11 תשובות
שואל השאלה:
קבוצת בנים
קבוצת בנים
אנונימית
איכ מה את מתייחסת
ממש לא להיעלב סתם ממורמרים
ממש לא להיעלב סתם ממורמרים
הממוצע הוא 5 את אמורה להיות מאושרת
אני אישית ממש בסדר עם 4
אני מרגיש צורך להוסיף ששיטת הנקודות מורכבת מהרבה דברים חוץ ממראה (אם אתם רוצים לדעת מה המשתנים האחרים תבדקו בספר שלי על הנושא)
עריכה: צחקתי תרגעו
אני אישית ממש בסדר עם 4
אני מרגיש צורך להוסיף ששיטת הנקודות מורכבת מהרבה דברים חוץ ממראה (אם אתם רוצים לדעת מה המשתנים האחרים תבדקו בספר שלי על הנושא)
עריכה: צחקתי תרגעו
תהיי מוחמאת, נדירות הבנות שמקבלות מעל 8
לא ממש לא
למה שתיעלבי?
א. זה גבוה יחסית
ב. למה שיהיה לך אכפת מה הם חושבים?? מי הם בכלל
למה שתיעלבי?
א. זה גבוה יחסית
ב. למה שיהיה לך אכפת מה הם חושבים?? מי הם בכלל
ממש לא תגידי תודה על זה וגם על הדרך תתני להם כפה כי מי הם שידרגו אותך
מה את נותנת לחסרי מודעות האלה בכלל לדרג איתך. אל תתייחסי גם אם הם היו נותנים 10 לדעתי זה מטומטם לכי תדעי על סמך מה הם מדרגים.. המוח שלהם עובד כמו מוח של בני 4
תקשיבי אין להם חיים אין לך למה להעלב הכל טוב בטוחה שאת מהממת❤
שואל השאלה:
תודה אהבות שלי
תודה אהבות שלי
אנונימית
אל תיעלבי אני הייתי שמח++ לקבל 4
לא להיעלב רק את יודעת מה את שווה
באותו הנושא: