יותר להיות גבר
חוץ מזה "גברים רק מחפשים מין" זה חלק מהקושי שלהם
לזכר מאוד קשה להשיג מין, לעומת נקבה
חוץ מזה "גברים רק מחפשים מין" זה חלק מהקושי שלהם
לזכר מאוד קשה להשיג מין, לעומת נקבה
שואל השאלה:
כפרה גם נשים נרקומניות ומתאבדות מה הקשר למין זה קשור בבני אדם
כפרה גם נשים נרקומניות ומתאבדות מה הקשר למין זה קשור בבני אדם
יש מגמה ודאית הנקראת סטטיסטיקות^
אף אחד לא אמר לך להתארגן שעתיים, וגברים שבאמת מטפחים את עצמם גם יקח להם זמן, בנים עובדים כמו חמורים ומפרנסים את המשפחה, וברור שגם בנות אבל הסטטיסטיקה בין גברים לנשים יהיו יותר גברים.
גברים משיגים דברים בחיים ביותר קושי מאשר בנות, בנים חווים דכאונות וקשיים ולעומת רוב הבנות אין להם אף אחד לצידם.
את מביאה פה סיבות שלא באמת מצדיקות למי יותר קשה.
לפני שאתם מביאים מינוס מבלי לחשוב פעמיים תזכרו שאתן אף פעם לא חוויתן את זה
גברים משיגים דברים בחיים ביותר קושי מאשר בנות, בנים חווים דכאונות וקשיים ולעומת רוב הבנות אין להם אף אחד לצידם.
את מביאה פה סיבות שלא באמת מצדיקות למי יותר קשה.
לפני שאתם מביאים מינוס מבלי לחשוב פעמיים תזכרו שאתן אף פעם לא חוויתן את זה
שואל השאלה:
יש מגמה ברורה הנקראת בנות חד משמעית יותר סובלות. ומעצבן אותי שבנים חושבים שהם סובלים. לעומתינו הסבל שלהם מתגמד
יש מגמה ברורה הנקראת בנות חד משמעית יותר סובלות. ומעצבן אותי שבנים חושבים שהם סובלים. לעומתינו הסבל שלהם מתגמד
כן אבל בממוצע יש יותר נרקומינים ומתאבדים מהמן הגברי
אצל בנות יש את כל העניין הזה של הפוריות ובנים רק מתגלחים
אנונימי
שואל השאלה:
נשמה תקבל מחזור ואז תדבר איתי
נשמה תקבל מחזור ואז תדבר איתי
חד משמעית אנחנו סובלות יותר במה?
עכשיו תתני רשימה ש99% מהדברים בה זה הבחירה שלך לסבול כמו להתארגן שעתיים?
עכשיו תתני רשימה ש99% מהדברים בה זה הבחירה שלך לסבול כמו להתארגן שעתיים?
אני מסכים שזה סבל נוראי אבל זה לא הופך את החיים שלך ליותר קשים משל מישהו אחר
שואל השאלה:
מחזור, מצב הורמונלי, רגישות, לידה, הנקה, איך שתסתכלו על זה רוב הפעמים האמא נמצאת בבית עם הילדים ברוב שעות היום
נקיונות, סידורים, טיפוח עצמי, חוסר ביטחון
מחזור, מצב הורמונלי, רגישות, לידה, הנקה, איך שתסתכלו על זה רוב הפעמים האמא נמצאת בבית עם הילדים ברוב שעות היום
נקיונות, סידורים, טיפוח עצמי, חוסר ביטחון
אני כמעט בטוח ששואלת השאלה בת 14 ולכן אין לכם מה להגיב לה ולנסות להתווכח איתה
היא עדיין במיינדסט של בנות המין השולט!!
היא עדיין במיינדסט של בנות המין השולט!!
מה יש לכן הצדקתי אותכן כי לכן יש את כל הסבל של ילדים והמשכיות ולבנים יש רק גילוח להוריד שערות
אנונימי
מה חוסר בטחון למה אין גברים עם חוסר בבטחון? איזה שטויות את כתובת
שואל השאלה:
נכון אני בת 14 לא למדתי כלום מהחיים
עזבי את זה שאני ב-יב ועדיין הקו מחשבה שלי אותו דבר תתחילי להרגיע
נכון אני בת 14 לא למדתי כלום מהחיים
עזבי את זה שאני ב-יב ועדיין הקו מחשבה שלי אותו דבר תתחילי להרגיע
שואל השאלה:
לא כי אתם. "בנים יותר נרקומנים אז הם סובלים יוצר"
לא כי אתם. "בנים יותר נרקומנים אז הם סובלים יוצר"
לא נראה שאת פתוחה לקבל דעה אחרת חוץ מזה שנשים סובלות יותר
לכן חסר טעם לדבר איתך
לכן חסר טעם לדבר איתך
לידה - בחירה. שלום אפידורל.
הנקה - לא חובה, פורמולות האכלה
חוסר ביטחון - מי אמר שלגברים אין?
מצב הורמונלי - לא בממוצע יותר מגבר, לגברים יש סירקולציה הורמונלית 24/7 היא נקראת גם מחזור הטוסטסטרון תחקרי, הם חווים שינוי הורמונלי כל יום
נמצאת בבית עם הילדים ברוב שעות היום - לא נכון, קוראים לבייביסטר היום ממשלה. בית ספר, גן, פעוטון. נשאר רק שלושתרבע יום עד "יושנים בשמונה".
מחזור - יותר פרופוגנדה מאשר כואב.
הנקה - לא חובה, פורמולות האכלה
חוסר ביטחון - מי אמר שלגברים אין?
מצב הורמונלי - לא בממוצע יותר מגבר, לגברים יש סירקולציה הורמונלית 24/7 היא נקראת גם מחזור הטוסטסטרון תחקרי, הם חווים שינוי הורמונלי כל יום
נמצאת בבית עם הילדים ברוב שעות היום - לא נכון, קוראים לבייביסטר היום ממשלה. בית ספר, גן, פעוטון. נשאר רק שלושתרבע יום עד "יושנים בשמונה".
מחזור - יותר פרופוגנדה מאשר כואב.
תהני לקרוא
שואל השאלה:
לידה- כואב גם עם אפידורל, ובמקרה של קיסרי כאבים הזויים.
הנקה- מה לעשות שזה יותר בריא לילד
מצב הורמונלי- שטויות במיץ מה שרשמת בנות יותר הורמונליות ומשוגעות
נמצאות בבית עם הילדים ברוב היום. נקודה.
מחזור- כאבים + הורמונליות מוגזמת
לידה- כואב גם עם אפידורל, ובמקרה של קיסרי כאבים הזויים.
הנקה- מה לעשות שזה יותר בריא לילד
מצב הורמונלי- שטויות במיץ מה שרשמת בנות יותר הורמונליות ומשוגעות
נמצאות בבית עם הילדים ברוב היום. נקודה.
מחזור- כאבים + הורמונליות מוגזמת
לידה זה בחירה
הנקה זה בחירה
זה שאת משוגעת והורמונלית לא אומר שבנות יותר, בכל מקרה איך זה אומר שלכן קשה יותר בדיוק?
בזמן שאת בבית עם הילדים, איפה האבא? עובד כמו חמור
הנקה זה בחירה
זה שאת משוגעת והורמונלית לא אומר שבנות יותר, בכל מקרה איך זה אומר שלכן קשה יותר בדיוק?
בזמן שאת בבית עם הילדים, איפה האבא? עובד כמו חמור
בנוסף כיום כמעט כל גבר אפשרי גם שומר על הילדים ועושה כל מה שאת מציינת כסבל וקושי לנשים כמו לנקות, לסדר וכו
קיסרי זה בהרדמה..
לידה לא כואב עם אפידורל מאיפה את מביאה את המידע אם מותר לי לשאול
"בנות יותר הורמונליות ומשוגעות" תעשי שיעורי בית בבקשה בגלל השינויים ההורמונליים בטוסטסטרון גברים נרצחים בבמוצע כל יום
נקודה, רווח, אנטר, פסיק, לא הופך את זה לנכון
אם היית חוקרת מאיפה ההורמונליות המוגזמת של המחזור מגיעה היית יודעת שזה נובע מעליה באחוזי הטוסטסטרון בגוף בזמן הווסת, לגברים טבעית יש טוסטסרון טבעי באחוזים גבוהים, אצלם ההורמונליות תמיד מוגזמת, את פשוט מתארת מצב שפעם בחודש את נהפכת לקצת יותר אגרסיבית, רגישה, עצבנית, חרמנית במחזור, בגלל טוסטסטרון..
מה הגברים יגידו?
לידה לא כואב עם אפידורל מאיפה את מביאה את המידע אם מותר לי לשאול
"בנות יותר הורמונליות ומשוגעות" תעשי שיעורי בית בבקשה בגלל השינויים ההורמונליים בטוסטסטרון גברים נרצחים בבמוצע כל יום
נקודה, רווח, אנטר, פסיק, לא הופך את זה לנכון
אם היית חוקרת מאיפה ההורמונליות המוגזמת של המחזור מגיעה היית יודעת שזה נובע מעליה באחוזי הטוסטסטרון בגוף בזמן הווסת, לגברים טבעית יש טוסטסרון טבעי באחוזים גבוהים, אצלם ההורמונליות תמיד מוגזמת, את פשוט מתארת מצב שפעם בחודש את נהפכת לקצת יותר אגרסיבית, רגישה, עצבנית, חרמנית במחזור, בגלל טוסטסטרון..
מה הגברים יגידו?
שואל השאלה:
ואיפה האמא? גם עובדת וגם עם הילדים תתחילו להרגיע.
גם האמא קורעת את עצמה.
ומה קשור לידה זה בחירה והנקה זה בחירה.
איך שלא תסתכלו על זה מבחינה גופנית, הורמונלית בנות סובלות יותר.
תפסיקו לנסות אתם להתמסכן כי זה מעצבן אותי.
נראה אותכם מקבלים מחזור ומתמודדים עם הכאבים של זה.
מה אתם חושבים לעצמכם לעזזאל?
ואיפה האמא? גם עובדת וגם עם הילדים תתחילו להרגיע.
גם האמא קורעת את עצמה.
ומה קשור לידה זה בחירה והנקה זה בחירה.
איך שלא תסתכלו על זה מבחינה גופנית, הורמונלית בנות סובלות יותר.
תפסיקו לנסות אתם להתמסכן כי זה מעצבן אותי.
נראה אותכם מקבלים מחזור ומתמודדים עם הכאבים של זה.
