2 תשובות
חוויתי חוויה דומה, בתכלס צריך לקבל את מה שיש וזה קשה אבל אי אפשר להתבאס על זה לנצח
תלוי על מה מדובר אבל בכללי, צריך לבוא מנקודת הנחה שיהיו עוד הזדמנויות.. וזאת רק הזדמנות אחת.
שדברים קורים כי הם צריכים לקרות- וזה לטובה בסוף.
למשל אם מדובר במקום עבודה, אז זה לא אומר עלייך בהכרח כלום בכלל..
התאמה לעבודה היא לא רק מצב בו את מתאימה לעבודה, אלא שגם המקום מתאים אלייך ועוד הרבה גורמים.
ומניסיון באמת להבין שכנראה זה לא המקום שהיית צריכה להיות בו, וזאת עוד הזדמנות ללמוד ולהתנסות בלגשת.
שדברים קורים כי הם צריכים לקרות- וזה לטובה בסוף.
למשל אם מדובר במקום עבודה, אז זה לא אומר עלייך בהכרח כלום בכלל..
התאמה לעבודה היא לא רק מצב בו את מתאימה לעבודה, אלא שגם המקום מתאים אלייך ועוד הרבה גורמים.
ומניסיון באמת להבין שכנראה זה לא המקום שהיית צריכה להיות בו, וזאת עוד הזדמנות ללמוד ולהתנסות בלגשת.
באותו הנושא: