7 תשובות
נראה לי זה נהיה יותר גרוע
זה משתנה
יש כאלו שהופכים להיות זבל ויש כאלו שנרגעים
אותו דבר
ברור, אלא אם כן הם חרייטים.
רוב האנשים עושים תהליך ומתבגרים, ומבינים שלהיות ערס זה לא מגניב ולא אטרקטיבי חברתית. לאלה שלא משתנים אני ממליץ לא להתקרב
וואי ממש לא
נהיה יותר גרוע
אנונימי
תלןי מי שמתמתן ומי זורם עם זה יותר חזק
הרוב מתמתנים