מה אתם חושבים לעצמכם לעזזאל?
שואל השאלה:
תקשיבי גברת מתנשאת, זה שתגידי מילים שנשמעות חכם לא הופך אותם לנכון. רדי לקרקע
תקשיבי גברת מתנשאת, זה שתגידי מילים שנשמעות חכם לא הופך אותם לנכון. רדי לקרקע
מילים מתנשאות? לדבר איתך בגובה העיניים זה להתנשא כי אני מסבירה את עצמי ולא מקללת?
שואל השאלה:
כי אני קללתי??
כי אני קללתי??
שואל השאלה:
ובדיוק זאת המילה לדבר *בגובה*
ובדיוק זאת המילה לדבר *בגובה*
באופן כללי
גברים מתאבדים בהרבה יותר מנשים
גברים נופלים ומתמכרים לסמים הרבה יותר מנשים
כמות ההומלסים גבוהה הרבה יותר מהומלסיות
רוב האסירים הם גברים
רוב הקורבנות של פשעי אלימות הם גברים
רוב האנשים שמתו במלחמות הם גברים
גברים מתאבדים בהרבה יותר מנשים
גברים נופלים ומתמכרים לסמים הרבה יותר מנשים
כמות ההומלסים גבוהה הרבה יותר מהומלסיות
רוב האסירים הם גברים
רוב הקורבנות של פשעי אלימות הם גברים
רוב האנשים שמתו במלחמות הם גברים
שואל השאלה:
נו ומה אתם רוצים על זה פרס
נו ומה אתם רוצים על זה פרס
לא פשוט את מציירת עולם שבו לגברים הכל טוב ויפה ולנשים חרא וקשה
וזה לא נכון בכלל
וזה לא נכון בכלל
לנשים יש מיליון הזדמנויות והרבה סוגי תמיכה אם זה כלכלי או נפשית וכו'
לגברים אין את זה
לגברים אין את זה
שואל השאלה:
לא אומרת שאלל הבנים הכל טוב
אבל בואו אנחנו יותר סובלות
לא אומרת שאלל הבנים הכל טוב
אבל בואו אנחנו יותר סובלות
שואל השאלה:
כי אתם לא מתקשרים
כי אתם לא מתקשרים
איך את יכולה לדעת שאת סובלת יותר מגברים אם את לא יודעת איך זה להיות גבר
את יכולה להסביר לי?
את יכולה להסביר לי?
את יורדת לרמה נמוכה ומתחילה להגיד לכל מי שלא בא לך טוב בעין שירד לקרקע
שוב כל הטענות שלך ל "נשים סובלות יותר חד משמעיות" הן אותן טענות לא חד משמעיות שאנחנו מפריכים ואת לא יודעת איך להתמודד עם זה..את טובה בדיבורים לא בהוכחות אבל מעבר לזה כבר הבנתי את ההתנהלות שלך מול אנשים שקצת באים לך לא טוב
שוב כל הטענות שלך ל "נשים סובלות יותר חד משמעיות" הן אותן טענות לא חד משמעיות שאנחנו מפריכים ואת לא יודעת איך להתמודד עם זה..את טובה בדיבורים לא בהוכחות אבל מעבר לזה כבר הבנתי את ההתנהלות שלך מול אנשים שקצת באים לך לא טוב
ברור שאנחנו לא מתקשרים
יצחקו עלינו ויקראו לנו ילדות אם נביע רגשות ונבקש תמיכה נפשית
יצחקו עלינו ויקראו לנו ילדות אם נביע רגשות ונבקש תמיכה נפשית
שואל השאלה:
לא לכל אחד רק לך
לא לכל אחד רק לך
את באה לריב עם מי שלא מסכים איתך או לפתח דיון? לא הבנתי
יאללה מכות
אישה- זה עובדה כי נגיד היא מקבלת יותר דברים שבנים לא מקבלים, ובתכלס עם לא הדברים שאנחנו צריכות לסבול איתם ולקבל כול ליטרלי חודש ועוד הרבה דברים, אז בתכלס זה היה שווה
לכולם קשה
תלוי מאוד
אם הגבר המדובר מקבל בעיטה לביצים פעם בחודש אז הגבר,
אם לא אז האישה
אם הגבר המדובר מקבל בעיטה לביצים פעם בחודש אז הגבר,
אם לא אז האישה
אני חושבת שלשני המינים קשה.
לבנות יש מחזור הריון א| נס אם היא לבושה חשוף מידי אז היא ז| נה אבל אם לא היא פחדנית ויש לי עוד מלא דוגמאות לזה.
אבל גם אצל בנים, אם גבר בוכה הוא חלש אם הוא אוהב לרקוד או אוהב ללבוש בגדים נשיים או לשים לק אז הוא גיי. וגם לזה יש לי מלא דוגמאות.
אבל עדיין לשניהם יש את זה קשה.
לבנות יש מחזור הריון א| נס אם היא לבושה חשוף מידי אז היא ז| נה אבל אם לא היא פחדנית ויש לי עוד מלא דוגמאות לזה.
אבל גם אצל בנים, אם גבר בוכה הוא חלש אם הוא אוהב לרקוד או אוהב ללבוש בגדים נשיים או לשים לק אז הוא גיי. וגם לזה יש לי מלא דוגמאות.
אבל עדיין לשניהם יש את זה קשה.
אין מה יותר קשה תפסיקו לבלבל תמוח
אני מת, היא אומרת שלנשים קשה יותר כי אנחנו לא מתקשרים או משהו כזה, אנשים כמוך הם רק חלק מהמפיצי סטיגמה שגברים הם עם רע.
ולגבי היריון וכל האלה את לא צריכה לדאוג בדרך חשיבה שלך אולי תצליחי למצוא סימפ נואש ולא יותר מזה(כנראה את רוצה מטר שמונים שיכול להחזיק אותך כלכלית כל החיים).
ולשאלה: לכל מין יש את הקשיים שלו, להתווכח מי יותר סובל זה די טיפשי, אם את חושבת שזה שאני לא אומר שום טיעון זה כי אין לי, יש לי כמה (צבא, אנשים כמוך, סטיגמות..) אני לא מתכוון לומר טיעון שלנשים יותר קשה כי את תקראי רק את החלק הזה
ולגבי היריון וכל האלה את לא צריכה לדאוג בדרך חשיבה שלך אולי תצליחי למצוא סימפ נואש ולא יותר מזה(כנראה את רוצה מטר שמונים שיכול להחזיק אותך כלכלית כל החיים).
ולשאלה: לכל מין יש את הקשיים שלו, להתווכח מי יותר סובל זה די טיפשי, אם את חושבת שזה שאני לא אומר שום טיעון זה כי אין לי, יש לי כמה (צבא, אנשים כמוך, סטיגמות..) אני לא מתכוון לומר טיעון שלנשים יותר קשה כי את תקראי רק את החלק הזה
אנונימי
אולי פיזית להיות אישה אבל נפשית יותר קשה להיות גבר. כי אף אחד לא שם עליך ז--.
אנונימי
אישה. אנחנו פיזית מפליצות בני אדם מהגוף שלנו.
תשאלי את דנה אינטרנשיונל
גברים לא מקבלים תמיכה אבל נשים יותר מסכנות
אנונימי
אה הריב הזה שהיה למעלה ואמרתם שלידה זאת בחירה וגם הנקה אז תקשיבו
אם אנחנו לא נביא את הילדים שלכם אז לא יהיה לכם ילדים אז לא להגיד שלידה זה מבחירה כי גם אני וגם אתם לא רוצים ליהיות בגיל 40 לבד בלי ילדים
ולגבי האפידורל זה עוזר נגד הצירים לא הלידה וגם יש כאילה שהצעירים שלהם ממש גבוהים שזה לא תמיד עוזר
וגם רוצים אפידורל בו נראה אתכם מכניסים מחת ענקית לגב שלכם
ולגבי ההנקה לתינוק הכי ברי חלב של אמא ויש מקרים ותקראו על זה שהאמא לא הניקה והביאה להם חלב שהיה חסר בו איזה ויטמין שעוזר על הגדילה וההתפתחות של הילד אז הם נפגעו מזה יש כאילה עם שיתוק מוחי יש צמח יש כאילה על כיסא גלגלים ויש כאילה שלא מדברים אז מה עדיף לתת לתינוק אוכל שאת יודעת שהוא טוב או לנסות עליו כול מיני סוגים שאמורים להחליף את ההנקה
אם אנחנו לא נביא את הילדים שלכם אז לא יהיה לכם ילדים אז לא להגיד שלידה זה מבחירה כי גם אני וגם אתם לא רוצים ליהיות בגיל 40 לבד בלי ילדים
ולגבי האפידורל זה עוזר נגד הצירים לא הלידה וגם יש כאילה שהצעירים שלהם ממש גבוהים שזה לא תמיד עוזר
וגם רוצים אפידורל בו נראה אתכם מכניסים מחת ענקית לגב שלכם
ולגבי ההנקה לתינוק הכי ברי חלב של אמא ויש מקרים ותקראו על זה שהאמא לא הניקה והביאה להם חלב שהיה חסר בו איזה ויטמין שעוזר על הגדילה וההתפתחות של הילד אז הם נפגעו מזה יש כאילה עם שיתוק מוחי יש צמח יש כאילה על כיסא גלגלים ויש כאילה שלא מדברים אז מה עדיף לתת לתינוק אוכל שאת יודעת שהוא טוב או לנסות עליו כול מיני סוגים שאמורים להחליף את ההנקה
אנונימית
^פרשת רמדיה היא סדרה של מקרי מוות ותחלואה חמורה בתינוקות, שהתרחשה בישראל עקב חסרונו של ויטמין b1 בתרכובת צמחית של מזון לתינוקות, מתוצרת החברה הגרמנית הוּמָנָה (humana) (גר'), אשר שווקה על ידי החברה הישראלית "רמדיה".
הפרשה נחשפה ב-7 בנובמבר 2003, בעקבות הפנייתם של תינוקות רבים לחדרי מיון בבתי חולים בישראל עם ליקויים בהתפתחות מערכת העצבים. לבסוף חמישה מהתינוקות נפטרו בשלבים שונים לחייהם ואחרים נפגעו בצורה חמורה.[1][2]
בעקבות הפרשה נסגרה לצמיתות חברת "רמדיה".
הנה זה מה שקרה לכו לכתבה המלאה ותגידו לי שאתם רוצים לסכן את הילדים לכם או שהאישה שלכם תניק אותם
הפרשה נחשפה ב-7 בנובמבר 2003, בעקבות הפנייתם של תינוקות רבים לחדרי מיון בבתי חולים בישראל עם ליקויים בהתפתחות מערכת העצבים. לבסוף חמישה מהתינוקות נפטרו בשלבים שונים לחייהם ואחרים נפגעו בצורה חמורה.[1][2]
בעקבות הפרשה נסגרה לצמיתות חברת "רמדיה".
הנה זה מה שקרה לכו לכתבה המלאה ותגידו לי שאתם רוצים לסכן את הילדים לכם או שהאישה שלכם תניק אותם
אנונימית
שואל השאלה:
קיצר די עם החפירות של הסבל זה בחירה שלכן אני רוצה לראות בנים מוציאים תינוק מהבטן שלהם.
קיצר די עם החפירות של הסבל זה בחירה שלכן אני רוצה לראות בנים מוציאים תינוק מהבטן שלהם.
לכל מין יש את הקשיים שלהם, אבל אם את רוצה שיפסיקו לזלזל בכאב שלנו כדאי שתפסיקי לזלזל בכאב של בנים
אנונימית אבל הצרות שאת מדברת עליהם בלידה זה צרות של יום אחד
את לא יכולה להשוות את זה לבתור מה יותר קשה לחיות חיים שלמים בתור גבר או או בתור אישה ותוך כדי אתן כאילו מזלזלות בקשיים שגברים עוברים על בסיס יומי
בגלל פריבילגיה קשה ו*זמנית*
את נותנת פה קושי של 9 חודשים ומשווה את זה לכל החיים כגבר זה מגוחך..את רוכבת על זה..כאילו את בהריון כל החיים.
שיעור הפריון הממוצע בתקופה המודרנית הוא 2.1 ילדים לאישה.
זה אומר שהחיים שלך 'קשים' רק 9-18 חודשים מתוך כמה? 100-90 שנה? שתזכי להגיע גם ל120 כן?
אבל בואי נהיה מציאותיות
אם את לא אישה חרדית אין לך מה להתלונן שאת מפליצה ילד כל שנה. חוץ מזה ניתוח קיסרי היום זה בחירה, את ליטרלי לא חייבת לעבור לידה אם לא בא לך להפליץ מהטוטה שלך ילד ולתקוע מחט בגב..
היום הניתוח קיסרי מאוד מתקדם זה כבר לא בושה להגיד עשיתי ניתוח קיסרי, ניתוח קיסרי היום זה מותרות וטרנד נשים קובעות ניתוח קיסרי מראש, בוחרות באיזה תאריך ללדת ובאיזה חדר כמו בית מלון..
מקבלות הרדמה 15 דקות והתינוק יוצא..
לעבור לידת אפידורל היום זה **בחירה**
ולפני שתגידי "צלקות" הטכנולוגיה אסתטית ומשוכללת היום
לגבי ההנקה אז תניקי מה, עשית מזה את הדבר הכי קשה בעולם
אתן מוציאות דברים מפרופורציות
התקופה השתנתה 2023 אנחנו לא בעידן האבן
כי נשמע לי שאת תקועה בנתונים מלפני 5000 שנה
זה רק מה ששמעת מאחרים נכון?
אנשים מעתיקים תלונות זה משהו
את לא יכולה להשוות את זה לבתור מה יותר קשה לחיות חיים שלמים בתור גבר או או בתור אישה ותוך כדי אתן כאילו מזלזלות בקשיים שגברים עוברים על בסיס יומי
בגלל פריבילגיה קשה ו*זמנית*
את נותנת פה קושי של 9 חודשים ומשווה את זה לכל החיים כגבר זה מגוחך..את רוכבת על זה..כאילו את בהריון כל החיים.
שיעור הפריון הממוצע בתקופה המודרנית הוא 2.1 ילדים לאישה.
זה אומר שהחיים שלך 'קשים' רק 9-18 חודשים מתוך כמה? 100-90 שנה? שתזכי להגיע גם ל120 כן?
אבל בואי נהיה מציאותיות
אם את לא אישה חרדית אין לך מה להתלונן שאת מפליצה ילד כל שנה. חוץ מזה ניתוח קיסרי היום זה בחירה, את ליטרלי לא חייבת לעבור לידה אם לא בא לך להפליץ מהטוטה שלך ילד ולתקוע מחט בגב..
היום הניתוח קיסרי מאוד מתקדם זה כבר לא בושה להגיד עשיתי ניתוח קיסרי, ניתוח קיסרי היום זה מותרות וטרנד נשים קובעות ניתוח קיסרי מראש, בוחרות באיזה תאריך ללדת ובאיזה חדר כמו בית מלון..
מקבלות הרדמה 15 דקות והתינוק יוצא..
לעבור לידת אפידורל היום זה **בחירה**
ולפני שתגידי "צלקות" הטכנולוגיה אסתטית ומשוכללת היום
לגבי ההנקה אז תניקי מה, עשית מזה את הדבר הכי קשה בעולם
אתן מוציאות דברים מפרופורציות
התקופה השתנתה 2023 אנחנו לא בעידן האבן
כי נשמע לי שאת תקועה בנתונים מלפני 5000 שנה
זה רק מה ששמעת מאחרים נכון?
אנשים מעתיקים תלונות זה משהו
אני אנונימית אחרת אבל אני חייבת להגיב~סולי, לידה זה משהו שמשפיע על כל החיים, גם ההריון גם הלידה וגם הטראומה שנגרמת לגוף בעקבות הלידה, ושלא נדבר על החוויה של הלידה עצמה שעשו על זה כתבה לא מזמן, מסתבר שיש המון עדויות של נשים שעברו חוויה לא פשוטה בגלל הצוות המיילד.
לזלזל בבעיות של נשים בשביל להקטין את מה שנשים עוברות זה פשוט גזלטיינג, אני לא מזלזלת בבעיות של גברים אבל למה להקטין בעיות של נשים??
לזלזל בבעיות של נשים בשביל להקטין את מה שנשים עוברות זה פשוט גזלטיינג, אני לא מזלזלת בבעיות של גברים אבל למה להקטין בעיות של נשים??
אנונימית
אני לא הקטנתי בעיות של נשים אני מדברת עובדות, נתונים מציאותיים שהיום לידה אפידורלית היא מבחירת האישה, ואם מישהי בוחרת לעבור חווית לידה רגילה כי היא רוצה להרגיש מה זה לידה סבבה..
היום יש לחץ ושיימינג מטופש שאם את לא עוברת לידה טבעית מהואגינה את פחות "אישה" לא אמא אמיתית ולא חווית מה זה להיות אישה פספסת חוויה של פעם בחיים זה חארטה, ומניפולציות על נשים..
בנות יותר ויותר מבינות היום שזה שטויות..
אז מי שרוצה לאכול סרטים איזה צוות מיילד אותה כי החברה מחשיבה אותה יותר נשית אם היא מפליצה ילד מהטוטה שיבושם לה.. בכיף.. זכותה..
אין שום דבר רע בללדת אחרת..
אבל את לא יכולה להגיד שזה מה שקשה בלהיות אישה אם זה נטו בחירה. פעם לא הייתה ברירה, עכשיו 2023
שכל אישה תעשה מה שהיא רוצה אבל שתהיה מודעת להשלכות וכן גם שהגוף יעבור טראומה זה חלק מזה.. לא אמרתי שלא.. אבל חלק מזערי, כי היום אפשר לשחזר ולרפא את הגוף עם תרגילי כושר ופיזיותרפיות מיוחדות זה לא שאי אפשר לתקן את הגוף (רצפת האגן וכו) ולהחזיר את הגזרה. יש מודעות ענקית.
היום יש לחץ ושיימינג מטופש שאם את לא עוברת לידה טבעית מהואגינה את פחות "אישה" לא אמא אמיתית ולא חווית מה זה להיות אישה פספסת חוויה של פעם בחיים זה חארטה, ומניפולציות על נשים..
בנות יותר ויותר מבינות היום שזה שטויות..
אז מי שרוצה לאכול סרטים איזה צוות מיילד אותה כי החברה מחשיבה אותה יותר נשית אם היא מפליצה ילד מהטוטה שיבושם לה.. בכיף.. זכותה..
אין שום דבר רע בללדת אחרת..
אבל את לא יכולה להגיד שזה מה שקשה בלהיות אישה אם זה נטו בחירה. פעם לא הייתה ברירה, עכשיו 2023
שכל אישה תעשה מה שהיא רוצה אבל שתהיה מודעת להשלכות וכן גם שהגוף יעבור טראומה זה חלק מזה.. לא אמרתי שלא.. אבל חלק מזערי, כי היום אפשר לשחזר ולרפא את הגוף עם תרגילי כושר ופיזיותרפיות מיוחדות זה לא שאי אפשר לתקן את הגוף (רצפת האגן וכו) ולהחזיר את הגזרה. יש מודעות ענקית.
שואלת השאלה, יש לך את הטיעונים הכי חסרי תועלת ששמעתי בחיי, את מעולם לא היית גבר כמו שאני לעולם לא אהיה גבר, מניין לך לדעת?
זה לא בדיוק יעיל לזלזל באמוציות וסבל של גברים, אם עוד לא הבנת את זה
זה לא בדיוק יעיל לזלזל באמוציות וסבל של גברים, אם עוד לא הבנת את זה
אנונימית
אני חושב שקשה להיות גבר וגם קשה להיות אישה
שניהם לא
הדיון הכי מיותר שיש
סבל זה לרוב אינדיווידואלי
סבל זה לרוב אינדיווידואלי
כנראה כי את מעוותת את המציאות ומנסה לעשות לנו גזלטיינג, אף אישה לא תשב בשקט בזמן שאת מנסה לשקר.
אני אומרת שבתור אישה הגיוני לדעת מה הבעיות היומיות של אישה, כי את אמורה לחוות אותם על בשרך, בתור אישה. לא התכוונתי שאת אמורה לצודד בי רק בגלל שאת אישה.
אם את בצד של העובדות למה שלא תראי בעצמך את הפער שיש בשיעור נפגעי מין? שלצערי נשים הן באמת בעמדת נחיתות רק בגלל מה שיש לנו בין הרגליים ורואים אותנו בתור רק גוף מהלך.
כן, עברתי לנושא אחר שבו באמת אנחנו סובלות מידי יום, רצית דוגמא לא? איזו דוגמא יותר טובה מזה?
ולא אני לא מנסה להפוך את הדיון הזה לתחרות, רק מנסה להעלות מודעות לכמה הנושא הזה של הטרדה ואונס חי ובועט מידי יום.
ובבקשה, בואי תדברי על הקשיים של הגברים שאת כל הזמן מציינת אבל בעצם לא מפרטת, אני סקרנית לשמוע.
אני באמת רוצה לשמוע את הצד של הגברים, למרות שהגיוני יותר שגבר ידבר עליהם
אני אומרת שבתור אישה הגיוני לדעת מה הבעיות היומיות של אישה, כי את אמורה לחוות אותם על בשרך, בתור אישה. לא התכוונתי שאת אמורה לצודד בי רק בגלל שאת אישה.
אם את בצד של העובדות למה שלא תראי בעצמך את הפער שיש בשיעור נפגעי מין? שלצערי נשים הן באמת בעמדת נחיתות רק בגלל מה שיש לנו בין הרגליים ורואים אותנו בתור רק גוף מהלך.
כן, עברתי לנושא אחר שבו באמת אנחנו סובלות מידי יום, רצית דוגמא לא? איזו דוגמא יותר טובה מזה?
ולא אני לא מנסה להפוך את הדיון הזה לתחרות, רק מנסה להעלות מודעות לכמה הנושא הזה של הטרדה ואונס חי ובועט מידי יום.
ובבקשה, בואי תדברי על הקשיים של הגברים שאת כל הזמן מציינת אבל בעצם לא מפרטת, אני סקרנית לשמוע.
אני באמת רוצה לשמוע את הצד של הגברים, למרות שהגיוני יותר שגבר ידבר עליהם
אנונימית
שואל השאלה:
בואי אני אספר לך
הקשיים שהיא מדברת עליהם זה לפרנס את המשפחה וקושי נפשי.
תני לי לספר לך משהו. גם לנשים יש קושי נפשי. איזו הפתעה. גם בנות מפרנסות כמו שאמרת שנת 2023.
לגמד את הפוריות שלנו כדי "להוכיח" טענות שאת קוראת באינטרנט במקום להקשיב לאנשים מסביבך, זה נחמד. אבל זאת לא המציאות.
זאת לא תחרות למי קשה יותר, אבל לגמד את הבעיות שלנו??
אני צריכה להסביר לך מזה להיות אישה??
לחזור כל פעם שמחשיך עם ליווי הביתה מפחד שמישהו יחטוף או יאנוס או גם וגם
או אולי הדיבור שהמון בנים חושבים שזה מגניב להפוך אותנו למשחק שלהם.
עניין הפוריות, ההורמונים וכו'
את בטוחה שאת אישה?
בואי אני אספר לך
הקשיים שהיא מדברת עליהם זה לפרנס את המשפחה וקושי נפשי.
תני לי לספר לך משהו. גם לנשים יש קושי נפשי. איזו הפתעה. גם בנות מפרנסות כמו שאמרת שנת 2023.
לגמד את הפוריות שלנו כדי "להוכיח" טענות שאת קוראת באינטרנט במקום להקשיב לאנשים מסביבך, זה נחמד. אבל זאת לא המציאות.
זאת לא תחרות למי קשה יותר, אבל לגמד את הבעיות שלנו??
אני צריכה להסביר לך מזה להיות אישה??
לחזור כל פעם שמחשיך עם ליווי הביתה מפחד שמישהו יחטוף או יאנוס או גם וגם
או אולי הדיבור שהמון בנים חושבים שזה מגניב להפוך אותנו למשחק שלהם.
עניין הפוריות, ההורמונים וכו'
את בטוחה שאת אישה?
^^קשיים שנוטים להיות של גברים אלה קשיים של ציפיות שונות מהגבר להיות חזק, לא רגיש, לא לשתף כלום, ושאתה אפס אם אתה לא מצליח, ושכל היעוד של הגבר הוא לעבוד קשה.
בנוסף, לגבר יש קשיים של עבודה קשה יותר מנשים (עבודה פיזית, לרוב)
לגבר יש יותר קשיי מלחמה, חוסר שיוויון בדברים מסוימים שלאישה זה לא נוגע, וכולי.
גם
בנוסף, לגבר יש קשיים של עבודה קשה יותר מנשים (עבודה פיזית, לרוב)
לגבר יש יותר קשיי מלחמה, חוסר שיוויון בדברים מסוימים שלאישה זה לא נוגע, וכולי.
גם
שואל השאלה:
חוסר שוויון? בוא לא נתחיל לדבר על איפה זה נוגע לאישה.
הקשיים של העבודה שאתה מדבר עליהם זה בדיוק החוסר שוויון.
למה אין ראשת ממשלה?
מנהלת מחלקה?
שוויון? לא נתחיל לדבר על זה אפילו
חוסר שוויון? בוא לא נתחיל לדבר על איפה זה נוגע לאישה.
הקשיים של העבודה שאתה מדבר עליהם זה בדיוק החוסר שוויון.
למה אין ראשת ממשלה?
מנהלת מחלקה?
שוויון? לא נתחיל לדבר על זה אפילו
את אומרת שלידה זה צרה של יום אחד, זה ממש לא.
את מקטינה את החוויה של ההריון בשביל להגדיל את הקושי של גברים.
מאיפה הבאת את הסטטיסטיקה שאישה מביאה 2.1 ילדים? הבאת נתון מחול? לפי מה שאני רואה בארץ זה לפחות 3 ילדים אם לא יותר, וההריון זה רק חלק מהקשיים של לחיות בתור אישה(אם היא בוחרת להביא ילדים) ואת בתור אישה אמורה לדעת את זה.
אז נכון לידה זאת בחירה( בחירה מומלצת במיוחד אם את מעוניינת להקים משפחה) וגם הנקה זאת בחירה ( רק אם אכפת לך מהילד שלך), אבל אלה לא באמת הבעיות שסובבות אותנו בתור נשים, שנתחיל לדבר על שיעורי ההטרדה ואונס מידי שנה? אלימות במשפחה? כמה נכנסים לנו לתחתונים לפני במהלך ואחרי לידה? נשים וילדים תמיד ברמת סיכון של חטיפה ואונס, רק בגלל שאנחנו נחשבות מטרה קלה יותר.
אבל לכל מין יש את הקושי שלו.
את מקטינה את החוויה של ההריון בשביל להגדיל את הקושי של גברים.
מאיפה הבאת את הסטטיסטיקה שאישה מביאה 2.1 ילדים? הבאת נתון מחול? לפי מה שאני רואה בארץ זה לפחות 3 ילדים אם לא יותר, וההריון זה רק חלק מהקשיים של לחיות בתור אישה(אם היא בוחרת להביא ילדים) ואת בתור אישה אמורה לדעת את זה.
אז נכון לידה זאת בחירה( בחירה מומלצת במיוחד אם את מעוניינת להקים משפחה) וגם הנקה זאת בחירה ( רק אם אכפת לך מהילד שלך), אבל אלה לא באמת הבעיות שסובבות אותנו בתור נשים, שנתחיל לדבר על שיעורי ההטרדה ואונס מידי שנה? אלימות במשפחה? כמה נכנסים לנו לתחתונים לפני במהלך ואחרי לידה? נשים וילדים תמיד ברמת סיכון של חטיפה ואונס, רק בגלל שאנחנו נחשבות מטרה קלה יותר.
אבל לכל מין יש את הקושי שלו.
אנונימית
לא,
"שיעור הפריון בישראל הוא הגבוה ביותר ב-oecd, עם 2.9 ילדים לאישה נכון ל־2020. זו אמנם ירידה מ־3.1 בשנת 2015, אך עדיין מדובר על כמעט כפול ממוצע ה־oecd שעומד על 1.6 ילדים לאישה"
איך הגעת לזה שאני מקטינה את החוויה של נשים?
מה? בגלל שאני מדברת עובדות, ואת מתעלמת מהן, מה זה אומר עליך?
הזוי לי שאם טיפה מדברים עובדות בנות נפגעות כאילו בגדתי במין שלי או משהו זה סופר לא אובייקטיבי מצידך להשתמש במניפולציה "את אמורה לצודד בי כי את אישה" אני נטו בצד של העובדות
דיברנו על לידה וקפצת לשיעורי אונס
אם לכל מין יש את הקושי שלו אז למה היה לך רלוונטי לדחוף את זה?
כי אפשר להמשיך לדחוף עד מחר גם קשיים של גברים
ולומר "אבל אלה לא באמת הבעיות שסובבות גברים"
מעובדות הפכת את זה לתחרות מי יותר סובל
נכון לכל מין יש את הקשיים שלו, לא אמרתי שלא
"שיעור הפריון בישראל הוא הגבוה ביותר ב-oecd, עם 2.9 ילדים לאישה נכון ל־2020. זו אמנם ירידה מ־3.1 בשנת 2015, אך עדיין מדובר על כמעט כפול ממוצע ה־oecd שעומד על 1.6 ילדים לאישה"
איך הגעת לזה שאני מקטינה את החוויה של נשים?
מה? בגלל שאני מדברת עובדות, ואת מתעלמת מהן, מה זה אומר עליך?
הזוי לי שאם טיפה מדברים עובדות בנות נפגעות כאילו בגדתי במין שלי או משהו זה סופר לא אובייקטיבי מצידך להשתמש במניפולציה "את אמורה לצודד בי כי את אישה" אני נטו בצד של העובדות
דיברנו על לידה וקפצת לשיעורי אונס
אם לכל מין יש את הקושי שלו אז למה היה לך רלוונטי לדחוף את זה?
כי אפשר להמשיך לדחוף עד מחר גם קשיים של גברים
ולומר "אבל אלה לא באמת הבעיות שסובבות גברים"
מעובדות הפכת את זה לתחרות מי יותר סובל
נכון לכל מין יש את הקשיים שלו, לא אמרתי שלא
אז אם כבר את מביאה עובדות אולי תדייקי?
"ב-2023 (למעשה נתוני 2021 של הלמ"ס), ממשיך הפריון היהודי (3.13 לידות לאישה) להיות גבוה מהפריון הערבי (2.85), כפי שמתרחש מ-2016,וגם מהפריון הערבי-מוסלמי (3.01), כפי שמתרחש מ-2020. ב-2023 שיעור הפריון היהודי בישראל גבוה מכל מדינה ערבית חוץ מעירק"
איך הגעתי לזה שאת מקטינה את החוויה של הנשים? אז אני אצטט אותך
"הצרות שאת מדברת עליהם בלידה זה צרות של יום אחד, את לא יכולה להשוות את זה לבתור מה יותר קשה לחיות בתור גבר או אישה, ותוך כדי אתן כאילו מזלזלות בקשיים שגברים עוברים על בסיס יומי בגלל פריבילגיה קשה ו*זמנית*
"את נותנת פה קושי של 9 חודשים ומשווה את זה לכל החיים כגבר זה מגוחך..את רוכבת על זה..כאילו את בהריון כל החיים."
"זה אומר שהחיים שלך 'קשים' רק 9-18 חודשים מתוך כמה? 100-90 שנה? שתזכי להגיע גם ל120 כן?"
"חוץ מזה ניתוח קיסרי היום זה בחירה, את ליטרלי לא חייבת לעבור לידה אם לא בא לך להפליץ מהטוטה שלך ילד ולתקוע מחט בגב.."
"ניתוח קיסרי היום זה מותרות וטרנד נשים קובעות ניתוח קיסרי מראש"
אני לא יודעת מאיפה המצאת שניתוח קיסרי זה מותרת, אבל זה ממש לא. למה את מעוותת את המציאות?
אמא שלי למשל עשתה ניתוח קיסרי לא כי היא רצתה, אלא כי לא היה לרופאים ברירה אחרת, היא והעובר יכלו למות אם לא היו עושים לה קיסרי.
"לעבור לידת אפידורל היום זה **בחירה**" נכון, מי שלא רוצה לסבול כאבי תופת שגם ככה מרגישים בזמן הלידה, תבקש מבחירתה לא לסבול עוד, גם אם זה כולל זריקה בעמוד השדרה.
"לגבי ההנקה אז תניקי מה, עשית מזה את הדבר הכי קשה בעולם"
וואלה כן, אחרי הלידה והלילות ללא שינה ההנקה זה אולי החלק הכי קל, רק שאת צריכה להאכיל את הילד שלך כל יום למשך כל היום, אחרי לילות ללא שינה, בזמן שאת מותשת ומתה לישון קצת. אז תניקי, מה הבעיה.
"אתן מוציאות דברים מפרופורציות
התקופה השתנתה 2023 אנחנו לא בעידן האבן"
עוד לא המציאו רובוטים שיטפלו בתינוקות במקומנו ויגדלו אותם, אז לא הבנתי מה הקשר לשנה אם השיטה היא עדיין אותה שיטה בשביל לגדל את הילדים.
"כי נשמע לי שאת תקועה בנתונים מלפני 5000 שנה
זה רק מה ששמעת מאחרים נכון?
אנשים מעתיקים תלונות זה משהו"
לא, אני מדברת מהניסיון של אחותי, וכן גם מעדויות של אחרים, מה בעיה בזה? עדות של בן-אדם לא נחשב ניסיון?
"ב-2023 (למעשה נתוני 2021 של הלמ"ס), ממשיך הפריון היהודי (3.13 לידות לאישה) להיות גבוה מהפריון הערבי (2.85), כפי שמתרחש מ-2016,וגם מהפריון הערבי-מוסלמי (3.01), כפי שמתרחש מ-2020. ב-2023 שיעור הפריון היהודי בישראל גבוה מכל מדינה ערבית חוץ מעירק"
איך הגעתי לזה שאת מקטינה את החוויה של הנשים? אז אני אצטט אותך
"הצרות שאת מדברת עליהם בלידה זה צרות של יום אחד, את לא יכולה להשוות את זה לבתור מה יותר קשה לחיות בתור גבר או אישה, ותוך כדי אתן כאילו מזלזלות בקשיים שגברים עוברים על בסיס יומי בגלל פריבילגיה קשה ו*זמנית*
"את נותנת פה קושי של 9 חודשים ומשווה את זה לכל החיים כגבר זה מגוחך..את רוכבת על זה..כאילו את בהריון כל החיים."
"זה אומר שהחיים שלך 'קשים' רק 9-18 חודשים מתוך כמה? 100-90 שנה? שתזכי להגיע גם ל120 כן?"
"חוץ מזה ניתוח קיסרי היום זה בחירה, את ליטרלי לא חייבת לעבור לידה אם לא בא לך להפליץ מהטוטה שלך ילד ולתקוע מחט בגב.."
"ניתוח קיסרי היום זה מותרות וטרנד נשים קובעות ניתוח קיסרי מראש"
אני לא יודעת מאיפה המצאת שניתוח קיסרי זה מותרת, אבל זה ממש לא. למה את מעוותת את המציאות?
אמא שלי למשל עשתה ניתוח קיסרי לא כי היא רצתה, אלא כי לא היה לרופאים ברירה אחרת, היא והעובר יכלו למות אם לא היו עושים לה קיסרי.
"לעבור לידת אפידורל היום זה **בחירה**" נכון, מי שלא רוצה לסבול כאבי תופת שגם ככה מרגישים בזמן הלידה, תבקש מבחירתה לא לסבול עוד, גם אם זה כולל זריקה בעמוד השדרה.
"לגבי ההנקה אז תניקי מה, עשית מזה את הדבר הכי קשה בעולם"
וואלה כן, אחרי הלידה והלילות ללא שינה ההנקה זה אולי החלק הכי קל, רק שאת צריכה להאכיל את הילד שלך כל יום למשך כל היום, אחרי לילות ללא שינה, בזמן שאת מותשת ומתה לישון קצת. אז תניקי, מה הבעיה.
"אתן מוציאות דברים מפרופורציות
התקופה השתנתה 2023 אנחנו לא בעידן האבן"
עוד לא המציאו רובוטים שיטפלו בתינוקות במקומנו ויגדלו אותם, אז לא הבנתי מה הקשר לשנה אם השיטה היא עדיין אותה שיטה בשביל לגדל את הילדים.
"כי נשמע לי שאת תקועה בנתונים מלפני 5000 שנה
זה רק מה ששמעת מאחרים נכון?
אנשים מעתיקים תלונות זה משהו"
לא, אני מדברת מהניסיון של אחותי, וכן גם מעדויות של אחרים, מה בעיה בזה? עדות של בן-אדם לא נחשב ניסיון?
אנונימית
נכון, יש הרבה צביעות סביב העניין של מי משלם על מי בדייט, ולדעתי מזמן הגיע הזמן לשנות את זה כי פעם היה נהוג לשלם על נשים כי לא יכולתנו לשלם על עצמנו, כי לא הורשנו לצאת לעבוד. אבל עכשיו הזמנים השתנו ואנחנו בהחלט יכולות לשלם על עצמנו, זה רק עניין של עיקרון, אתה לא מחוייב לשלם על הבחורה, זה רק בשביל להשאיר רושם טוב
*ויש הרבה משפטים שהם דאבל סטנדרט גם כלפי נשים, רובם סקסיטים ושוביניסטים, אז כן לצערי יש הרבה מה לתקן בחברה שלנו. הכול מתחיל ממודעות כלפי הנושא
*לגבי המלחמות, אני יודעת שאין הרבה מתנדבות אבל יש בנות שכן נלחמו לצד הגברים במלחמה באוקראינה ספציפית, רק בגלל שהן לא הרבה לא אומר שצריך לשכוח אותן.
ואני מניחה שאלה שנשארו בבית הן אלה שיש להן ילדים לשמור עליהן, או פשוט פחדו לצאת למלחמה ולהן כן יש ברירה
*נכון, זאת למשל דוגמא לדאבל סטנדרט שדיברתי עליו והצביעות סביב זה, ויש המון נשים שפשוט עושות מה שהן רוצות כי למה שהן ייתנו לחברה להכתיב להן את החיים?
*נכון זה לא הוגן הקטע הזה, לא שואלים גברים אם הם רוצים לצאת למלחמה הם פשוט מחויבים כי הם גברים וזה לא בסדר, אבל שוב, אם תחשוב מי אחראי על המלחמה ומי אחראי על החיילים שנשלחים לחזית, לא תופתע לגלות שכולם גברים. אז אתה יכול להודות לגברים האלה.
*כמו שאמרתי, יש המון נשים שכבר לא נותנות לסטיגמות וציפיות לנהל להן את החיים, לגבי הסטנדרטים הכפולים, אני יכולה רק לדבר בשם עצמי ולהגיד שאם אני מצפה משהו מגבר, זה בגלל שאני מצפה מעצמי את אותו דבר
*מה לגבי מזונות?
*ויש הרבה משפטים שהם דאבל סטנדרט גם כלפי נשים, רובם סקסיטים ושוביניסטים, אז כן לצערי יש הרבה מה לתקן בחברה שלנו. הכול מתחיל ממודעות כלפי הנושא
*לגבי המלחמות, אני יודעת שאין הרבה מתנדבות אבל יש בנות שכן נלחמו לצד הגברים במלחמה באוקראינה ספציפית, רק בגלל שהן לא הרבה לא אומר שצריך לשכוח אותן.
ואני מניחה שאלה שנשארו בבית הן אלה שיש להן ילדים לשמור עליהן, או פשוט פחדו לצאת למלחמה ולהן כן יש ברירה
*נכון, זאת למשל דוגמא לדאבל סטנדרט שדיברתי עליו והצביעות סביב זה, ויש המון נשים שפשוט עושות מה שהן רוצות כי למה שהן ייתנו לחברה להכתיב להן את החיים?
*נכון זה לא הוגן הקטע הזה, לא שואלים גברים אם הם רוצים לצאת למלחמה הם פשוט מחויבים כי הם גברים וזה לא בסדר, אבל שוב, אם תחשוב מי אחראי על המלחמה ומי אחראי על החיילים שנשלחים לחזית, לא תופתע לגלות שכולם גברים. אז אתה יכול להודות לגברים האלה.
*כמו שאמרתי, יש המון נשים שכבר לא נותנות לסטיגמות וציפיות לנהל להן את החיים, לגבי הסטנדרטים הכפולים, אני יכולה רק לדבר בשם עצמי ולהגיד שאם אני מצפה משהו מגבר, זה בגלל שאני מצפה מעצמי את אותו דבר
*מה לגבי מזונות?
אנונימית
הקטע הוא שמלא בנות פוסלות על זה (על אדם שלא משלם), את יודעת? זה למה מלא גברים נאלצים לשלם.
יש הרבה חוסר שיוויון גם לגברים, אבל בעיקר חברתי.
לא שמעתי על אותן בנות בכלל, וגם אם כן, אני מדבר מבחינת הממשלה, לא מאשים אף בת שם חלילה. זה כן חוסר שיוויון מסוים, למרות שאפשר לראות בזה הגיון (שגברים חזקים יותר פיזית וקרבית לרוב, לכן יותר מסודר שישלחו רק גברים, למרות שיש בזה גם חוסר הגיון כי יכולים לשלוח חיילות).
אולי זה תלוי במנטליות של אוקריאנה, אין לי שמץ.
אני לא מאשים את הבנות, אז זה לא רלוונטי בדיוק מי אחראי לשלוח את אותם חיילים. אני פשוט טוען שיש גם חוסר שיוויון וקשיים של גברים.
שגבר צריך לשלם מזונות.
king of carrots זו את?
יש הרבה חוסר שיוויון גם לגברים, אבל בעיקר חברתי.
לא שמעתי על אותן בנות בכלל, וגם אם כן, אני מדבר מבחינת הממשלה, לא מאשים אף בת שם חלילה. זה כן חוסר שיוויון מסוים, למרות שאפשר לראות בזה הגיון (שגברים חזקים יותר פיזית וקרבית לרוב, לכן יותר מסודר שישלחו רק גברים, למרות שיש בזה גם חוסר הגיון כי יכולים לשלוח חיילות).
אולי זה תלוי במנטליות של אוקריאנה, אין לי שמץ.
אני לא מאשים את הבנות, אז זה לא רלוונטי בדיוק מי אחראי לשלוח את אותם חיילים. אני פשוט טוען שיש גם חוסר שיוויון וקשיים של גברים.
שגבר צריך לשלם מזונות.
king of carrots זו את?
נכון זה בעייתי אבל מצד שני בת שפוסלת מישהו רק בגלל שלא שילמו עליה מעיד עליה יותר מאשר על הגבר.
*לא מכחישה שקיים הרבה חוסר שיוויון, והעניין הוא לא לריב על מי סובל יותר אלא לנסות לשנות את המצב, כי בסופו של דבר שני המינים סובלים אבל מדברים שונים
* אין לי הרבה מה להגיד לך לגבי המלחמות שמתרחשות, אתה יכול לבוא בטענות רק כלפי מי שאחראי על גיוס החיילים
*אתה בא בטענות על חוסר שיוויון שלא אנחנו אחראיות עליו, אבל אני מסכימה איתך שזה לא הוגן.
*זה אחד הנושאים שממש מכעיסים אותי כי באמת שמעתי על מקרים שגברים נשארו בלי גרוש בגלל הסכמי ממון ומזונות אז לא נשאר להם כלום בשביל עצמם, המערכת עצמה לא הוגנת והלוואי שזה היה שונה
לא, אני לא king of carrots
*לא מכחישה שקיים הרבה חוסר שיוויון, והעניין הוא לא לריב על מי סובל יותר אלא לנסות לשנות את המצב, כי בסופו של דבר שני המינים סובלים אבל מדברים שונים
* אין לי הרבה מה להגיד לך לגבי המלחמות שמתרחשות, אתה יכול לבוא בטענות רק כלפי מי שאחראי על גיוס החיילים
*אתה בא בטענות על חוסר שיוויון שלא אנחנו אחראיות עליו, אבל אני מסכימה איתך שזה לא הוגן.
*זה אחד הנושאים שממש מכעיסים אותי כי באמת שמעתי על מקרים שגברים נשארו בלי גרוש בגלל הסכמי ממון ומזונות אז לא נשאר להם כלום בשביל עצמם, המערכת עצמה לא הוגנת והלוואי שזה היה שונה
לא, אני לא king of carrots
אנונימית
הייתה ראשת ממשלה בעבר, ומי שרוצה מוזמנת להיות. אין דבר שמונע ממנה. יש מנהלות מחלקה, מאיפה את קובעת שלא?
גם לא הגבתי לך, לא מבין מה זו התגובה המיותרת הזאת. הגבתי לאנונימית ששאלה על קשיים שיש לגברים, והגבתי.
חלאס עם ההשוואות והמלחמות בין אישה לגבר, זה ילדותי.
גם לא הגבתי לך, לא מבין מה זו התגובה המיותרת הזאת. הגבתי לאנונימית ששאלה על קשיים שיש לגברים, והגבתי.
חלאס עם ההשוואות והמלחמות בין אישה לגבר, זה ילדותי.
אנונימית
כי אני לא מנסה להאשים את הבנות, אני פשוט מציין חוסר שיוויון וקשיים שיש גם לגברים. אני בכללי נורא שונא את מלחמת המינים הזאת וחושב שסבל הוא דבר נורא אינדיבידואלי, וממש לא מזלזל חלילה בחוסר שיוויון החברתי שיש לנשים (שאכן יש לנשים יותר חוסר שיוויון חברתי וגם חוסר זכויות)
אני לא בטוח לגבי הראשון, הרבה פעמים דווקא אנשים מצדיקים את זה.
אז מי את אם יורשה לי לשאול?
כי אני לא מנסה להאשים את הבנות, אני פשוט מציין חוסר שיוויון וקשיים שיש גם לגברים. אני בכללי נורא שונא את מלחמת המינים הזאת וחושב שסבל הוא דבר נורא אינדיבידואלי, וממש לא מזלזל חלילה בחוסר שיוויון החברתי שיש לנשים (שאכן יש לנשים יותר חוסר שיוויון חברתי וגם חוסר זכויות)
אני לא בטוח לגבי הראשון, הרבה פעמים דווקא אנשים מצדיקים את זה.
אז מי את אם יורשה לי לשאול?
סולי, הצלחתי להוכיח שאת כן מקטינה חוויות של נשים , ושאת מביאה סטטיסטיקות לא מדויקות בשביל לנסות לעוות את המציאות.
*כל מה שכתבתי ראיתי מחוויות של אימהות ומה שהן נאלצות לעבור, וכמה הן נאלצות להשתיק את הסבל שלהן כי "הן הביאו את זה על עצמן" או "הן ידעו טוב מאוד למה הן נכנסות אז אין להן זכות להתלונן" או הנה אחד שלך "הן צריכות לצפות למה שייקרה להן כי הן הביאו את זה על עצמן" ואת יודעת מה מצחיק ואירוני? רוב התגובות האלה כנראה באות מאנשים כמוך שאין להם שום ניסיון בלהביא ילד אבל מרשים לעצמם להעביר ביקורת.
*לא שכחתי שלנשים יש גם בעל וגם עליו מוטלת האחריות לגדל את הילד בדיוק כמו לאישה, רק שלצערי זה לא קורה בפועל. אז יוצא שהאישה נשארת ערה כשהבעל איכשהו מצליח להירדם עם הבכי של התינוק, זה די נדיר שהבעל באמת מתאמץ להיות חלק ולהקל על האישה שלו בזמן שהיא מניקה, אז ועכשיו.
כן אני מדגישה את הסבל של האישה כי בסוף יוצא שהיא זאת שבאמת סובלת. הסבל של הגבר שאת מדברת עליו הוא נדודי שינה שכן זה לא כיף אבל רוב האחריות מוטלת על האמא גם ככה ,ויודעת מה הלוואי שאני טועה וזה כבר לא קורה יותר בימינו, הלוואי שהבעלים שותפים אמיתיים לנשים שלהן ואשכרה מקלים עליהן, גם בגידול וחינוך וגם בבית.
*וכנראה לא הבנת, הקושי בלהניק הוא לא החלק של ההנקה עצמו, אלא הזמנים והתדירות שאמא נאלצת לעשות, כי כן לפעמים היא צריכה לקום באמצע הלילה בשביל להניק, אני לא סגורה כמה בדיוק תינוק אוכל ביום ואולי הגזמתי אבל הטענה שלי היא שהאמא אחראית על האכלה שלו, ביום ובלילה, או גם זה תכחישי?
*אני יכולה לדבר מניסיון של ההורים שלי והורים של אחרים, אבל למשל גם ההורים החדשים יחסית לא תמיד מעורבים בחינוך ובגידול הילד, אני לא מכלילה, רק אומרת שזה רוב המקרים לצערי, את יכולה להגיד שהראייה שלי פרימיטיבית כי אמרתי שרוב האימהות אחריות על גידול הילד שלהן אבל להגיד שזה לא נכון זה פשוט להכחיש את המציאות.
*די הוכחת את הטענה שלי שבדר"כ כל האחריות מוטלת על נשים גם בימינו, כי את טוענת שגבר עוזר בבית, גבר לא אמור לעזור בבית שהוא גם ככה גר בו זה לא הגיוני, אם הוא עוזר בבית סימן שאין שותפות מלאה בין בני הזוג וכל האחריות מוטלת על האישה, אותו דבר כשמדובר בגידול הילד שלהם.
* הלוואי שלידות קלות היו מקרה הרוב ולידות קשות היו נדירות, אבל זה בדיוק ההפך, לא הבנתי מה הפואנטה שלך?
*את כנראה מתבלבלת בין ניתוח קיסרי לבין אפידורל שאלה שני דברים שונים ולא קשורים אחד לשני, אפידורל היא זריקה שמזריקים לך לפני הלידה הטבעית(אם תרצי שיזריקו לך) באזור עמוד השדרה בשביל להקל על הכאבי תופת
וניתוח קיסרי הוא אמצעי להוצאת התינוק והשליה דרך חתך שנעשה בבטן וברחם, מכל מיני סיבות רפואיות וגם לא רפואיות, ממליצה לך לקרוא את המאמר שבקישור כי תמיד נחמד ללמוד משהו חדש כל יום וגם כדי שתביני שניתוח קיסרי זה לא ניתוח קוסמטי כמו שאת חושבת.
לגבי שאר הדברים שרשמת, אני לא יודעת באיזה סביבה רעילה את נמצאת שזאת החוויה שלך אבל אני יכולה לאשר לך שאני לא בעד כל מה שרשמת ואפילו צוחקת על זה
למרות שלא הבנתי איך אישה נחשבת פחות אישה אם היא מחליטה לעשות לידה טבעית? מזה השטויות האלה
ואם היו לוחצים עליי לעשות משהו כזה הייתי מנתקת קשר מזמן
*אה. נכון, אישה שבאה ללדת בפעם הראשונה צריכה לדעת לבד את כל ההשלכות שיש אחר כך לגוף, הכול כולל הכול למרות שאין לה שום ניסיון.
את כזאת צבועה את יודעת? או שיש לך פיצול אישיות או לא יודעת מה כי מצד אחד את אומרת שניתוח קיסרי זה מותרת ומעבירה ביקורת אבל מצד שני אם אישה בוחרת ללדת לידה טבעית כל האחריות למה שייקרה לגוף שלה מוטלת עליה אז זאת בעיה שלה, אז מאיפה לעזא*ל אישה אמורה ללדת מבלי שנשים כמוך יעבירו עליה ביקורת??
כשזה מגיע לסבל של נשים זה ממש מעניין לך את הזרת ומבחינתך אנחנו אמורות לדעת הכול לבד איכשהו, אבל לא, תדעי לך שאף אחד כולל הרופאים ממש לא מזהירים נשים מההשלכות וטראומות של לידה, נשים מגלות את ההשלכות האלה על בשרן. איך בדיוק אישה תצפה להשלכות כאלה אם אין לה ניסיון קודם??
בקיצור אני ממליצה לך בחום או להביא ילד בעצמך כדי שתביאי כמה זה לא קל, או שתסתמ* את הלוע שלך ותפסיקי להעביר ביקורת על נשים והבחירות שלהן, במיוחד אם עוד לא עברת בעצמך את מה שהן עברו.
*כל מה שכתבתי ראיתי מחוויות של אימהות ומה שהן נאלצות לעבור, וכמה הן נאלצות להשתיק את הסבל שלהן כי "הן הביאו את זה על עצמן" או "הן ידעו טוב מאוד למה הן נכנסות אז אין להן זכות להתלונן" או הנה אחד שלך "הן צריכות לצפות למה שייקרה להן כי הן הביאו את זה על עצמן" ואת יודעת מה מצחיק ואירוני? רוב התגובות האלה כנראה באות מאנשים כמוך שאין להם שום ניסיון בלהביא ילד אבל מרשים לעצמם להעביר ביקורת.
*לא שכחתי שלנשים יש גם בעל וגם עליו מוטלת האחריות לגדל את הילד בדיוק כמו לאישה, רק שלצערי זה לא קורה בפועל. אז יוצא שהאישה נשארת ערה כשהבעל איכשהו מצליח להירדם עם הבכי של התינוק, זה די נדיר שהבעל באמת מתאמץ להיות חלק ולהקל על האישה שלו בזמן שהיא מניקה, אז ועכשיו.
כן אני מדגישה את הסבל של האישה כי בסוף יוצא שהיא זאת שבאמת סובלת. הסבל של הגבר שאת מדברת עליו הוא נדודי שינה שכן זה לא כיף אבל רוב האחריות מוטלת על האמא גם ככה ,ויודעת מה הלוואי שאני טועה וזה כבר לא קורה יותר בימינו, הלוואי שהבעלים שותפים אמיתיים לנשים שלהן ואשכרה מקלים עליהן, גם בגידול וחינוך וגם בבית.
*וכנראה לא הבנת, הקושי בלהניק הוא לא החלק של ההנקה עצמו, אלא הזמנים והתדירות שאמא נאלצת לעשות, כי כן לפעמים היא צריכה לקום באמצע הלילה בשביל להניק, אני לא סגורה כמה בדיוק תינוק אוכל ביום ואולי הגזמתי אבל הטענה שלי היא שהאמא אחראית על האכלה שלו, ביום ובלילה, או גם זה תכחישי?
*אני יכולה לדבר מניסיון של ההורים שלי והורים של אחרים, אבל למשל גם ההורים החדשים יחסית לא תמיד מעורבים בחינוך ובגידול הילד, אני לא מכלילה, רק אומרת שזה רוב המקרים לצערי, את יכולה להגיד שהראייה שלי פרימיטיבית כי אמרתי שרוב האימהות אחריות על גידול הילד שלהן אבל להגיד שזה לא נכון זה פשוט להכחיש את המציאות.
*די הוכחת את הטענה שלי שבדר"כ כל האחריות מוטלת על נשים גם בימינו, כי את טוענת שגבר עוזר בבית, גבר לא אמור לעזור בבית שהוא גם ככה גר בו זה לא הגיוני, אם הוא עוזר בבית סימן שאין שותפות מלאה בין בני הזוג וכל האחריות מוטלת על האישה, אותו דבר כשמדובר בגידול הילד שלהם.
* הלוואי שלידות קלות היו מקרה הרוב ולידות קשות היו נדירות, אבל זה בדיוק ההפך, לא הבנתי מה הפואנטה שלך?
*את כנראה מתבלבלת בין ניתוח קיסרי לבין אפידורל שאלה שני דברים שונים ולא קשורים אחד לשני, אפידורל היא זריקה שמזריקים לך לפני הלידה הטבעית(אם תרצי שיזריקו לך) באזור עמוד השדרה בשביל להקל על הכאבי תופת
וניתוח קיסרי הוא אמצעי להוצאת התינוק והשליה דרך חתך שנעשה בבטן וברחם, מכל מיני סיבות רפואיות וגם לא רפואיות, ממליצה לך לקרוא את המאמר שבקישור כי תמיד נחמד ללמוד משהו חדש כל יום וגם כדי שתביני שניתוח קיסרי זה לא ניתוח קוסמטי כמו שאת חושבת.
לגבי שאר הדברים שרשמת, אני לא יודעת באיזה סביבה רעילה את נמצאת שזאת החוויה שלך אבל אני יכולה לאשר לך שאני לא בעד כל מה שרשמת ואפילו צוחקת על זה
למרות שלא הבנתי איך אישה נחשבת פחות אישה אם היא מחליטה לעשות לידה טבעית? מזה השטויות האלה
ואם היו לוחצים עליי לעשות משהו כזה הייתי מנתקת קשר מזמן
*אה. נכון, אישה שבאה ללדת בפעם הראשונה צריכה לדעת לבד את כל ההשלכות שיש אחר כך לגוף, הכול כולל הכול למרות שאין לה שום ניסיון.
את כזאת צבועה את יודעת? או שיש לך פיצול אישיות או לא יודעת מה כי מצד אחד את אומרת שניתוח קיסרי זה מותרת ומעבירה ביקורת אבל מצד שני אם אישה בוחרת ללדת לידה טבעית כל האחריות למה שייקרה לגוף שלה מוטלת עליה אז זאת בעיה שלה, אז מאיפה לעזא*ל אישה אמורה ללדת מבלי שנשים כמוך יעבירו עליה ביקורת??
כשזה מגיע לסבל של נשים זה ממש מעניין לך את הזרת ומבחינתך אנחנו אמורות לדעת הכול לבד איכשהו, אבל לא, תדעי לך שאף אחד כולל הרופאים ממש לא מזהירים נשים מההשלכות וטראומות של לידה, נשים מגלות את ההשלכות האלה על בשרן. איך בדיוק אישה תצפה להשלכות כאלה אם אין לה ניסיון קודם??
בקיצור אני ממליצה לך בחום או להביא ילד בעצמך כדי שתביאי כמה זה לא קל, או שתסתמ* את הלוע שלך ותפסיקי להעביר ביקורת על נשים והבחירות שלהן, במיוחד אם עוד לא עברת בעצמך את מה שהן עברו.
אנונימית
תומס סנדרסון- אני מבינה, אבל לצערי אין לנו יכולת לשנות את זה, לדעתי זה יותר בידיים שלכם, הגברים, לשנות את המצב
תכלס, כל המלחמת מינים הזאת רק גורמת לנו להיות אחד נגד השני במקום להקשיב לבעיות של הצד שני ולנסות לשנות את המצב
*אתה מתכוון לגבי התשלום בדייטים? נכון, לרוב מצדיקים את האישה ואומרים שזה מוצדק לפסול על דבר כזה, אבל אני לא מסכימה ואני אפעל בסביבה הקרובה שלי בשביל לנסות לשנות את זה, כי לדעתי לפסול מישהו שלא שילם עליי עוד לפני שהכרתי אותו זה פשוט עלוב ואפילו פתטי, וכשזה נוגע לדאבל סטנדרט אין לי בעיה להעביר ביקורת, כי כל הנושא הזה פשוט צבוע
*לא דיברנו בעבר אז לא חושבת שתכיר אותי, ואני מאנונימית כי אני רוצה להישאר אנונימית
תכלס, כל המלחמת מינים הזאת רק גורמת לנו להיות אחד נגד השני במקום להקשיב לבעיות של הצד שני ולנסות לשנות את המצב
*אתה מתכוון לגבי התשלום בדייטים? נכון, לרוב מצדיקים את האישה ואומרים שזה מוצדק לפסול על דבר כזה, אבל אני לא מסכימה ואני אפעל בסביבה הקרובה שלי בשביל לנסות לשנות את זה, כי לדעתי לפסול מישהו שלא שילם עליי עוד לפני שהכרתי אותו זה פשוט עלוב ואפילו פתטי, וכשזה נוגע לדאבל סטנדרט אין לי בעיה להעביר ביקורת, כי כל הנושא הזה פשוט צבוע
*לא דיברנו בעבר אז לא חושבת שתכיר אותי, ואני מאנונימית כי אני רוצה להישאר אנונימית
אנונימית
התגובה ה 100 ישש
תומס סנדרסון- אני מסכימה שהציפיות של החברה הן לא הגיוניות, לא לגבר ולא לאישה, אז אולי הגיע הזמן להפסיק לחיות לפי הציפיות של החברה?
יש נשים שמזמן הפסיקו ללכת לפי מה שנהוג ולשבור סטיגמות כי נמאס לנו להיות בובות ולהיות אומללות, למה אתם לא עושים את אותו דבר?
*וכן לרוב מחפשים גברים לעבודות פיזיות כי אתם כל הזמן מתרברבים על כמה שאתם המין החזק אז די הגיוני שאתם אלה שתעבדו בעבודות כאלה, אבל בהחלט יש עבודות שדורשות יותר מידי והעובד יוצא עם פציעות שזה ממש לא בסדר.
*לגבי הקשיי מלחמה אתה יכול להודות רק לגברים, הם אלה שיוצרים מלחמות וגורמים לאחרים להילחם על אדמות או כבוד.
*על איזה חוסר שיוויון אתה מדבר?
יש נשים שמזמן הפסיקו ללכת לפי מה שנהוג ולשבור סטיגמות כי נמאס לנו להיות בובות ולהיות אומללות, למה אתם לא עושים את אותו דבר?
*וכן לרוב מחפשים גברים לעבודות פיזיות כי אתם כל הזמן מתרברבים על כמה שאתם המין החזק אז די הגיוני שאתם אלה שתעבדו בעבודות כאלה, אבל בהחלט יש עבודות שדורשות יותר מידי והעובד יוצא עם פציעות שזה ממש לא בסדר.
*לגבי הקשיי מלחמה אתה יכול להודות רק לגברים, הם אלה שיוצרים מלחמות וגורמים לאחרים להילחם על אדמות או כבוד.
*על איזה חוסר שיוויון אתה מדבר?
אנונימית
אלה חוסר שיוויון חברתי. לדוגמה, השילום בדייטים, ויש עוד כמה דברים שלדעתי יש בהם דאבל סטנדרט (שסבבה אם בת אומרת את זה, ולא סבבה אם בן אומר את זה).
בין היתר, גם העניין של השירות הצבאי.
באוקיראינה למשל, רק הגברים נלחמו (מה עם הנשים?)
יש כל מיני חוסר שיוויון אצל גברים, זה קשור לציפיות לדעתי.
לדוגמה, הציפייה מבחורה להיות צנועה מוביל לחוסר שיוויון חברתי שאם היא שוכבת עם 5 היא זנותית וגבר ששוכב עם 5 לא.
ועוד דוגמה על גברים, ציפייה מגבר להיות חזק ולוחם לכן שולחים אותו לצבא מבלי להתחשב בו (אני מניח שזה מה שקרה לאוקריאנים).
האם צריך לחיות לפי זה? לא, אבל אז זה נוגע גם בשיוויון החברתי של נשים. מצופה מהן להיות ככה וככה? אז שלא יעשו כך.
אה, שכחתי גם את עניין המזונות.
בין היתר, גם העניין של השירות הצבאי.
באוקיראינה למשל, רק הגברים נלחמו (מה עם הנשים?)
יש כל מיני חוסר שיוויון אצל גברים, זה קשור לציפיות לדעתי.
לדוגמה, הציפייה מבחורה להיות צנועה מוביל לחוסר שיוויון חברתי שאם היא שוכבת עם 5 היא זנותית וגבר ששוכב עם 5 לא.
ועוד דוגמה על גברים, ציפייה מגבר להיות חזק ולוחם לכן שולחים אותו לצבא מבלי להתחשב בו (אני מניח שזה מה שקרה לאוקריאנים).
האם צריך לחיות לפי זה? לא, אבל אז זה נוגע גם בשיוויון החברתי של נשים. מצופה מהן להיות ככה וככה? אז שלא יעשו כך.
אה, שכחתי גם את עניין המזונות.
לא הצלחת להפריך כלום ממה שאמרתי.
זה הגישה שלך להסתכל על עובדות בתור משהו שמגמד אותך, זה אומר יותר עלייך מאשר עלי.
כל מה שכתבת לא אובייקטיבי בכלל.
"את הילד שלך כל יום למשך כל היום, אחרי לילות ללא שינה, בזמן שאת מותשת ומתה לישון קצת. אז תניקי, מה הבעיה." זה למה את יוצאת סובייקטיבית, את שוכחת שאם יש תינוק בבית את לא לבד נכון? את לא היחידה שלא יכולה להירדם בלילה ומותשת בלילה מבכי של תינוק, האחריות לגדל את התינוק היא על שני ההורים אבל את הופכת את התינוק לרכוש שלך ולא תינוק שלך ושל בעלך בצורה הדדית, אם הקושי כאן הוא חוסר שעות שינה האמא והאבא סובלים באותה מידה, התינוק מעיר את שניהם ומפריע לשניהם לישון, זה שקוף מאוד, מתחשבת רק בסבל של האישה "היא צריכה לקום להניק" היא היא היא בפועל שניכם קמתם בגלל הבכי של התינוק, אבל נו זו ראייה טיפוסית וצרת אופקים של פמיניסטית רעילה שמוחקת את זווית הגבר... את עושה קורלציה מוטה בין זה שהתינוק מפריע לך לישון לבין הנקה, וקושרת בין שני קשיים שונים כדי להצדיק את זה שהנקה קשה באותה מידה כמו חוסר שעות שינה. שני דברים לא קשורים. ולא שווים ברמת הקושי..קורלציה מאוד מעוותת.. ובעניין חוסר השינה והסבל בלילה נוח לך להתעלם מזה שהגבר והאישה הדדיים בעניין.
"עוד לא המציאו רובוטים שיטפלו בתינוקות במקומנו ויגדלו אותם, אז לא הבנתי מה הקשר לשנה אם השיטה היא עדיין אותה שיטה בשביל לגדל את הילדים."
איזה שיטה? מה הקשר רובוטים? את מכלילה עכשיו ואומרת שאבות לא מגדלים את הילדים שלהם, רק האימהות, ועוד לא המציאו רובוטים שיחליפו אמא? את משווה בין "תפקיד האישה" לרובוט? היום זה כבר לא תפקיד האישה להיות המגדלת העיקרית של הילדים, הראייה שלך פרימיטיבית וזאת הכללה ממש לא נכונה, גם גברים עוזרים בבית ומגדלים את הילד, בגלל זה אמרתי שאנחנו ב2023, כי התקדמנו.
"לא, אני מדברת מהניסיון של אחותי, וכן גם מעדויות של אחרים, מה בעיה בזה? עדות של בן-אדם לא נחשב ניסיון?"
עדות של בן אדם לא נחשבת הוכחה. זה מילה שלך נגד מילה של נשים אחרות, הניסיון של אחותך לא אומר כלום. אני מכירה נשים שעברו לידה מאוד קלה, אמא שלי עברה לידה מאוד קלה, האם זה אומר שלידה זה קל? שוב את עושה קורלציות בשקל.. "אם מישהי אחת סבלה בלידה אז כולן סובלות" נו באמת..
ואת עדיין מדברת על חווית הלידה האפידורלית שכיום לא הכרחית בכלל ונובעת מלחץ חברתי ונשיות רעילה בעיקר הטענה החברתית שאישה שווה פחות אם היא לא חוותה לידה, וגם את תומכת בזה וממשיכה להצדיק את זה שאין דרך אחרת ואם כן זה "רק כשאין ברירה וחייב לוותר על הנשיות שלך במקרה חירום ולעשות ניתוח", וכן שתדעי לך שהיום קיסרי זה ליטרלי מותרות, תחקרי לפני שאת אומרת. זה לא רק מקרה חירם. מי שמגיעה ללידה טבעית מבחירתה אז זו בחירה שלה בלבד, לא משנה שאחר כך קרו לה סיבוכים והעבירו אותה לקיסרי, היא הייתה צריכה לצפות שזה חלק מההשלכות של לידה טבעית. עוד פעם לא נתת שום טיעון לגבי זה והתעלמת מהנתון הזה.
זה הגישה שלך להסתכל על עובדות בתור משהו שמגמד אותך, זה אומר יותר עלייך מאשר עלי.
כל מה שכתבת לא אובייקטיבי בכלל.
"את הילד שלך כל יום למשך כל היום, אחרי לילות ללא שינה, בזמן שאת מותשת ומתה לישון קצת. אז תניקי, מה הבעיה." זה למה את יוצאת סובייקטיבית, את שוכחת שאם יש תינוק בבית את לא לבד נכון? את לא היחידה שלא יכולה להירדם בלילה ומותשת בלילה מבכי של תינוק, האחריות לגדל את התינוק היא על שני ההורים אבל את הופכת את התינוק לרכוש שלך ולא תינוק שלך ושל בעלך בצורה הדדית, אם הקושי כאן הוא חוסר שעות שינה האמא והאבא סובלים באותה מידה, התינוק מעיר את שניהם ומפריע לשניהם לישון, זה שקוף מאוד, מתחשבת רק בסבל של האישה "היא צריכה לקום להניק" היא היא היא בפועל שניכם קמתם בגלל הבכי של התינוק, אבל נו זו ראייה טיפוסית וצרת אופקים של פמיניסטית רעילה שמוחקת את זווית הגבר... את עושה קורלציה מוטה בין זה שהתינוק מפריע לך לישון לבין הנקה, וקושרת בין שני קשיים שונים כדי להצדיק את זה שהנקה קשה באותה מידה כמו חוסר שעות שינה. שני דברים לא קשורים. ולא שווים ברמת הקושי..קורלציה מאוד מעוותת.. ובעניין חוסר השינה והסבל בלילה נוח לך להתעלם מזה שהגבר והאישה הדדיים בעניין.
"עוד לא המציאו רובוטים שיטפלו בתינוקות במקומנו ויגדלו אותם, אז לא הבנתי מה הקשר לשנה אם השיטה היא עדיין אותה שיטה בשביל לגדל את הילדים."
איזה שיטה? מה הקשר רובוטים? את מכלילה עכשיו ואומרת שאבות לא מגדלים את הילדים שלהם, רק האימהות, ועוד לא המציאו רובוטים שיחליפו אמא? את משווה בין "תפקיד האישה" לרובוט? היום זה כבר לא תפקיד האישה להיות המגדלת העיקרית של הילדים, הראייה שלך פרימיטיבית וזאת הכללה ממש לא נכונה, גם גברים עוזרים בבית ומגדלים את הילד, בגלל זה אמרתי שאנחנו ב2023, כי התקדמנו.
"לא, אני מדברת מהניסיון של אחותי, וכן גם מעדויות של אחרים, מה בעיה בזה? עדות של בן-אדם לא נחשב ניסיון?"
עדות של בן אדם לא נחשבת הוכחה. זה מילה שלך נגד מילה של נשים אחרות, הניסיון של אחותך לא אומר כלום. אני מכירה נשים שעברו לידה מאוד קלה, אמא שלי עברה לידה מאוד קלה, האם זה אומר שלידה זה קל? שוב את עושה קורלציות בשקל.. "אם מישהי אחת סבלה בלידה אז כולן סובלות" נו באמת..
ואת עדיין מדברת על חווית הלידה האפידורלית שכיום לא הכרחית בכלל ונובעת מלחץ חברתי ונשיות רעילה בעיקר הטענה החברתית שאישה שווה פחות אם היא לא חוותה לידה, וגם את תומכת בזה וממשיכה להצדיק את זה שאין דרך אחרת ואם כן זה "רק כשאין ברירה וחייב לוותר על הנשיות שלך במקרה חירום ולעשות ניתוח", וכן שתדעי לך שהיום קיסרי זה ליטרלי מותרות, תחקרי לפני שאת אומרת. זה לא רק מקרה חירם. מי שמגיעה ללידה טבעית מבחירתה אז זו בחירה שלה בלבד, לא משנה שאחר כך קרו לה סיבוכים והעבירו אותה לקיסרי, היא הייתה צריכה לצפות שזה חלק מההשלכות של לידה טבעית. עוד פעם לא נתת שום טיעון לגבי זה והתעלמת מהנתון הזה.